dizajn by:kaonekidizajn.blog.hrImage Hosted by ImageShack.us
....dance is my life.... - Blog.hr

........evo sve supersretan......opet sktuzan.......ova 4 dana mi je bilo odlicnonut........pomirila sam se naravno sa deckomthumbup........i bilo nam je prelijepo........bili smo u kinu.......kazalistu..............na kupovima raznoraznim u vinceku........cak cemo i plesat skupa.......savrsenosretanwink...........ono zivim za njega...........i cuvam ga vise od ikog..............nezelim da mi ga itko uzmecerek.............on je najbolji decko na svijetu...........zgodan osjecajan pazljiv.........tu i tamo nekad se krivo ponese i nesto krivo kaze..........al boze moj..........ljudi smozuboblabla...........svi grijesimo..............al je najbolji na svijetu............i nadam se da ce zauvijek bit moj..................sretanwink

- 09:28 - Komentari (0) - Print - #