< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

....ma,šta ja znam.sve sta padne na moju malecku pamet....bit će tu... ako,naravno ne budem lijena. :)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
www.iskrica.com
www.kupiprodaj.hr
www.narodni.hr
www.iskon.hr
www.smiri živce.com

...par riječi o meni....

..ja sam jedna obična cura,srednjih godina,visoka,smeđe kose i plavo-zelenih očiju...živim sa mamom,tatom i bratom u jednom malom mjestu kraj Siska grada..idem na faks već podosta vremena...ha,ha. Što bi gospodin pod slovom J rekao:"mladost-ludost",tako je to,da..
naj frendica mi je-mala crna,koju čuvam ko oko u glavi...a buuuuu!!!!!!!!
ovdje neću nikoga više spominjati..bolje je...

za srce i dušu.....

poklanjam ti osmjeh-tebi koji usamljen u zvijezde gledas,tebi koji poljupce šalješ u vjetar.tebi koji srecu tražiš u malenim stvarima,tebi kojeg VOLIM.
winkwinkwink
baš onda kada misliš da moraš posjedovati samoga sebe i braniti se,peopast ćeš.jer ti nisi stvoren da budeš otok koji postoji sam za sebe,ti si stvoren za ljubav prema nekome,za davanje,za odricanje...samo kad dajes samoga sabs,kada se gubiš,samo tada ćeš moći živjeti...
namcornamcor
...sanjajte sto zelite sanjati,idite kamo zelite ići i budite što želite biti,jer samo je jedan život i samo jedna prilika da učinite sve ono što želite učinit..greedygreedygreedy

utorak, 03.07.2007.

bokić

ja doma po cijele dane,nista ne radim...dosadujem se i tako...trebala bi uciti ali mi se neda..kao i po obicaju...pričala sam opet sa B,necemo s epomiriti definitivno...steta...tesko mi je ali ne vise onako jako... pomirila sam se sa nekim stvarima pa mi je bolje..sta cu? ne preostaje mi drugo nista...

pozdrav,nemam sta pametnog za reci vise.



| komentari (1) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.