subota, 24.03.2007.

Boogaloo&Dave Clarke

Iako sam odlucila da necu vise pisat blog i postove,bar jos neko vrijeme dok ne sredim neke stvari,ovo ipak moram napisat.Al necu nista spominjati svoj privatni,tj.ljubavni zivot.
Pa da krenem.
Naime,moja draga prijateljica Ema me je nagovorila da odemo na TECHNO PARTY u Boogaloo;Dave Clarke.Naime,ja s 50 kn u dzepu.A sama karta 110.HVAAAALAAAA EMAAAA!!!!
I tako,dosle mi tak oko 11.Klub ogroman,a mi jedine nutra.BEEED.A moram napomenut,da prije toga ni jedna ni druga jos nismo tam bile i trazeci smo se jedno dva puta izgubila dok ja nisam nazvala Janu da mi onda objasni i onda smo nasle iz prve.HVALAAA JAAANAAA!!I da,kisa je ljevala,vjetar je puho i dosle smo skroz mokre.
I tak,krenule mi odma cugat.Kasnije nam se za stol uvaljao neki tip od 25 god koji se ponasa i izgleda ko zadnji streber,al misli da je urnebesno COOL jer od svoje 15-te prasi po party-ima.Uglavnom,strasno...
I tak,ja sam skresala dvije vodke-red bull na ek,pa se prebacila na tekile.I to sam prasila jednu za drugom,oko 5-6 negdje.HVAAALAAA EMAAA!!!I sto i Ema i nas dvije smo se tak zgazile da je to bilo nesto prestrasno.Bila sam si tak super iako sam jedva stajala.Oko 1 smo krenule plesat.A nije da ni jedna ni druga nismo mogle stajat.Ekipa oko mene svi na tezim drogama.Suncane sajbe na ocima,ko zombiji,svi vrte svoj film.Bilo je vise frajera neg treba,svi redom zgodni. :)
Poslije smo se nas dve skrpale nekim Eminim frendovima Vanji i Luki.Decki su skroz ok pa smo plesale s njima.I prizor je bio sljedeci: Ema i ja se barimo,da,da,BARIMO,ova se drzi za mene da se ne srusi,ja se njisem u ritnu psihodelicnog techna s masem rukama po zraku s onim svjetlecim stapicima,kajgod. :) Od sad pa nadalje idem na svaki techno party,jer sam se jucer tako izivila,svu energiju sam ispucala iz sebe,pogotovo kad se sjetim necega sta je bilo prije party-a,ovo mi je bas trebalo.Uglavnom,unistile smo se,strgale,izivile,i sad sam si sretna.Moram ovo ponovit.
JOS JEDNOM JEDNO VELIKO HVALA MOJOJ NAJDRAZOJ KOKI KOJA ME JUCER FINANCIRALA I STO ME UOPCE NAGOVORILA DA IDEM.Kako se ona izrazila: bila sam njena kuja :)
A evo i slikica.Jedno upozorenje,mi inace tak NE izgledamo...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 15:34 - Make me laugh/cry BrojSuza(6) - kill a tree - nesto

ponedjeljak, 05.03.2007.

Mojih par najdrazih pjesama...

Ceca
LEPI GROME MOJ
Bio si moja nevinost i greh, moja trema
na usnama od suza krvav trag
kad god te nema
Večiti strah i moje ludilo
dal odlaziš il ipak ostaješ
sad je sve, sve između nas
samo hočeš nečeš
A sećaš li se, lepi grome moj
nekada je tlo pod nama pucalo
srce je u srcu kucalo
ma, reci gde je zapelo
Sećaš li se lepi grome moj
pila sam ti kišu sa ramena
još sam tvoja munja, oganj tvoj
udari opet grome moj
Bio si moj oslonac i pad, ono ime
koje sam zvala kada ceo svet
zaboravi me
Večiti strah i moje ludilo
dal odlaziš il ipak ostaješ
sad je sve,sve između nas
samo hočeš nečeš
Evo, zapeni more, zapeni sve u meni
a ti i ja ko dva maslačka
što se vrte u istoj peni
što ih vuče na dno
Sećaš li se lepi grome moj
pila sam ti kišu sa ramena
još sam tvoja munja, oganj tvoj
udari opet, grome moj

