veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (6)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

....ma,šta ja znam.sve sta padne na moju malecku pamet....bit će tu... ako,naravno ne budem lijena. :)

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
www.iskrica.com
www.kupiprodaj.hr
www.narodni.hr
www.iskon.hr
www.smiri živce.com

...par riječi o meni....

..ja sam jedna obična cura,srednjih godina,visoka,smeđe kose i plavo-zelenih očiju...živim sa mamom,tatom i bratom u jednom malom mjestu kraj Siska grada..idem na faks već podosta vremena...ha,ha. Što bi gospodin pod slovom J rekao:"mladost-ludost",tako je to,da..
naj frendica mi je-mala crna,koju čuvam ko oko u glavi...a buuuuu!!!!!!!!
ovdje neću nikoga više spominjati..bolje je...

za srce i dušu.....

poklanjam ti osmjeh-tebi koji usamljen u zvijezde gledas,tebi koji poljupce šalješ u vjetar.tebi koji srecu tražiš u malenim stvarima,tebi kojeg VOLIM.
winkwinkwink
baš onda kada misliš da moraš posjedovati samoga sebe i braniti se,peopast ćeš.jer ti nisi stvoren da budeš otok koji postoji sam za sebe,ti si stvoren za ljubav prema nekome,za davanje,za odricanje...samo kad dajes samoga sabs,kada se gubiš,samo tada ćeš moći živjeti...
namcornamcor
...sanjajte sto zelite sanjati,idite kamo zelite ići i budite što želite biti,jer samo je jedan život i samo jedna prilika da učinite sve ono što želite učinit..greedygreedygreedy

petak, 23.02.2007.

evo mene napokon...

ah,bilo je i vrijeme...malo prije sam došla iz zgb,i reko idem odmah sjest za komp i napisat par riječi...
nemam se bas s cim pohvaliti al eto,imala sam ispit sinoć,nisam imala pojma.sramota,al jebi ga.tak je ispalo,bit ce bolje drugi puta,i nadam se da necu predati prazan papit kao sad...neda mi se pisat vise o tome,jer ne vrijedi se zivcirat,mlada sam još.do 30 god cu valjda i zavrsiti nesto...ha,ha.
fali mi moja mala crna... a ni sa kolegom iz srednje se nisam vidjela,a ni cula...jebi ga.moram mu se javit,ako me se ne sjeti u medu vremenu...postao je ujak,pa sad ono(faca i pol),ha,ha.....
kolega znam da ces pročitat ovo...pusu ti saljem zato.
neznam oću danas ici kuda,ali mislim da hoću,jer nemogu bit doma,dosadno je..mogla bi se malo i prošetat,ha,ha.cula sam da ljudi pričaju da idem autom i do trgovine,koja je 500m od moje kuce(bas i ne idem u tu trgovinu,al dobro),al to je sramota...zato bi se mogla prošetati reda radi..ha,ha. kao ono-dira me sta drugi pričaju i misle,aha. ma,ko i uvijek..
pišem gluposti-danas je bas lijep dan,pogodan za....da...za svakakve aktivnosti,ha,ha. joj,dosadno mi je...sta cu?
možda bude veceras neki date,ha,ha.nebi se bunila. ajd pozzz



| komentari (7) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.