.....:plavusa4ever:.....

subota, 03.12.2005.

......haj.......

.....evo samo da se malo javim.....trenutno sam malo bolesna.....i tak....danas sam trebala ić na utakmicu al ipak nisam......sutra vjerojatno idem na rođendan k najboljoj frendici.......ak mi bude bolje......jučer navečer sam malo bila u ivaniću......s Anelom i Leonardom sam tamo ostala do 11......bio je humunitarni koncert pa smo to išle pogledat.......a poslije toga smo otišle kod zrinskog na sladoled,al ipak smo uzele limunadu........onda smo si kupile fornete........i tako je prošla večer.......
evo i ako ima tu nekih obožavatelja od Maroja iz BB kuće ovo je njegov blog http://tragubeskraju.blog.hr........pa ga posjetite ak ga volite.......ne znam kaj da više napišem.........sutra ću prenijet i novosti s rođendana........vjerojatno će bit super.......ajd ćao......pusssich.....Image Hosted by ImageShack.us

- 18:11 - Komentari (8) - Isprintaj - #