Sitnice....

























Create Your Own Countdown



















ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Visual Poetry - ImageChef.com

Awareness Ribbons Customized - ImageChef.com

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



Create Your Glitter Text




Glitter Text Generator

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (5)
Srpanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPic

KomeNti ..on/ofF

Opis bloga

:) ja sam Anja i pisat cu o događajima i uzasima u skoli!thumbup
idem 7.b.i to wam je to imam plawe oke i plawu kosu! :D
ciao!!!!nutnutnutnutmah




Create Your Custom Message

Linkovi

stari blog
Tenica
Nika!!!
Tea
P.E.P.E

subota, 01.03.2008.

Napokon...=]

eo vrijeme da i ja napisem post lool....svasta se dogodilo od proslog posta...jooj previse toga...
ima puno toga novog...bio je ples u skoli...bilo je predobro....thumbup....
Imam predosjecaj da ce ovo bit dugi post...
LOOL....Figo je napokon doso doma...al sutra ide natrag...tuzancry....zivot nie fer....
=[.....uglavnom zivot ide dalje i to nekim cudnim tokom....lool
U ljubavi kiss nema bas puno toga novog...eo kao sto vidite maknula sam vecinu stvari sa bloga...lol...
prolazim kroz neko cudno razdoblje u zivotu...neznam kaj mi je...sva sam neakva tuzna...u depri...
i to zbog zvjezdice...gad jedan....ma necemo o njemu u ovom postu...grrr....!!!
Neg ljudeki meni se fkt vise neda pisat...stavit cu neke slikice...u slideu
lool
al neki drugi dan sad moram ici...=[



| komentiraj! (13) | isprintaj | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.