Požari i kanaderi

25 srpanj 2007

Čitao sam malo o kanaderima, avionima koji su nezamjenjivi kada su požari u pitanju. Da, istina je ,koštaju 25 milijuna dolara svaki, sat leta košta oko 5600$ i slažem se to su ogromne cifre. No mene muči odgovor na jedno pitanje. Koliko košta izgorena šuma? Koliko košta izgoreni, crni otok na kojeg turist neće stati nogom sljedećih deset godina? Koliko košta dok šuma opet izraste ako u međuvremenu kiša ne spere zemlju i ostavi kamen. Košta li više ili manje od 25.000.000 $? Košta li, ili uopće ima li cijenu?
Kupuju se mnoge nepotrebne stvari , plaćaju stotine milijuna eura, ali za kanader se nema. Ne, oni su skupi. To nama ne treba: nama su 4 i previše... Žalosno, što drugo reći nego li: žalosno....



Ove sam fotke snimio jučer kada je započeo požar: i nebo je gorilo....
A ovo je snimljeno danas popodne...






A onda jedan dan na putovanju....

22 srpanj 2007








Jedna noć u Zadru...














Do Prekoga (Zadar) i nazad

18 srpanj 2007

Evo Plavi se malo "ohladio" u Jadranskom moru koje je temperature oko 28°C. A usput je zabilježio ovaj maleni izlet sa par sličica. Pa, uživajte...










Put putujem

01 srpanj 2007

Bio sam na kratkom putu, volje za fotkanje je bilo, ali ne i vremena. Par trenutaka koji su bili free sam odmah ovjekovječio :)





<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>