Seka
POČETAK KRAJA
Nije ni moglo da traje,
od prvog poljupca sam znala to,
a ja do kraja se dajem
kao da ostarit ću sa tobom,
nemaš ti što da se kaješ,
nisi me nikada ni voleo,
jer ti od prvoga dana
početak kraja si mi nudio,
hajde bar malo sa mnom pričaj,
da popijemo kafu zajedno
pa onda spakuj svoje stvari,
poljubi me i kaži to je to..
Ako se ikad sretnemo ti prođi,
prođi ko da se ne znamo
jedino tako možeš mi pomoći
da te prebolim nekako....
Kad samo stranci budemo u noći,
znat ću da sve je nestalo....

Nataša
Kriva sam,
Pred Bogom i pred ljudima,
Takva mi je sudbina,
Ne misli da ponosna sam na to,
Sto nisam andjeo,
Kad zavodim ne zavolim,
kad prevarim ne zazalim,
Al samo tebi sanjam,
Da se vratim ponovo...

Voli me iz inata,
Voli me bez ostatka,
Voli me bilo gde sam,
Bas takvu kakva jesam,
Voli me kad me nema,
Voli me pored svega,
Voli me kad ni jedan,
Bas razlog za to nemas,
Ponovo, ponovo,
Pred tobom gresna stojim,
Ponovo, ponovo,
Za tvoju ljubav molim,

Evo me,
Slobodno mi kazi ne,
Zaboravi me ili se,
Navikni da nema krila,
I nikad nisam bila andjeo,
Kad zavodim ne zavolim,
kad prevarim ne zazalim,
Al samo tebi sanjam,
Da se vratim ponovo...

- 21:47 - Make me laugh/cry BrojSuza(4) - kill a tree - nesto

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>


Oš/Neš komentar

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (3)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (1)
Rujan 2006 (1)
Kolovoz 2006 (2)
Lipanj 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Image Hosted by ImageShack.us

>--pizdarije iz zivota jedne plavuse--<
Nesto O Meni:
Ime:Matea
Grad:Zagreb
Kvart:Travno
Skola:4.gimn-skola za ludjake
Mjuza:cajke moje
Pjesma:Ponovo,Lepi grome moj
Pjevacica:Seka,Natasa,Ceca,Jelena
Film:Ja cu budan sanjati
Stvar:Mobitel,krevet,komp
Gdje:Baredo,Roko,Mambo,Saloon
Pice:Bijelo sa šokatom
Prijatelji:imam ih puno,da
Ljubavni status:u vezi cerek
Dad-mom-cucak:lud-ludja-najludja (sa mnom na vrhu)
broj ljeta:17
icq:130803594
MSN: blue_melliana@hotmail.com
Ljudi Oko Mene:

Vanja
Moj novi decko i nova osoba u mom zivotu.Jako mi je lijepo s njime,uzivam u njegovom drustvu,uvijek me moze nasmijati i raznjeziti.Nadam se da ce tako lijepo ostati i biti jos bolje.


Ema:
E koka moja,bila plava sad je smedja,buhtlica moja mala,buahaha...

Vanja D.:
Cudo prirode-izubljena u vremenu i prostoru,slucajna piromanka,ali i dalje je svi volimo


Plamena
Jooj,nasa draga rokerica.Sitna cura,velkog srca i totalna ludjakinja.Nemre ostat nezamjecena


Vanja J.:
Naša živina,The Doggy.Ma plavo moje ljubljeno... ;)


Barbara:
Nemoj je ljutit da te ne ubije kosom.. ;) Luda,luda..
Vec mi je glupo ponavljat-jedna ludja od druge...


Maja:
Nasa tzv.mama.Super cura,uvijek brine o svima nama,nas veseljake drzi na uzici...


Nenad:
Moj dragi Andjeo cuvar i najbolji prijatelj.Uvijek mogu racunati na njega i on na mene.Uvijek me nasmije do suza i stvarno je pravi prijatelj koji je uvijek uz mene.


Adriana:
Škoro moje milo.Evo morala sam i nju staviti da se nebi osjetila povrijedjenom...Sta lijepoga da kazem o njoj osim super cura,totalna ludjakinja,mozda malko hiperaktivna,al samo maloooo.