< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Tko, što, kako?

Da imam nešto pametno za reći, bila bih negdje drugdje, ne ovdje. Ovo je samo jedan od tisuću blogova koji se ni po čemu ne razlikuje od njih: dizajn je posuđen, tekstovi su toliko srodni tisućama drugih...




Ovo mi je drugi blog. Nastao iz razloga što jednostavno ne mogu ne pisati, to je dio mene, jebi ga. Malko sam zakržljala, al uhvatit ću ja tempo uskoro. Tako - toliko o tome za sad.




Oni koje pratim malo češće i s vremena na vrijeme:

virtue
plava zvjezdica
teja
prozirnibaloncici
Gabriel Arkangel

Valjda bi sad bio red da kažem nešto i o sebi.
dakle...

- ime mi je ines
- završih 4. razred opće gimnazije
- bačena u budućnost bez ikakvih smjernica o tome kamo treba ići
- hrabro stupam u nepoznatowink
- naučih da je od velike važnosti smijati sefino

Ines je:

* djetinjasta
* "pomalo" luckasta
* manje naivna nego što je bila jučer, ali naivnija nego što će biti sutra
* nesigurna
* nespretna

Ona voli:

* čitati
* papati
* piti
* svoj krevet
* svoj digitalac
* sjećanja iz češke
* slušati muziku
* voziti bicikl
* pisati gluposti
* gubiti vrijeme

Ne voli:

* kupovati
* ljude koji preglasno usklikuju
* laži
* busha
* politiku

Ona nema, a htjela bi imati:

* samopouzdanja
* konf. broj 38.
* sposobnost normalne komunikacije
* pojma što želi u životu

Ines ima:

* ...
* puno briga
* mamu, tatu, jednu sestru
* sestričnu koju jako voli i koja ima malu bebu!smijeh

Beba Danaya






Mala Melani


Image Hosted by ImageShack.us


četvrtak, 01.01.2009.

samo legni pored mene

Jesi li se ikad osjećao kao da stvari izmiču tvojoj kontroli? onako, da ništa ne ide kako treba? da znaš da je sve u redu, ali ne možeš se oteti dojmu da ti to ipak ne zaslužuješ? nisi, zar ne.
nesposobna za zdravu vezu, prolazi mi glavom. znaš, kad nešto radim, radim to do kraja... kad volim, volim do krajnosti. čovjek bi mogao pitati što je lošeg u tome? u ljubavi do krajnosti... reći ću ti... mnogo toga. ležala sam tamo i čekala da dođeš. došao si i legao kraj mene...ja sam plakala. ti nisi ništa primijetio. otišao si, ja sam ostala.
bio si tamo, pričao o stvarima o kojima ja pojima nemam. gledali smo film..ti si uživao, ja nisam... i ponovo shvatih da nemamo ništa zajedničko. je li moguća ljubav između dvoje ljudi koji nemaju ništa zajedničko?
umorna sam od scenarija da sam ja "povrijeđena", ti me saslušaš i na kraju se ispričavaš. umorna od toga da kad stvari ne idu po mom, osjećam kao da "si se udaljio". umorna od svih blesavih malih bolesnih ljubomora koje me hvataju kad se posvećuješ nekome drugome... kažem ti, to nije zdrava ljubav. rezultira time da se ja osjećam loše, a potom i ti jer misliš da je to tvoja krivnja. ne želim biti uzrok tome. ali jesam.
samo mi reci što da radim. samo reci i hoću. jer očito moje odluke nisu dobre. ne želim tako dalje. ne mogu tako dalje. pomozi mi.

|Komentiraj 0| Printaj| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.