Linkovi*
Blog.hr
Marty & Pepi
Marty
Pepi
Luka
Patrick
Melita
my love......
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ponedjeljak, 19.11.2007.

ljudi imaju dvije strane lica

da istina je,,na kraju se skuzi tko je kakav,,tko koga postuje a ko koga iskoristava,,,
(iako ne kazem da me neko iskoristavao)(ne odnosi se na nikog)
jednostavno postoje osobe za koje bi sve dao,,ali neke osobe to znaju cjenit neke ne,,frendovi su mi jako vazni i uvjek cu bit tu za svoje ljude,,
prosli put sam pisao da patim,,ali ono,,mogu rec (bio sam glup)nisam vidio nista drugo osim te osobe(ili nisam htio vidit)...
sad sam napokon progledao,,bolje se osjecam,,
ovako mi je reko jedan frend,,kad ti je stvarno lose,,kad mislis da gore ne moze bit,, digni glavu,,,jer gore od toga ne moze bit,,dotakno si dno,, znaj da moze bit samo bolje,,i znajte to je istina,,to me mozda i spasilo,,,bang
uglavnom,,sad je sve opet ljepo,,,napokon...::
zato ako je ko od vas u krc...sjetite se da,,bolji dani su ispred vas,,ne odustajte,,,namcor
'gledajte samo naprijed'thumbup
toliko od mene za sad,,,
pozz svima....
i da jos nesto;:ljeto mi je bilo pre jebeno,,ali ono sve sto je ljepo kratko traje,,,cry



| komentari (34) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moj zivot. Moji osjecaji. Misli,dogadaji...ma svasta....



nasa prva pjesma,,,,,

kad zavrsim pricat stobom,,nastaje tisina,,tisina tako jaka'''srcu prejaka,,,
usla bi u san,,polako padam ti na dlan,,neznam vise sta cu,,na kraju ostat sam cu,,.
nemam vise mira,dok ova glazba svira,,trazim novu srecu,,al takvu naci necu,,
sad moje misli sljecu,,na jastuk pored tebe,tvojeg srca,lec cu,,
zaboravit cu sve probleme,,zaboravit da ti nesmjes bit kraj mene...
voljet cu te jako......stisnuti uz sebe polako,,,
ispustiti te necu,,jer nezelim pokvarit ovu nasu srecu...





Free file hosting by Ripway.com