Design by : *Marija.* // Kostur: *Cow.* // Slika: *DeviantArt.*
  travanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Travanj 2012 (1)
Siječanj 2012 (2)
Travanj 2011 (3)

Komentari On / Off

Opis bloga

ime: Martina
godište: 1991
fakultet, smjer: Poslovna ekonomija i financije
slobodno vrijeme: čitanje knjiga, pisanje, izlasci s prijateljicama ili dečkom
osobine: zbunjena, tvrdoglava, preponosna, perverzna, težak temperament i karakter

Linkovi

Slike

sretan


Uploaded with ImageShack.us




Uploaded with ImageShack.us

ja i Domagoj cerek





Uploaded with ImageShack.us

Marinaa wink


Uploaded with ImageShack.us

subota, 09.04.2011.

...danas je lijep i sunčan dan lalalala :)

mah
bok svima...wave
kako ste mii??

uhh jako mi je čudno, već sam imala dva bloga do sada, oba su završila totalno neuspješno zujo
prvi sam imala s frendicama, uhh da, valjda su mi to bile frendice, uglavnom nije vrijedno spomena, baš kao ni drugi blog...
znam da ovo nitko neće čitati, ne znam dal da se veselim ili ne... bang

ovo će biti neka vrsta mog dnevnika, tako da bolje da ga što manje ljudi čita nut

danas je tako liiijep i sunčan dan, uhhh ljubomrona sam na one koji vani uživaju headbang...a ja eto kao učim sociologiju lazelaze
znaaam da sam na netu, ali nema veze, mali odmor je to hehehe laze
_____________________________________________
a sada mijenjam temu...danas sam pomislila kako bi bilo da izgubim osobe do kojih mi je stalo, odvratan je to osjećaaaj, odvrataaan!! cry
ponekad se zapitam ćemu sve to, znam da ćemo svi jednog dana otići ali to, možda sam samo sebična i želim sve te osobe samo za sebe, ne znam koji je razlog, ali znam da bez njih nikada ne bi mogla zamisliti svoj život, nikadatuzan
znaam da je danas prelijep dan za zamaranje s takvim stvarima tako da ću ovaj put poslušati sebe(a to je vrloo rijetko zubo) i prestat pričati o takvim depresivnim temama, te teme ću ostaviti za depresivne i kišne dane eek

punooo vas pozdravlja mah i ljubiii kiss studentica s baltazara sretan

kisskisskiss
cerek

- 13:20 - Komentari (5) - Print - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.