veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Veljača 2008 (1)
Rujan 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (5)
Veljača 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

glasuj kakav ti je moj blog!!!evo koliko vas je bilo do sada na mom blogu!!!


Get your free counter

Myspace layouts


free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


Customize your blog

Customize your blog


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


free image hosting

free image hosting



evo moje nove
pozadine. blog mi
više nije plav
nego crn vidite
vi to našla
sam si pozadine!smijeh
smijehsmijehsmijeh
Images for your blog

Images for your blog



Customize your blog

Customize your blog



blog layouts

blog layouts




Myspace



MySpace



Image hosting



Image hosting













MySpace

MySpace



Friendster images

Friendster images



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Image hosting

Image hosting



Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



layout for myspace

layout for myspace



layout for myspace

layout for myspace






Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
sombodey
aurora
pasovkica
totalna glupača
hemar
cool and cool
MA NAJBOLJA!!!thumbupthumbup
thumbupthumbupthumbupwave


moj opis

ime:paula
god:11
kosa:smeđa
oći:plave
volim strano,plave decke itd........naughty

coolsmokinheadbangmad

Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



Get free graphics at BlingyBlob.com!



I DA ZNATE MAKAR IMAM 11 GOD NISAM
DJETINJASTA
PONOŠAM SE KO
DA IMAM 15 GOD (I NISAM BAHATA!!)
NEKI TVRDE DA yes A NEKI DA namcor

free image hosting

free image hosting


free image hosting

free image hosting


Bigoo

Bigoo


Bigoo

Bigoo


Bigoo

Bigoo


Bigoo

Bigoo


Bigoo

Bigoo


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


Friendster

Friendster


MySpace images

MySpace images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


image hosting for myspace

image hosting for myspace


MySpace

MySpace


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace

MySpace


Myspace layouts

Myspace layouts


Myspace layouts

Myspace layouts


Friendster images

Friendster images


Friendster images

Friendster images


image hosting file

image hosting file


moji frendovi

Dominik sebican samo da bi njami
Barbara sva eek
petra malo nut
a ja cerek

myspace layout

myspace layout

thumbupthumbup

myspace layout

myspace layout

thumbupthumbup

myspace layout

myspace layout

thumbupthumbup

Blog images

Blog images

thumbupthumbup


Cursors







I vidite koliko slika je sada?

Image hosting

Image hosting

thumbupthumbup

subota, 24.02.2007.

eeeeeeeeeeeeeeee ljedovi evo mene ponovo ima kajsmijeh
novog kod vas kod mene da došla je po mene Mag-cool
dalena i išle smo kod kina bili su neki decki ali ko nj-smijeh
ih šišia i ja uočim svoju sister vidim da sijedi sa tarcool
kom na tribinama. pitale smo ih dali hoče se šetatsmijeh
rekle su da neče jel im ja hladno. a za sada dostacool
krenule smo se šetat a neke fufe 3 su prolazila ismijeh
zezale su moju sisterku lihić zato kaj mi se sistercool
zaljubila u jednog lihića. i mi prošle pokraj njih a kadsmijeh
one malo dalje od na viću:lihić a ja dođem mala dajcool
se goni dođe ona opet lihić ja stanem i gledam a onasmijeh
bilji u mene ko drvena marije izgledala je ko da je do-cool
šla iz ludnice očito i je ko zna. a ženski nisu sve na br-smijeh
oju!!!evo to je to kaj imam za reć namam više kaj rećcool
(valjda)!!!smijeh

e da i da vas pitam koja vam je snimka naj bolja 1. ili 2.
molim vas da mi ostavite pod komentar koja vam ja naj bolja!!!

evo pusek i pozz svima!!!

i još pijesmica jedna ako nesmeta a možda i nije pijesmica ko zna
ja ne!!!

TI ODLAZIŠ



Ti odlazia i nema te vise,
ti odlazis proslost mi se brise...
Ti si deo mojih proslih dana,
zbog tebe je na mom srcu rana...
Za nas rastanak druge ljude krivim,
jer neznaju da zbog tebe zivim...
Ti odlazis i nacices drugu,
na mom srcu ostavljas samo
vjecnu tugu...
Zbog tebe cu uvijek suze liti,
zbog tebe cu vjecno plakati
i nesrecna biti...
Tebe sam Voljela, Volim, i Voljecu.
Zbog tebe necu nikad
saznati za srecu...
Sad dok sam sama i to bez TEBE,
proklinjem druge,proklinjacu sebe,
crna kosa i crne oci tvoje,
zakljucase srce moje...
Zbogom ljubavi moja,
nocas sam jaca od tuge...
Zbog tebe krijem suze,
i moje patnje duge...
Zbogom dragi necu te kleti,
zar moze dusa bolna voljenom
da se sveti...
Idi nek te sreca prati,
ne pitaj vise za mene,
ja cu se sjecati tebe
dok moja dusa dise...

evo sad stvarno to je to i sad stvarno PUSEK i KISS
pozzzzzzzzzzzzzz!!!



| komentari (36) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.