PLAVUŠA U DUŠI

29.05.2005., nedjelja

Stari mi je napokon dao jebeni priključak, popizdila sam... ovakoca, krenimo od petka, samo ću reć=} M., žiža , kurviš, i vuk... samo toliko... jučer...subota... bila sam kod frendice na roćkasu, i mogu reć da mi je bilo fakat jebada... napokon da sam uživala u alkoholu... skužila sam do kud mi je granica, i nisam ju prelazila... i sjajno sam se osjećala... barila sam se sa B., dok nam nisu njezini starci uletili.. ala bruke .. mogu reć da mi se dečko full dopao u tako kratkom vremenu, mislim jučer smo se tek prvi put i vidjeli, prošlo je 2 sata, i znala sam cjelu biografiju o njemu... a D., uživo je zgodniji nego na slikama... i izgleda fakat starije... čak sam dobila i ružu od njega, a cura mu stajala tik pored njega... mene tak boli kurac, jer sam tu kurvu vidjela prvi i zadnji put u životu... a D., mi je u planu za neki drugi put... ljudi moji, a kaj da va kažem... nisam apsolutno ništa učila, tj. nisam knjigu pipnula, a sutra pišem matišu... tješim se da imam školu popodne... idem ostavljat komentare dok me F.~ ne nazove da odemo negdje na cugu, on još putuje, a i da si idem prošetat nove trapke... pusa
- 19:11 - BaR mI bOkIć nApIšI (16) - NeMoJ sI tRoŠiTi bOjU - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

JA @ @ @ ` ` @ @ @ ` ` `

Linkovi