.....:plavusa4ever:.....

ponedjeljak, 14.11.2005.

PIGI,ZALJUBILA SAM SE

Dobar dan!Ja sam jedna mama,mamica,majka(kak oćete)....MM-moderna mama.Bez lažne skromnosti.Pod pojmom moderna ponajprije podrazumijevam(svakako):nema zgražanja,nema prigovaranja,nema predavanja,nema savjetovanja,nema zvocanja,nema kvocanja i ne da mi se više nabrajat....
ŽIVI I PUSTI DRUGE DA ŽIVE!-važna je,nadasve životna krilatica.
Ja sam mama jedne četrnaestogodišnjakinje i tu započinju sve moje frke,muke,radosti,veselja.......i svašta....Dolazi ona danas iz škole i odmah mi viče s vrata:
-Čuj,Pigi,zaljubila sam se!!!
Ovo Pigi je odmilja i nema nikakve veze s mojim izgledom.Već sam rekla da sam moderna mama,što podrazumijeva održavanje TT-a(tjelesne težine),ZVF-a(zdrave vitke figure) i svega ostalog što još ide uz to....kondicije,zdravog razuma,umijeća predanog slušanja,po mogićnosti bez nepotrebnih komentara i sl....
-Zaljubila sam se!!!-kukuriječe mi na uho,pogleda punog rascvjetanih potočnica,obraza punih mirisnih ružica i grla punog brbljavih vrapčića......
"PROLJEĆE,PROLJEĆE",mislim u sebi,a naglas,u stilu mame s kraja dvadesetog stoljeća,uz obvezno give me five ispalim:
-Pucaj!!!-I dijalog kreće,uz moje nezaobilazne komentare.
Anči duboko uzdahne....
-Zgodan je i lijep.Joj,Pigi,što ga volim!!!
-Molim podrobniji opis!
-Visina:oko 185 cm.
-Znači,nije za košarku........već za one prizemne sportove....
-Težina:ojak i temeljit
-....voli papati....
-Oči:zelenkastoplave.
-Rječju:tirkizne.
-Kosa:smeđa.
-Poput raženog kruha...
-Taj najviše volim!!!
-Jučer si rekla da voliš kukuruzni!!!
-Osmijeh.....
-Da pogodim!...zavodljiv....
-Pogled....
-Klecaju koljena!!!
-Ruke:jake i tople....:):):)
-OHO-HO!!!!Jake i tople!!!!Otkud znaš?
-Ne prekidaj me,Pigi!!!
-Kako ti to razgovaraš sa svojom hraniteljicom????
I tako su njih dvije nastavile pričati o tom dečku.Anči je pričala kako ga je upoznala,tko ih je upoznao(njezina najbolja frendica),gdje su se upoznali......i kako ju je pozvao u disko.....
-Disko?A učenje?
-Sve se stigne!Moje učenje nikad nije bilo tvoja briga.
-Znam i sretna sam zbog toga,i ne samo zbog toga......
-A zbog čega još?
-Pa,evo,zbog ovog malog,slatkog prištića na vrhu nosa.
-Prištića????Molim te,molim,molim,molim,molim daj mi,pliz,pudera!!!!

P.S.Evo i malo nečega o meni.Danas se u školi nije baš ništa posebnog dogodilo....osim što sam dobila jedinicu iz biologije zato kaj sam zaboravila donijet neku sistematiku životinja....a dobila sam 5 i iz petominutnog....i sastavka iz hrvatskog....to je to!!!!!.......kisss.....

- 13:38 - Komentari (7) - Isprintaj - #