Plava Pantera

petak, 16.06.2006.

Škola je napokon gotova...

Evo i mene toliko sam imao obaveza ovih dana da nisam stigao napisati ni jedan post u vezi kraja škole, srećom da sam sve prošao i ne moram ići na popravni. U srijedu ja bila prava fešta na lungo mare bilo je toliko ljudi da se nisi mogao pomaknuti, neki su se čak i kupali.Uglavnom to je bio pravi šou a alkohola je bilo previše. Boce su se pucali na sve strane, srećom nitko nije ozlijeđen-koliko ja znam. Ljudi sad moram ići pa se još javim...

- 21:54 - Komentari (5) - Isprintaj - #

petak, 09.06.2006.

Bliži se kraj!!!

Znate li da je još samo 3 dana škole. To je super, čuo sam da će za zadnji dan škole na Valkanama biti prava fešta za zadnji dan škole. Hvala bogu da sam sve ocjene ispravio i da ću čak proći sa 4 na kraju(ako ne padnem enologiju). Pa ništa onda javim se u srijedu iza valkana sigurno a možda i prije...

- 19:01 - Komentari (0) - Isprintaj - #