Sitnice....

























Create Your Own Countdown



















ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Visual Poetry - ImageChef.com

Awareness Ribbons Customized - ImageChef.com

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



Create Your Glitter Text




Glitter Text Generator

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (5)
Srpanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPic

KomeNti ..on/ofF

Opis bloga

:) ja sam Anja i pisat cu o događajima i uzasima u skoli!thumbup
idem 7.b.i to wam je to imam plawe oke i plawu kosu! :D
ciao!!!!nutnutnutnutmah




Create Your Custom Message

Linkovi

stari blog
Tenica
Nika!!!
Tea
P.E.P.E

četvrtak, 24.01.2008.

video



| komentiraj! (16) | isprintaj | # |

ponedjeljak, 14.01.2008.

eej people finaly doma...=)

Bila sam na skijanju u Begovom Razdolju...da,da bili su Eda,Tvrtko,Roko i Mihovil...bilo mi je super...
stalno sam bila u sobi 202...a samo navecer sam bila u sobi 201( moja i Edina soba...)
Uglavnom bili smo od nedjelje do nedjelje...zadnja 2 dana bilo je nevrijeme i onda se nismo skijali jer je padala kisa i magla je bila prevelika...ponovila bi to bilo kada...zadnji dan mi je bilo full tesko....starci su me nezvali neodgovornom balavicom i usporedivali me sa sestrom...a to MRZIM.....dosla sam doma....isla u city centar i natrag u spansko...bila sam vani s Melanie i kasnije isla doma pa pajkiti....žži danas sam bila u skoli i kak kasljem vec par dana....bilo mi je zlo....imam temperaturu i boli me glava i trbuh...i osla ja doma poslije treceg sata...i ewo sad lezim u krevetu i imam bronhitis....uzas....nejdem u skolu tjedan dana...hepi...=) al opet ce mi bit tesko ici u skolu...znam to al jbg...aj aj idem ja sad pusa Mewici,Edi i PAOLI I TENI i svima....=) byby neda mi se vise ak vas zanima jos nekaj ...onda mi ostavie u komovima pitanje pa vam javim u iducem postu...aj by ljudeki...PUS!!!!



| komentiraj! (49) | isprintaj | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.