Linkovi*
Blog.hr
Marty & Pepi
Marty
Pepi
Luka
Patrick
Melita
my love......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

subota, 12.01.2008.

NOVA GODINA,,,VRIJEME NEKIH PROMJENA,,,

Prvo sve naj svima u 08 god zelim,,s malim zakasnjenjem(sorry)

evo nasao sam malo vremena,,pa da napisem nesto novo,,(staro)hihibelj
puno toga se dogadjalo,,dog oko nove,,dosli su mi rodjaci iz njemacke koje nisam vidio (skoro)nikad,,,novu smo slavili kod suzi u rv,,ali sve je nekako krivo islo,,nije bilo lose ali nije bilo ni toliko dobro,,mozda zato jer sam se vise brinuo kako je drugima nego meni,,ali nije ni bitno,,bilo pa proslo...
00:00 smo docekali tako da smo se brinuli za "frendicu" jer je cura pala na glavu,,ali nije ona kriva,,nego ju je likbang pokusao dignut i pala mu je,,,
jadna cura,,ni dr dan joj nije bilo bas naj bolje,,,
poslje sam neplanski zavrsio kod jedne osobe koja mi je usrecila novu,,HVALA JOJkiss,,malo smo si popili,,i bilo je full okparty

dr dan sam bio malo u banani,,ali sad sve ide na bolje,,i napokon sve sjeda na svoje mjesto,,polako ali sigurnonut,,napokon..
drago mi je da je sve opet ok izmedju mene i jedne osobe koja mi je maznula srce,,,(prijateljski)wink
hihi
pozz svima,,pogotovo,,,
tadicu hrvatska,,almi,,martini t,,kiss..sari,,sanji(hvala),,martini p,,pepi,,dijani(rodici)belj,,alenu,,luki,,banani i njegovoj curi,,(ajmo pit)haha
ugl..to su ljudi koji su me cinili sretnom osobom u 2007 god,,,pa ono zelim vam da to i dalje nastavite bit,,a ja cu vama pokusat duplo vratit,,hihi
belj
sorry ako sam nekog zaboravio!!!naughty
ae ljudi uzivajte mi
peace



| komentari (30) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moj zivot. Moji osjecaji. Misli,dogadaji...ma svasta....



nasa prva pjesma,,,,,

kad zavrsim pricat stobom,,nastaje tisina,,tisina tako jaka'''srcu prejaka,,,
usla bi u san,,polako padam ti na dlan,,neznam vise sta cu,,na kraju ostat sam cu,,.
nemam vise mira,dok ova glazba svira,,trazim novu srecu,,al takvu naci necu,,
sad moje misli sljecu,,na jastuk pored tebe,tvojeg srca,lec cu,,
zaboravit cu sve probleme,,zaboravit da ti nesmjes bit kraj mene...
voljet cu te jako......stisnuti uz sebe polako,,,
ispustiti te necu,,jer nezelim pokvarit ovu nasu srecu...





Free file hosting by Ripway.com