PLAVUŠA U DUŠI

25.04.2005., ponedjeljak

OPET ISPOČETKA...

Evo odlučih krenuti s blogom ispočetka... nadam se tako i sa životom... želim promijenu, ali ni sama neznam kakvu... još kojih mjesec dana škole, ajde, mjesec i pol, a ja se zajebavam... ne učim, nemam volje, nemogu, jednostavno se nemogu prisiliti i gotovo... znam da će me to koštati u životu, ali ja ostajem pri svojoj odluci da meni jednostavno škola netreba, možda ću za par godina drukčije misliti, i kajat ću se što sam to tada mislila, ali jebiga... takva sam i gotovo... svi kažu ono ''ŽIVI SE SAMO JEDANPUT PA PROŽIVI DAN KO DA TI JE POSLJEDNJI'', uglavnom tak nekak to ide. Ali ja jednostavno to nemogu, mene tako male sitnice izbace iz takta, i ja sam gotova, zbedirana, plačljiva, itd.... i jednostavno nemogu prestat mislit o tome... ja se npr. ne bojim da će mene sutra auto pokupit, pa nek me pokupi, i nek me grom strefi, pa nek me strefi, jebiga, takav je život... evo ja upravo visim na internetu umjesto da učim, al ne, ja ću radit sve drugo osim učenja... al stvarno mrzim tu prokletu školu... doma se nemogu ni opustit, odma mislim na fucking školu, i na matišu... joj ako završim na popravnom, ništa od tjedan dana na moru bez staraca, ništa od Amerike...aj mi bar ostavite koji komentarčić, da ste vidjeli ovo, da me bar nešto razveseli u ovim danima...byyy!!
- 18:02 - BaR mI bOkIć nApIšI (4) - NeMoJ sI tRoŠiTi bOjU - #

<< Arhiva >>

  travanj, 2005 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

JA @ @ @ ` ` @ @ @ ` ` `

Linkovi