<body> Od Adry za Jacu :) - plava i garava - Blog.hr <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

  rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Listopad 2008 (2)
Rujan 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

...pa ovako...za razliku od ostalih blogova s pjesmicama...ja i anja cemo na blog stavljat samo one pjesmice koje same napisemo...to kad budemo imale veliku inspiraciju...za sve one koji su zeljni traceva s borovja ili bilo kakvih traceva...za njih na ovom blogu nema nista...sorry pplsi al kad tad cete i vi postat zreliji pa shvatit da se od traceva nezivi i da vas tudja privatnost nebi ni trebala zanimat....mwaaa

Swikee...

ADRY
Photobucket

ANJA
Photobucket

CREDITS

picture: deviantart
base code: blogskins


Od Adry za Jacu :)
10.09.2008. - 11:25

I remember that day when I met you...
You seamed so nice and full of energy...
I just wanted to introduce you better...
So I did...
You were my support when I had some bad times...
You were there for me just like a real friend...
I really started to like you...
And I appreciate all what you have done for me...
Today you are the closest friend that I can have...
You are here whenever I need you...
For me...the most important thing in relationship is...
That my boyfriend is a great friend to me...
And that I can trust him...
All of that I found in you...
And I don't want to loose you for anything on this world!
YOU MEAN EVERYTHING TO ME!



| 0 | Komentiraj | On/Off |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.