srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
da|||ne...

Opis bloga

bla bla la la

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Dnevnik.hr

gadura dizajn

ljepotica Dijana

slatka Andrea

naj naj Anka

mala crna tenchy

sestricne marinka i anja

luda Maja

SARA




bedzevi.com,button,badges,priponke,Plavusa s mozgom



Nešto o meni...

Flower Text - ImageChef.com




Ja se zovem Kristina.mahPrezime vam necu rec
jer oni koji ga trebaju znat znaju ga..Rođena sam
16.06.1993 godine i sada sam završila 7 razred.
Uglavnom me zovu:Kiki,Tina,Kikić,Kriki....
Volimcerek svoju mamu, seku, sve svoje prijatelje
i prijateljice, sve što vole mladi, čokoladu(pogotovo kit-ket,kinder bueno,ima ih još puno....,kupati se na moru ili na našem
"brodskom moru"-poloju.,volim pjevati,plesati-dugo sam isla
na ritmiku ali sad vise ne.,spavati,ljeto,sunce,.družiti se..
sladoled,lubenicu-mmm.i svašta još volim..
Ne volimburninmad glupe i umšljene ljude,ići u školu,kišu,mahune,
kemiju,fiziku,Tokio Hotel i neznam šta još ne volim....kisskiss

MySpace images

MySpace



Cartoon Glitters

Cartoon Glitters





Send a Teddy Gram at bigoo.ws


bigoo.ws



Hot Pink Text Name Words

Hot Pink Text Name Words



evo kod za ovog anđelcica
src="http://www.spinmyprofile.com/support.gif" alt="Myspace Layouts" style="position:absolute; left:0px; top:
0px;" border="0">




Glitter Heart Glitters

Glitter Heart Glitters



Image hosting codes

Image hosting



Text Miscellaneous 2 Glitters

Text Miscellaneous 2 Glitters



image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace



Animal Glitters

Animal Glitters



free image hosting hosted images

free image hosting







ja i anka
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Maja i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Animal Glitters

Animal Glitters




Stars Glitters

Stars Glitters




Images for your blog codes

Images for your blog





Cartoon Glitters

Cartoon Glitters





Free Music

Free Music



Free Music


Rihanna Unfaithful

Story of my life,
Searching for the right,
But it keeps avoiding me.
Sorrow in my soul,
Because it seems like one,
Really loves my company.

He's more than a man,
And this is more than love,
The reason that the sky is blue.
The clouds are rolling in,
Because I'm gone again,
And to him I just can't be true.

And I know that he knows I'm unfaithful,
And it kills him inside,
To know that I am happy,
With some other guy.
I can see him dying.

I don't wanna do this anymore,
I don't wanna be the reason why,
Everytime I walk out the door,
I see him die a little more inside.
I don't wanna hurt him anymore,
I don't wanna take away his life.
I don't wanna be...
A murderer.

I feel it in the air,
As I'm doing my hair,
Preparing for another date.
A kiss upon my cheek,
As he reluctantly,
Asks if im gonna be out late.
I say I won't be long,
Just hanging with the girls,
A lie i didn't have to tell.
Because we both know,
[Unfaithful lyrics on http://www.metrolyrics.com]

Where I'm about to go,
And we know it very well.

'Cause I know that he knows I'm unfaithful,
And it kills him inside,
To know that I am happy,
With some other guy.
I can see him dying.

I don't wanna do this anymore,
I don't wanna be the reason why,
Everytime I walk out the door,
I see him die a little more inside.
I don't wanna hurt him anymore,
I don't wanna take away his life.
I don't wanna be...
A murderer.

Our love,
His trust,
I might as well take a gun and put it to his head,
Get it over with.
I don't wanna do this,
Anymore,ooooooh,anymore.

I don't wanna do this anymore,
I don't wanna be the reason why,
And everytime I walk out the door,
I see him die a little more inside.
I don't wanna hurt him anymore,
I don't wanna take away his life.
I don't wanna be...
a murderer.

Oooh.
A murderer.
No,no,no.
Yeah,yeah,yeah.




ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more



bedzevi.com,button,badges,priponke,Rihanna



bedzevi.com,button,badges,priponke,Wentworth Miller - Zakon Brace




bedzevi.com,button,badges,priponke,Smile





bedzevi.com,button,badges,priponke,Krava



srijeda, 04.07.2007.

evo ljudi i ja napravila blog...

Evo i mene neznam zašto ali i napravi blog eto tako iz
dosade wave(da imam šta radite dok traje ljeto)
Već sam rekla da se zovem Kristina i da sam
sad zavrsila 7b razred koji je zakon-
naj gori smo na školibang(ah i to netko mora biti)
U tom razredu ima stvarno predobrih frendica koje ne bih
mjenjala ni za što na svijetu..One su uvijek tu kad ih
trebam..cerekcerekMa curke moje volim vas sve i ostanite i dalje takve
sretne,dobre vesele i uvijek nasmijene
Pozdravljam:Anku,Riu, Anju, Marinu,Enu ,Maju, Tenu,Moju sestričnu Dijanu i Andreu i sve koje znam i neznam...
Pusac svima ljudičima!!kiss



~14:22~ KomAsH? (10) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.