PLAVUŠA U DUŠI

26.05.2005., četvrtak

Niam mogla dočekat da pišem... ono... napokon... danas sam morala sa starcima na groblje... a dan je bio takav da mi se apsolutno ništa nije dalo... kao i obično... al sam se ipak nekako nagovorila da sa starcima otiđem na groblje... ipak nisam dugo bila... N. i ja smo išle u M [birc].... tamo je bio i [nazvat ću ga kurviš jer to i je]... a kako je tek zgodan... uf ...naravno pala je i pusica.[u obraz, naravno].. ipak smo mi bili brijači... N. se napokon neko sviđa... sredit ću ja njoj tog lika... mislim, moram... i da nastavim... e kurviš... on bi opet da ja njega ... ali nisam se dala... malo ću se i ja poigravat s njim...[kao što on to kaže...]... evo par njegovih porukica: ''uz M. me vežu lijepa sjećanja, pogotvo wc-i i tvoji poljupci...'' i još jedna:'' jedina si od svih zaslužila da ti mene iskoristiš, uvijek si bila najpoželjnija pa je došlo tvoje vrijeme da se igraš kako ti želiš, sve samo da ti udovoljim''... i onda nije kurva... on je POTROŠNA ROBA... zbario je pola birca... svakoj trebi šalje iste poruke... i ja sam nasjela na to... ali više neću.. ok, možda još jednom... jer je tako...hm... zgodan... a sad idem Luki poslat poruku... nemogu više izdržat, još ga nemogu zaboraviti... a sutra opet dizanje u 6, a vi , vi koji nejdete u školu, lijepo se odmorite i uživajte i za mene...kisss
- 22:08 - BaR mI bOkIć nApIšI (6) - NeMoJ sI tRoŠiTi bOjU - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

JA @ @ @ ` ` @ @ @ ` ` `

Linkovi