PLAVUŠA U DUŠI

23.05.2005., ponedjeljak

Maloprije sam došla iz škole... a kaj da vam kažem... kako sam se skrumpala, dobila sam malu dvojčicu iz nov.,bravo ja...svaka mi čast... ispravljam matišu sljedeći tjedan, daj me bože prosvijetli i podari mi nešto u onu moju malu slatku sivu tvar ... danas je mojoj Martini roćkas... e pa želim ti sretan rođendan od sveg srca ... ''tek tek, tek ti je 16 godina tek tek...'' Volim ja sunce i vrućinu ali jebote, presparno je... kad sam išla doma neka žena je ležala na podu... i ala debila još se svi okupe oko nje... ne neće joj bit dobro... mogu joj pomoći i time da se maknu, da joj daju zraka... dovoljna ih je dvojica.... ali čekaj pa mora se vidjet da i oni pomažu... ma neću više o tome... sjetila sam se da danas moram učit i opip ....budem ja to sve stigla danas... daj bože... sad idem neš papat... samo zato da mogu starcima reć da sam stavila neš u usta... i idem vas još malo komentirati....
- 14:46 - BaR mI bOkIć nApIšI (3) - NeMoJ sI tRoŠiTi bOjU - #

<< Arhiva >>

< svibanj, 2005 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

JA @ @ @ ` ` @ @ @ ` ` `

Linkovi