< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Veljača 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

glasuj kakav ti je moj blog!!!evo koliko vas je bilo do sada na mom blogu!!!


Get your free counter

Myspace layouts


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


free image hosting

free image hosting



evo moje nove
pozadine. blog mi
više nije plav
nego crn vidite
vi to našla
sam si pozadine!smijeh
smijehsmijehsmijeh
Images for your blog

Images for your blog



Customize your blog

Customize your blog



blog layouts

blog layouts




Myspace



MySpace



Image hosting



Image hosting













MySpace

MySpace



Friendster images

Friendster images



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace






Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
sombodey
aurora
pasovkica
totalna glupača
hemar
cool and cool
MA NAJBOLJA!!!thumbupthumbup
thumbupthumbupthumbupwave


moj opis

ime:paula
god:11
kosa:smeđa
oći:plave
volim strano,plave decke itd........naughty

coolsmokinheadbangmad

Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



I DA ZNATE MAKAR IMAM 11 GOD NISAM
DJETINJASTA
PONOŠAM SE KO
DA IMAM 15 GOD (I NISAM BAHATA!!)
NEKI TVRDE DA yes A NEKI DA namcor

free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


Bigoo

Bigoo


Bigoo

Bigoo


Bigoo

Bigoo


Bigoo

Bigoo


Bigoo

Bigoo


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


MySpace images

MySpace images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


image hosting for myspace

image hosting for myspace


MySpace

MySpace


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace

MySpace


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


image hosting file

image hosting file


moji frendovi

Dominik sebican samo da bi njami
Barbara sva eek
petra malo nut
a ja cerek

myspace layout

myspace layout

thumbupthumbup

myspace layout

myspace layout

thumbupthumbup

myspace layout

myspace layout

thumbupthumbup

Blog images

Blog images

thumbupthumbup


Cursors







I vidite koliko slika je sada?

Image hosting

Image hosting

thumbupthumbup

petak, 28.09.2007.

ljudi di ste sorry kaj va ne kom zato kaj jako,jako,jako,jako rijetko dobijem tipk. kaj se kod vas dela kod mene dosada dobila u petak pet iz zemljopisa cool kaj ne kak ne pišem puno postove manje i manje ljudi mi kom a pošto ja njima ne kom oni ni meni ne kom. a kaj ću? kako kod vas škola kod mene za sad ok fensi baš je cool ovako kad se piše blog niš loše sam kaj se baš nemrem snać!!! e sada svaki vikend dobivam tpk zato nadajte se komovima, e nate kaj je meni cool kasd su dugaćki postovi!!! kaj nije al se baš neda pisati moj još drugi blog je plavi most nadam se da bu te došli koji put na njega!!! niš kaj da na pišem e da u petak pošto sam prijecednica razreda al se nadam da neću još dugo kak sam ih razmjestila svi su se skoro uprotivili protiv mene i sad ti oni meni psuju boli mene briga doće meni Martin ubit ću te dođem ja ajde i nate one kutije iz Tk kaj se svakaj dobije nutra dobio se još skalpel i dođem ja aj me ubi krelac mene poćeo bost time ja otišla kod raske i rekla to da mi je jš prostaćio i rekla sam joj da bi u pon otišla s njim psihologici ona mu je ćitala bukvicu i meni rekla da nejdem psih. kaže on meni da sam pitala marka za furanje kao da je odbio dođem ja da pitala sam ga za furanje u drugom al nije odbio ja njemu kažem da ti si pito onu kineskinju za sex pa je rekla da si premali i da ti je premali a klinjo se skoro rasplako koji luzer nezna se branit. i u pon ću mu reć ak je faca nek se samnom pošora!!! obavezno ljudi kiss i by



| komentari (16) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.