< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

....ma,šta ja znam.sve sta padne na moju malecku pamet....bit će tu... ako,naravno ne budem lijena. :)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
www.iskrica.com
www.kupiprodaj.hr
www.narodni.hr
www.iskon.hr
www.smiri živce.com

...par riječi o meni....

..ja sam jedna obična cura,srednjih godina,visoka,smeđe kose i plavo-zelenih očiju...živim sa mamom,tatom i bratom u jednom malom mjestu kraj Siska grada..idem na faks već podosta vremena...ha,ha. Što bi gospodin pod slovom J rekao:"mladost-ludost",tako je to,da..
naj frendica mi je-mala crna,koju čuvam ko oko u glavi...a buuuuu!!!!!!!!
ovdje neću nikoga više spominjati..bolje je...

za srce i dušu.....

poklanjam ti osmjeh-tebi koji usamljen u zvijezde gledas,tebi koji poljupce šalješ u vjetar.tebi koji srecu tražiš u malenim stvarima,tebi kojeg VOLIM.
winkwinkwink
baš onda kada misliš da moraš posjedovati samoga sebe i braniti se,peopast ćeš.jer ti nisi stvoren da budeš otok koji postoji sam za sebe,ti si stvoren za ljubav prema nekome,za davanje,za odricanje...samo kad dajes samoga sabs,kada se gubiš,samo tada ćeš moći živjeti...
namcornamcor
...sanjajte sto zelite sanjati,idite kamo zelite ići i budite što želite biti,jer samo je jedan život i samo jedna prilika da učinite sve ono što želite učinit..greedygreedygreedy

subota, 17.03.2007.

subota je...

a eto i mene,prošao je još jedan tjedan na faksu i mogu reci da mi je vec svega dosta i pre dosta ali eto sta se mora mora se...nije bilo bas nista zanimljivoga u ovih par dana koliko nisam pisala.....sa malom crnom kao neprićam nemam pojma sta bi rekla u vezi toga i komentirala uopće al dobro...valjda je tako trebalo biti...zao mi je sto je tako ispalo al eto...neka se ona javi prva ja necu sigurno.pa makar morala cekat 5 godina,cekat cu....
bio mi je danas moj kolega kod mene,dosao malo i tak...bivsa cura mu ima rođendan,neznam jel bivsa ili nije-uglavnom...bio malo kod mene,zezali se malo,on se istusirao srediop za grad i otišao..trebali smo se vidjeti navecer u gradu,ali sumnjam da hoćemo jer je moj dragi sad kod mene i zaspao je,zao mi ga jre buditi,bezveze...neka se odmori od posla...ipak puno radi...s dragim je sve u najboljem redu...bili smo na kavi jucer sa mojom mamom...mama je odusevljena,malo sam se moram priznati bojala kako ce ga prihvatit ali sve je ispalo pre dobro...
meni je tako dosadno,on spava a ja nemam sta raditi,poludit cu..trebala sam uzet auto i otići s njim u grad,a on neka spava...
moji su otišli na skijanje,napokon..bilo im je i vrijeme....bit ce do druge subote i tak..joj,ja sutra u zagreb opet novi tjedan,buđenje u 7h svako jutro,pa poludit cu....
idem još malo prozujat po netu,pa cu i ja u krpe,a sta cu drugo...
pozzz



| komentari (0) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.