nedjelja, 18.02.2007.

What a day....

Subota.
Imam sam jedan komentar-majko moja...
Dan je poceo sasvim obicno.Peglala sam cijeli dan,cak sam i zaradila 20kn.Hehe...
Al onda je doslo vrijeme za izaci.
Ema i ja smo se nasle u pol 9.Kupile smo litru i fantu,zasjele se na klupice kod importanea i lijepo si nazdravile,a ja sam jos pustila mjuzu na mobu i super.
Smrzle smo se ko zivotinje.Al strasno kako je bilo hladno.Strusile smo vino u roku od 20 min i bile si zbedirane kak nas nije nis puklo.Cak su nam se dosla nabacivat dva strasno ruzna tipa sta cak nisu ni iz Zagreba.
Al onda...Onda smo se digle.Jaaao,kad se meni pocelo vrtjeti.Al dobro,jos me nije potpuno kresnulo u glavu,tek poslije na putu prema Bakagi.I tako smo Boba,Ema i ja krenule putem Bakage u koju nas nisu pustili,pa smo navratile do Papaye koja je bila prazna,i na kraju zavrsili na drugom kraju grada u Roku.
Srecom,od Eminog frenda frend je slavio rodjendan pa smo cak i imale i stol u separeu.
I tak,kad se to napunilo,otisle smo plesat na podij.Al zbog kolicine ljudi to je bilo nemoguce pa smo plesale kod separea.Ja sam stajala na prvoj stepenici,a cure ispod mene.I tak je doletil neki tip.Kolko sam stigla vidjeti cak je bil i sladak.I u roku sekunde mi je zabil glavu u dekolte i oblizo me skroz do cela.Mislim koja je to tragedija bila.Ja sam se ga pokusavala rijesit na sve mogu nacine,ali neeee.I tak scena je bila sljedeca: prvo sam se borila na stepenicama,pa me dva puta lovio oko stola,cak sam slucajno srusila Bobin sok i zalih se po nogavici,al nis strasno.Ove dve koze su se prvo trgale od smijeha.Al kad je Ema vidjela da nemrem izac na kraj s njim mi je pokusala pomoc,al ne...Onda su mi izasli ususret dva decka kaj su sjedila za stolom do,pa se ovaj izgubil.Al majkooo moja...To u zivotu nisam dozivjela.Da tip doleti do mene i oblize me.STRASSSNO!!!LOL,bar mogu rec da sam zbarila nekog sinoc,protiv moje volje,al jesam.Ma horror...Ajd,nije mi usro vecer s obzirom da sam bila pod gasom,al mislim da sam se u tom trenutku otrijeznila.
Eh da,i grudnjak mi se razletio malo.Opca katastrofa.Cijelo vrijeme mi je bjezal,a onda mi je jos i zica izletjela.Tak da mi je i sad jos to mjesto crveno.Al je boljelo...A scena je bila sljedeca: Boba i ja sjedimo,ja drzim ruku u zraku,a Boba mi kopa po grudnjaku.Nekak mi je zgurala rub majice u grudnjak da me ne pika i grebe zica.Ekipi za stolom nis nije bilo jasno.Ma lol!!!
Poslije smo nastavile plesati i naletjele na dragog Jurcica koji je bio u mortus izdanju,al bar ga je bilo urnebesno zabavno proucavat kak se zabavlja i kak plese.Taj covjek je jedva stajao na nogama.Majko moja kako sam se ja njemu smijala.Ma joooj,bas mi je super bilo.
Vidjela sam i Silviju,bila stol do nas.
Eh,da i jos se nesto dogodio.Kad smo bile na importnaeu,skupih hrabrost i poljubih svog servisera.Naime on ima i ime--Goran.Posto je to bilo express brzo nisam bas tak ocekivala.Al ok,bila sam si sva happy i ponosna.
Eh,ali bilo bi sve super da se nas dvoje nismo navecer poslije posvadili,tj.oko 2-pol 3 ujutro.
Nije da se on i ja znamo vec skoro 3 ,i kaj je najgore,cak mi se i svidja,al naravno moje sveto i zensko sesto culo mi govori da od toga nis nebu bilo,a i istina,ja nemam srece u zivotu,a on bi bio dokaz za suprotno...
Naime,tak sam se ja sinoc naljutila na njega.I opet sve uzalud.Nisam mogla do 4-pol 5 zaspati kak sam se zivcirala.I tak,za njega trenutno nemam komentara.
A sto se Marka tice,pocinjem vec lagano shvacat da je to zauvijek gotovo.Makar ne shvacam zasto je toliko tesko nekome pruziti drugu sansu...Sam to mi nije jasno.E i jos nesto me zdere,zasto ljudi jednostavno ne mogu rec sto misle.Ono kak ja: mislim to,to,to i to i tocka.Al ne.Ja dobim odgovor tipa:ne znam,razmislit cu.I tak on ne zna vec 2 tjedna,a razmisljat ce vjerojatno do smrti svoje...Al dobro...
I tak...Tolko o mojoj sreci.Bar sam imala predobar razlog za zapit se,cak mogu birat: Marko,Valentinovo,Goran,skola i opet Marko...
Aj kiss ljudi,bas sam se raspisala.
Sve vas volim
Evo i par slikica
Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us

