PLAVUŠA U DUŠI

13.07.2005., srijeda

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


a evo i mene... nekak sam se uspjela nagovoriti da sjednem za komp... umorna sam, opet... neznam zašto... valjda od previšeg dosađivanja... sljedeći tjedan ja odo... valjda me neće biti do devetog mjeseca... stara je rekla da nemoram prvi tjedan u školu... juupiii... idem u Ameriku... dugo je to mjesec i pol... a kad smo stari i ja danas došli na aerodrom samo pitat kad imam let i ta sranja... noge su mi otkazale... a bome i srce nije bilo daleko od toga... ja tu brijem svima kak me boli kurac za letenje i to... a jebote, ipak mi nije svejedno... kad se sjetim, onak u malom prostoru, nemreš nikak izać van protegnut noge... ma brijem da ću svakih pola sata ići na wc..al sam se strtarila... pošto idem sama, imat ću svoju stjuardesu... cute... još kad dobim neku babetinu... tješim se da neću... sutra opet idem kod frendice u salon... opet će me farbat i te brije... radi snimanja... i opet dizanje rano ujutro... al ne, umjesto da Andrea ide spavat, ona pametna visi tu po internetu... danas za čudo nisam bila vani, opet gledat one klošare [i ja spadam među njima ] kak piju,[a ja nesmijem, da nebi opet imala sranja doma], fakat mi se nije dalo...sve vas puno pozdravljam
- 23:14 - BaR mI bOkIć nApIšI (4) - NeMoJ sI tRoŠiTi bOjU - #

<< Arhiva >>

< srpanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

JA @ @ @ ` ` @ @ @ ` ` `

Linkovi