Ljubav i prijateljstvo

25 listopad 2017

Na ovom svijetu postoje dva tipa osoba: one koje su sposobne imati prijatelje i davati - primati prijateljstvo i ostali. Izgleda da spadam u prvu kategoriju, i da se mogu pohvatiti da imam par odanih prijatelja/-ica. Naslov govori na što ovaj tekst cilja. Ukoliko želite pravo prijateljstvo onda tu nema mjesta ljubavi sexualne prirode. Možda netko može imati prijatelje sa povlasticama, i možda su to bolja prijateljstva od onih koje ja imam, ali ja tako ne mogu rezonirati. Kod mene nema dijeljenja ta dva pojma na podpojmove koje svatko koristi kako mu odgovara.
Za mene je prijatelj, prijatelj, prijateljstvo je prijateljstvo , a ljubav je prijateljska. I nema drugog tipa ljubav.
I zapravo sam otkrio ono što svi otkriju prije ili kasnije, a to je da je prijatljska ljubav , ljubav kojoj svi težimo kada smo u vezi, sa tom razlikom, da tada postoji i seks kao dodatna komponenta. I redosljedom sam se zapitao: je li moguće uznapredovati od prijatelja do veze, kako to funkcionira i na koliko dugo može opstati ( ako može opstati) Jer sva ljubav koja bi trebala biti nešto naljepše na ovom svijetu pada u vodu iz meni nepoznatnog razloga kada se u tu ljubav umješa sex. Dok njega nema, nema ni sumnje. kada on dođe , dođe i sumnja. Paradoks kojeg nisam u stanju riješiti, a odgovor mi vjerojatno leži pred nosom , meni nevidljiv.
Zašto se taj uzorak uvijek i svaki put ponavlja, i to mi je misterija.
Bez obzira koliko godina imam, vjerojatno sam još uvijek dovoljno zelen kada na ovo naizgled jednostavno pitanje ne mogu dati pravi, jednoznačan odgovor ( ako ga uopće ima).

<< Arhiva >>