- 12:27 - Make me laugh/cry BrojSuza(15) - kill a tree - nesto

<< Arhiva >>


Oš/Neš komentar

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (3)
Studeni 2006 (2)
Listopad 2006 (1)
Rujan 2006 (1)
Kolovoz 2006 (2)
Lipanj 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Opis bloga
Image Hosted by ImageShack.us

>--pizdarije iz zivota jedne plavuse--<
Nesto O Meni:
Ime:Matea
Grad:Zagreb
Kvart:Travno
Skola:4.gimn-skola za ludjake
Mjuza:cajke moje
Pjesma:Ponovo,Lepi grome moj
Pjevacica:Seka,Natasa,Ceca,Jelena
Film:Ja cu budan sanjati
Stvar:Mobitel,krevet,komp
Gdje:Baredo,Roko,Mambo,Saloon
Pice:Bijelo sa šokatom
Prijatelji:imam ih puno,da
Ljubavni status:u vezi cerek
Dad-mom-cucak:lud-ludja-najludja (sa mnom na vrhu)
broj ljeta:17
icq:130803594
MSN: blue_melliana@hotmail.com
Ljudi Oko Mene:

Vanja
Moj novi decko i nova osoba u mom zivotu.Jako mi je lijepo s njime,uzivam u njegovom drustvu,uvijek me moze nasmijati i raznjeziti.Nadam se da ce tako lijepo ostati i biti jos bolje.


Ema:
E koka moja,bila plava sad je smedja,buhtlica moja mala,buahaha...

Vanja D.:
Cudo prirode-izubljena u vremenu i prostoru,slucajna piromanka,ali i dalje je svi volimo


Plamena
Jooj,nasa draga rokerica.Sitna cura,velkog srca i totalna ludjakinja.Nemre ostat nezamjecena


Vanja J.:
Naša živina,The Doggy.Ma plavo moje ljubljeno... ;)


Barbara:
Nemoj je ljutit da te ne ubije kosom.. ;) Luda,luda..
Vec mi je glupo ponavljat-jedna ludja od druge...


Maja:
Nasa tzv.mama.Super cura,uvijek brine o svima nama,nas veseljake drzi na uzici...


Nenad:
Moj dragi Andjeo cuvar i najbolji prijatelj.Uvijek mogu racunati na njega i on na mene.Uvijek me nasmije do suza i stvarno je pravi prijatelj koji je uvijek uz mene.


Adriana:
Škoro moje milo.Evo morala sam i nju staviti da se nebi osjetila povrijedjenom...Sta lijepoga da kazem o njoj osim super cura,totalna ludjakinja,mozda malko hiperaktivna,al samo maloooo.