Leptir bez krila

03.05.2006., srijeda

Depra je i korisna

Nije lijepa, štoviše, ružna je ali i korisna. Što je to? To je depresija koju sam i ja jednom osjetila u koži. Kako znati da si u depri?
a) jedeš manje nego što trebaš
b) svađaš se s najboljim frendovima
c) ne igraš tjelesni
d) smišljaš depresivne pjesme NJu sam i ja osjetila
e) slušaš H.I.M (join me) bez i nisam bila jedina u svom razredu
prestanka To bi primjetila da se nisam osječala tako usrano.
f) osjećaš se usamljeno

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Nightwish ima nekoliko dobrih pjesama- inaće nisam njihov fan nego ih slušam kad sam imala loš dan...

- 20:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Moj profesor matematike...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

O meni i mojim frendovima

Ime mi je osmoslovno i nije baš često:
Veronika. Nadimak mi je skraćenica od imena.
Živim već punih 12 i pol godina.
Moje područje su gitara, klavir,
crtanje, pisanje, čitanje i sve ostalo.
Idem u 6.b razred- najbolji rared svih
vremena. Best frendovi su mi:
Ena- upoznale smo se u glazbenoj
-izgled: visoka, svjetlo smeđa kosa,
smeđe oći i super stil.Mršava.
Valentina- s njom sjedim u razredu
-izgled: Kosa uvijek (ali ama baš uvijek)
svezana u uredan rep. Naočale i zelene oči.
Mršava i voli nogomet i sport.
Tena- legenda razreda
-izgled: plava tanka kosa i plave oči.
Stil joj je crnina. Naočale.
-Lisa- naj psihorazvijenija osoba
(brzo zaključuje i vrlo je emotivna)
-izgled: duga smeđa kosa i smeđe oči.
Vitkog stasa i šarenog stila odijevanja.
-Matra (15)- upoznale se na zboru i od
tada znamo sve jedna o drugoj.
-izgled: crna kratka kosa i crno-smeđe oči.
Naočale i super smisao za humor. Ide u klasičnu.

Osobe iz 6.b.

Tomislav B. (poznatiji pod nazivom Bobo)
-nema baš neke ocijene i veliki je ženskar.
Inaće se O.K. slažemo (izuzmemo li da je
za večinu modrica na njegovim leđima zaslužna moja ruka)

Magdalena B. (svi ju zovemo magy ili lena)
-vrlo dobre i odlične ocijene. Bavi se gimnastikom.
Simpa cura. Zgodna i visoka.

Mario C. ( zovemo ga komarac ili marac)
-nema baš ocijene za pohvalit se,ali bi se
moglo reči da je on najsmješnija osoba u razredu
(izmislio je svoj vlastiti jezik a ja se na tom jeziku zovem
mara ko i svaka druga riječ).

Mario E. (zovemo ga ko i ovog drugog Marija)
- ima dobre ocijene. On je u razredu zadužen
za odbrojavanje minuta preostalih do kraja sata.
Igra nogomet.

Dora P. (zovemo ju Doro!)
-voli štrebat, inaće je O.k.

Andrea K. (zovemo ju anđrea)
- super cura- druži se s Dorom
iako nisu baš ni slične.

Filip S. ( zovemo ga Fićo)
-best friend od Marija E. s kojim igra nogomet.

Dino D. (inaće ga svi oslovljavamo s dino)
-maskota razreda. Skračuje nam dosadne satove
iako često prelazi granicu. O.K.

Iva P. ( zovemo ju Ivy i Iva)
-jel možete vjerovat da ona želi bit
časna sestra,a tak je lijepa...
Ona je jako smiješna!

Dea P. (zovemo ju Dea)
-ona se druži s Ivom i želi
ići na djećji eurosong.

Tenu, Lisu i Valentinu sam već opisala.

Željko Vulčik (Želja)
-pametan je samo što ne iskorištava.

Linkovi