malo o meni

ime: marina
prezime: nemam ja takvo sta
nadimak: a ima ih..
godine su prosle
odakle: neko mjesto u svemiru, sta ja znam
volim: jednog decka,
msn,
male, slatke zivotinjice
svog necaka i necakinju
internet
svoju seku saru
mrzim: sebe,
sve sto ima veze sa skolom,
zadar (oprostite zadrani),
dvolicnost,
umisljenost,
laz,
prevaru
jos neke stvari o meni
mozete saznati na ovom msn-u:
la_vi_ca@hotmail.com

sms-ovi i slike

SMS-ovi

Voljela bih da sam droga
da me volis kao Boga,
da me ubrizgas u vene
i da umres zbog mene!

Covjek najvise misli
na onoga koga zeli zaboraviti,
ja najvise mislim na tebe,
a ne zelim...

Ako su moji snovi
jedini nacin da
budemo zajedno,
znaj da cu onda
vjecno spavati u tom
predivnom snu...

Kada covjek izgubi
ono sto je volio,
zivi samo zato da
bi se sjecao
onoga sto je
izgubio...

Tisina, gorcina i mrak...
samoca, bol i
hladan zrak...
sjede pokraj mene
u sobi punoj tuge..
sama sam i tuzna,
srce me boli..
trebam njega da me voli!
al' on me nikada
voljeti nece,
jer postoji druga
na putu nase srece!!!

nista te nisam pitala,
nista te nisam molila,
sve su te ljubile,
a ja sam te voljela...

ako me ikad ranis
i dusu povrijedis,
upotrijebit cu samo
jednu kletvu:
DAO BOG DA TI
MOJE USNE BUDU
LIJEK, BEZ NJIH
DA BOLUJES ZAUVIJEK!!

prijateljice moja mila,
reci mu da sam sretna bila,
da ga nikada necu preboljeti
i da cu ga uvijek voljeti.
reci mu da je bilo lijepo
i da se valjda ponoviti nece,
ali bit ce bolje s malo vise srece,
otici cu i vratiti se necu,
sve dok ja negdje ne potrazim srecu!

idi ljubavi, nemoj zaliti,
idi, necu te do vrata pratiti,
idi ljubavi, kad te ne mogu vratiti...

premalo, premalo
sve je trajalo da bi boljelo.
dugo su predugo kise padale,
predugo da bi vatre
jos gorjele!

ne placi djevojko,
tvoje suze ga ne bole,
plakat ce jednom
kad sve druge prestanu
da ga vole!

SLIKE

chad michaell murray
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

sophia bush
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

one tree hill
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

sophia
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

jesse mccartney
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

grrrrrrr
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

a sad recite da nije sexy
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Vidish/Nevidish

by °°LiL BuT EviL°°

Opis bloga

hm.... a nezz... citajte ga pa cete skuzit..


Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


link za stavljanje pjesama


tutor

obavezno kommaj

četvrtak, 24.04.2008.

pozz kak ste mi?!

ej eo i mene.. dobila sam puno pohvala na dizajn i pjesmu.. meni je pjesma jedna od drazih a dizajn sam sama napravila.. tj. samo sam promijenila sliku al nije mi nest posebno.. ak se vama svida onda ok, hvala.. sta da pisem?? eeeeeeee da......... jucer sam se tak zabavila.. al necu u detalje, ugl. u pitanju je jean dobar tip i jedva cekam danas 16 sati da ga vidim.... a sto je sladaaaaaaaak...... aaaaaaaaa....... al ok.. dosta o njemu.. dosla sam tu napisati jedan tekst uglavnom na koji ocekujem komentare, naravno puno njih... taj je ugl tekst za moju best frendicu koja je iz ne znam kojih razloga ljuta na mene, LANCHY MOLIM TE OPROSTI MI!!!
pisat cu velikim slovima jer je tekst za najvazniju osobu u mom zivotu!!!

FRENDICE

NEKAD SMO BILE FRENDICE. SADA SMO SI SAMO DOBRE. MOLIM TE RECI MI, NE MUCI NAS OBJE. ŠTO SAM TO NAPRAVILA? ZAR SAM TOLIKO KRIVA? REKLA SAM TI, MIJENJAM SE ZBOG TEBE JER MI JOŠ NITI JEDNA FRENDICA NIJE ZNAČILA KAO TI. MOLIM TE, NE DAJ DA NAS NIŠTA RASTAVI. PRIJE NEGO ŠTO SAM TE UPOZNALA MISLILA SAM SI: "KOJA TO GLUPAČA ME ŽELI UNIŠTITI, ŠTO SAM JOJ NAPRAVILA, PA NI NE POZNAM JE?!" A ONDA SAM TE UPOZNALA, SVE MOJE SUMNJE I RUŽNE MISLI SI OTJERALA. OD POČETKA NAŠEG PRIJATELJSTVA SI MI DRAGA. ZNAM, NE POZNAMO SE DUGO, ALI VJERUJ MI, ZNAŠ O MENI VIŠE NEGO OSOBE KOJE ZNAM DVIJE ILI VIŠE GODINA. POMOGLA SI MI DOK SAM PATILA, DA TEBE NIJE NE ZNAM ŠTA BI BILO SA MNOM! ZNAM, OPET JA O SEBI, ALI SAMO TI ŽELIM REČI, PO MOME SMO PROŠLE DOSTA TOGA I AKO UNIŠTIM OVO PRIJATELJSTVO NEĆU SI OPROSTITI. DIGLA SAM JEDAN ŠTIT OKO SEBE I NADAM SE DA ME NIŠTA NEĆE POVRIJEDITI, ALI TEBE NE ŽELIM IZGUBITI. TO ĆE ME UNIŠTITI. JAKO SI MI DRAGA I SUPER MI JE ŠTO SI ISKRENA, ŠTO ĆEŠ MI REČI SVE, MA KOLIKO BOLJELO ME. TI MI DONOIŠ SREČU U OVAJ MOJ ŽIVOT. AKO ŽELIŠ PREKINUT OVO PRIJATELJSTVO SAMO RECI I IDI, NE ŽELIM DA GLEDAŠ SUZE KOJE MI TEKU ZBOG TEBE. ALI MOLIM TE MI RECI DAL ĆE PRIJATELJSTVO PRESTATI TEČI, DAL MU TU JE KRAJ I DAL JE OVO PISMO NAŠ OPROŠTAJ?? P.S. ZNAJ DA TE VOLIM BEZ OBZIRA NA ODGOVOR, I DALJE ĆEŠ MI ZNAČITI SVE, ZA TEBE IMAM SAMO POZITIVNE RIJEČI, LOŠE NIKAD NE!!!!!!



| KiSs M3!! (17) | Or HaT3 M3!! | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.