Sitnice....

























Create Your Own Countdown



















ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

Visual Poetry - ImageChef.com

Awareness Ribbons Customized - ImageChef.com

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



Create Your Glitter Text




Glitter Text Generator

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (1)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (8)
Rujan 2007 (5)
Srpanj 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image and video hosting by TinyPic

KomeNti ..on/ofF

Opis bloga

:) ja sam Anja i pisat cu o događajima i uzasima u skoli!thumbup
idem 7.b.i to wam je to imam plawe oke i plawu kosu! :D
ciao!!!!nutnutnutnutmah




Create Your Custom Message

Linkovi

stari blog
Tenica
Nika!!!
Tea
P.E.P.E

nedjelja, 25.11.2007.

Uskoro...

ewo danas pisem
nisam bas neke dobre volje...zalosna sam uskoro cu napraviti neki slide pa
komajte...kak sam ispala a i bit ce tamo drugih ljudi...naravno...pa ljudi ak vas slikam iz cistog mira nemojte
se ljutit...to je za slide...sala...naravno da necu slikat ljude slikat cu samo odabrane ljude...heh ewo imam nekako stari dizajn pa cu pitat Mel da ak joj se da da mi napravi neki ludi ...ko i ovaj...XD
ajd do sljedecehg posta puno pozzovai vjerujem da cete komati...jer sljedeci post mozda bude bas sutra...i sam da vam kazem...Potrudite se nebudite lijeni komajte me!



| komentiraj! (25) | isprintaj | # |

srijeda, 14.11.2007.

NJU post....lol....

Ejj ljudovi!
Kod mene nis novo ewo na brzinu jedan kratki postek...
HVALA NA KOMENTARIMA....!
Ugl. tata mi neda da idem na komp...(u proslom postu - razlog)
nemam previse toga za rec neg samo ljudi cya do sljedeceg posta!



| komentiraj! (6) | isprintaj | # |

četvrtak, 01.11.2007.

HELLO PEOPLE!

Ejj danas sam bas dobre volje!!!
Kak sam superrrr...ako izuzmemo kulju iz kemije lol
Haha nema skole 4 dana
01. 02. 03. i 04. 2 dana + vikend!!!
LOL!!!!
Napokon sam napravila msn!!!
Adresa......pitajte me u komentarima ak vas zanima...HEHE!
Dosadno je nikaj ne radi...zapravo ja bi trebala jer imam doma negdje oko 1000 letaka!!!
Trebam pomoc...LOL...nemrem sama!!!
Swi me gnjavite za taj ****** posao...to radimo ja i Mel
ak dobimo povisicu onda mozda i zaposlimo nekog...(NOT)
Danas je dooooosadnoooo!!!
Nema nikog na msn-u swi negdje otisli...ja sam doma.....smrc...heh
Kako mi je doooosadnoooo u petak idem u kino...LOL...!!!
MORAM SE ZaHWALITI NA KOMENTARIMA I TO POSEBNO Mewici JER ONA MI JE OSTAWILA PREKO 100 KOMENtARA

KaJ dRuGo ReC nEg LJuDi KoMeNtIrAjTe Me I dAljE!!!!

....LoL.....KISSAM VAS SWE I POZZZZZ DO IDUCEG POSTA!!!! LOL!!!!



| komentiraj! (64) | isprintaj | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.