svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

DOBRODOŠLI.........na ovom blogu očekuje vas sve i svašta........uživajte!!!!!!!!!!!!!

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


evo nekih blogova koje posjećujem:



Keti i Mare
Mauro-moj bruder
Mia
Cabo
Angelo

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws
Glittery texts by bigoo.ws


nedjelja, 27.05.2007.

evo mene nakon dugog vremena

Ej ljudi nisam se mogao javit jer mi je konp bio na popravku.Ali ostao sam onaj isti kenjac.Prekjučer sam bio na kupanju i more je oooooooooooooooooooooooooodličnozujozujo.Jučer nisam mogao ić jer sam se prehladio i to me izluđuje.Bili smo vani i...neću sad o tome nego moram vam reć da je bilo ludilo.partypartyparty.Sutra moram ić na plivanjeheadbangheadbang.I zbog toga neka vam najbolji prijatelj bude VCsmijehsmijeh.I usput Jelena i Mia oprostite zbog onoga na plaži.Valjda se ne ljutitenamcornamcornamcornamcor



| komentari (1) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.