PLAVUŠA U DUŠI

25.05.2005., srijeda

Eh jučer sam učila do 1, čovječe, zahvaljujem onome ko je stvorio ... da ju nisam popila, već u 9 bi ćorila... a ak ne dobim 5, sve ću ih potući...vidla sam si H. [biiivši], ljudi se fakat mjenjaju... F. mi je poslo poruku, fakat sam se iznenadila... to znači da nismo posvađani... jebote, samo mi u petak moramo u školu... a daj... neću u školu, MRZIIIIIM FUCKING ŠKOLU... jučer sam prešla pola grada i nikako da nađem cd od Stublića... fuck.... sad idem neš radit... šta je najbolje neznam ni sama šta... ma idem ostavljat komentare... vidjela sam i I., kuja ko kuja, nisam ju pozdravila, ma brijem da više nikad ni neću... al nemogu vjerovat da mi je ono napravila... BILA mi je najbolja frendica... više to nikad neće bit... mislim, neće meni... ziher si je našla neku novu žrtvu... hehehe, žalim tu curu... jer vas ikad iznevjerila best frendica? Kaj ste napravili? Ja sam joj sve rekla, al ona je meni rekla da se gonim... znala je da je kriva... a kaj se može... ma bit će takvih još... bokić ozdrav:
- 19:26 - BaR mI bOkIć nApIšI (4) - NeMoJ sI tRoŠiTi bOjU - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

JA @ @ @ ` ` @ @ @ ` ` `

Linkovi