subota, 24.03.2007.

SUZE NISU LIJEK.....................

Nisam odavno napisala nikoju riječ. Iskreno ni sama ne znam koji je zapravo razlog. Ima dana kada sam shrvana i samo mi se plače. Koliko god iz vanka izgledala jako, iz nutra se lomim. Moj život je ok i stvarno nevidim koji je zapravo razlog da su moji osjećaji ovakvi. možda je razlog što sam nekim osobama igračka, što me zovu samo kada me trebaju. Prave se "ono super prijateljima." A gdje su onda kad ih trebam? Naravno onda nitko nema vremena. Što se tiče ljubavi to mi neide loše toliko.U vezi sam već dvije godine. Ali nije sve tako bajno i blistavo kako svi misle.
bangbangbangbangbangbang
Volim svog dečka, ali s nekim se činjenicama ne mogu pomirit.
doslovno sam kao zatvorenik. Postala sam samo sjena. Svoje probleme pokušavam na bezbroj načina izbjeći. I znam da griješim tu, i znam da bi se trebala suočiti sa svakim a ne mu okrečati leđa, ali ja to jednostavno ne mogu. Izgubila sam snagu, ponos, izgubila sam sve ono najbolje što sam imala. promjenila sam se tako brzo, ali najgore od svega je da ta promjena nije pošla na bolje nego na gore. Postala sam osoba bez svog vlastitog karaktera koja nezna reći "dosta je više".
madmadmad
.......................moj savjet vam je da ne griješite tamo gdje sam ja. Budite jaki i gazite sve pred sobom. ne dajte da vas nitko baš nitko zajebava, ali isto tako budite ono što jeste.
onaj tko vama loše vi njemu vratite duplo gore. To je igra koju sam ja igrala....i cijenite sebe najviše tako će vas i drugi poćet cijenit

P.S. hvala svima na lijepim komentarima
wavewavewavewavewavewavewavewave




Celebrities sans makeup.






PAD PONEKAD ZNAČI I USPJEH, SVE ZAVISI NA KOJI NAČIN TUMAČIŠ ODREĐENE STVARI I DOGAĐAJE.
NEKA TE PORAZ UČI I JAČA JER SVAKO ISKUSTVO JE DRAGOCJENO!!!!!

a href="http://www.bigoo.ws">MySpace

MySpace


- 11:04 -

Komentari (34) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

T~B~N~S

moje ime je Tuga, imam sestru neznam dal`me se sjeća al`znam da se zove Nesreća. imam brata koji uvijek bez pitanja sejdne za moj stol. ne znam zašto al`dali su mu ime Bol. imam prijateljice što niz moje lice puze, ne znam koliko ih je al´znam da se zovu Suze

free image hosting

free image hosting





Free Website Counters
Get a Free Website Counters

OBALA TUGE

Čuješ li moj zov nošen vjetrom
dok na nebu pojavljuje se duga
na našoj obali tebe više nema
a tvoj lik zamjenila je tuga

Želim da zauvijek ostaneš tu
da gledam tebe i morsku pjenu
jer srce si moje zaledila tada
ja ne želim više ni jednu drugu ženu

Nestat će obale koje sad nas dijele
i sanjivo će jutro izaći iz noći
nad morem vidim samo galebove bijele
tuga nas je stigla sreća neće moći

Friendster

Friendster

TREBAŠ MI!!!

pogledaj kako drhtim kada gledam te
i kao da si posljednja na svijetu ne dam te

pogledaj moje oči sve ti govore
kada te nema uvijek pomislim na najgore

i telo grči se
i ruke znoje se
a u stvari znam da volim te

trebaš mi, trebaš mi
ni sunce zemlji kao ti meni
i hajde dođi pa me uveri, uveri
da sumnje ne bude u meni

zamisli kako mi je kad se probudim
kako mi srce lupa kad na tebe pomislim
i sumnja javi se
sa srcem bori se
a ustvari znam da volim te

Bigoo

Bigoo





"Svaka ljubav čini čovjeka sretnijim
pa čak i nesretna ljubav"

free image hosting

free image hosting




ŠTO TE MANJE NISAM VOLIO

Dugo se jesen gnijezdi
u mojim sobama
i crni oblak dođe
i kisi danima

I nema vise nikoga
i život klizi dovraga
a sljez u malim loncima
kad pogledam, o tebi razmišljam

Eh što te ja
malo manje nisam volio
eh sada bi
ovaj život lakše nosio


Kažu da Bog je močan
i ljude podijeli
eh što te rano moja
meni ne dodijeli

I sve sto lijepo napišem
ja tužnim srcem potpišem
i sve sto taknem očima
ti budiš se u mojim mislima

Bigoo

Bigoo





MySpace Ticker
myspace



Myspace Free Website Layouts