subota, 14.04.2007.

Jača sam nego ikad.........

TKO BI REKAO DA ĆU MIŠLJENJE PROMJENITI
DA ĆE OVO PRIJATELJSTVO PUKNUTI POPUT PAUKOVE NITI.
SVE JE NESTALO, SVE SI UBILA.
KAD SI NJEGOVE USNE POLJUBILA.
GAĐALA SI NISKO, TAMO GDJE ME NAJVIŠE BOLI,
ZADALI STE MI NEIZLJEČIVE UDARCE,
SLOMILI STE MI SRCE.
ALI OVO ME OJAČALO,
SNAGE MI DALO.
MOGU SE BORIT PROTIV DUŠE, PROTIV RANE..
I UŽIVATI U VRLINAMA KOJE SU MI DANE.
JER NITKO NIJE VRIJEDAN MOJIH SUZA,
NITI DA MI TUGA SRCEM PUZA..
DOKAZATI ĆU SVIMA DA JE SMIJEH LIJEK,
I ZABORAVITI ĆU VAS ZAUVIJEK.....


Image hosted at bigoo

Image hosted at bigoo



Danas je jako teško naći osobu kojoj ćeš u potpunosti vjerovati. Svi se prave lijepi i dragi a samo čekaju priliku kako bi te zajebali.
Tako je i meni bilo.
Bila sam previše naivna cura i svakome sam vjerovala na riječ,
a ljudi su se s mojim osjećajima toliko grali......... burninmadburninmadburninmad
dok se nisam i ja opametila, ali kako se kaže na vlastitim greškama se uči.
Danas više nikome nevjerujem nego samo sebi i postala sam sama sebi najvažnija na svijetu .......)))) Možda zvuči umišljeno ali jednostavno je tako. Jer tek kad sam sebe počela cijeniti sve mi je krenulo prema gore jer nedozvoljavam više da sam apsolutno nitko ne igra sa mojim životom




Friendster

Friendster







- 23:54 -

Komentari (43) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

T~B~N~S

moje ime je Tuga, imam sestru neznam dal`me se sjeća al`znam da se zove Nesreća. imam brata koji uvijek bez pitanja sejdne za moj stol. ne znam zašto al`dali su mu ime Bol. imam prijateljice što niz moje lice puze, ne znam koliko ih je al´znam da se zovu Suze

free image hosting

free image hosting





Free Website Counters
Get a Free Website Counters

OBALA TUGE

Čuješ li moj zov nošen vjetrom
dok na nebu pojavljuje se duga
na našoj obali tebe više nema
a tvoj lik zamjenila je tuga

Želim da zauvijek ostaneš tu
da gledam tebe i morsku pjenu
jer srce si moje zaledila tada
ja ne želim više ni jednu drugu ženu

Nestat će obale koje sad nas dijele
i sanjivo će jutro izaći iz noći
nad morem vidim samo galebove bijele
tuga nas je stigla sreća neće moći

Friendster

Friendster

TREBAŠ MI!!!

pogledaj kako drhtim kada gledam te
i kao da si posljednja na svijetu ne dam te

pogledaj moje oči sve ti govore
kada te nema uvijek pomislim na najgore

i telo grči se
i ruke znoje se
a u stvari znam da volim te

trebaš mi, trebaš mi
ni sunce zemlji kao ti meni
i hajde dođi pa me uveri, uveri
da sumnje ne bude u meni

zamisli kako mi je kad se probudim
kako mi srce lupa kad na tebe pomislim
i sumnja javi se
sa srcem bori se
a ustvari znam da volim te

Bigoo

Bigoo





"Svaka ljubav čini čovjeka sretnijim
pa čak i nesretna ljubav"

free image hosting

free image hosting




ŠTO TE MANJE NISAM VOLIO

Dugo se jesen gnijezdi
u mojim sobama
i crni oblak dođe
i kisi danima

I nema vise nikoga
i život klizi dovraga
a sljez u malim loncima
kad pogledam, o tebi razmišljam

Eh što te ja
malo manje nisam volio
eh sada bi
ovaj život lakše nosio


Kažu da Bog je močan
i ljude podijeli
eh što te rano moja
meni ne dodijeli

I sve sto lijepo napišem
ja tužnim srcem potpišem
i sve sto taknem očima
ti budiš se u mojim mislima

Bigoo

Bigoo





MySpace Ticker
myspace



Myspace Free Website Layouts