..::Poremečeni Um Jedne Plavuše::..

utorak, 13.06.2006.

The End

Nazalost,moram objaviti da je ovom blogu dosao kraj isto kao i jednoj lijepo prici i sreci.Previse uspomena i svega ostaloga...
Dosta mi je vise svega...Life is bitch...
Hvala vam svima
Blog ce ostati otvoren i vjeran komentarima (kojih i ovako vise nema nekaj previse).
Pozdravlja vas vasa Matea koja vas sve voli...
Pusa svima...
I za kraj sjetih se jedne pjesme koja mi je nekako oduvijek bila draga,a pogotovo sada

Hajde vodime odavde
negde gde su noci mlade
gde za nas jos ima nade
vodime odavde...

Početak kraja-Seka Aleksić
Nije ni moglo da traje,
od prvog poljupca sam znala to,
a ja do kraja se dajem
kao da ostarit ću sa tobom,
nemaš ti što da se kaješ,
nisi me nikada ni voleo,
jer ti od prvoga dana
početak kraja si mi nudio,
hajde bar malo sa mnom pričaj,
da popijemo kafu zajedno
pa onda spakuj svoje stvari,
poljubi me i kaži to je to..
Ako se ikad sretnemo ti prođi,
prođi ko da se ne znamo
jedino tako možeš mi pomoći
da te prebolim nekako....
Kad samo stranci budemo u noći,
znat ću da sve je nestalo....


headbangbangnononozalivenwavekisscerekpuknucu

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Image Hosted by ImageShack.us
    IZNENADJENJE!!!STISNI OVAJ LINK ili mozda GA NEMOJ STISNUT...
    LJUBAVNI KALKULATOR-TKO JE TVOJ PAR
    >--pizdarije iz zivota jedne plavuse--<
    Nesto O Meni:
    Ime:Matea
    Grad:Zagreb
    Kvart:Travno
    Skola:4.gimn-skola za ludjake
    Mjuza:cajke moje
    Pjesma:Ponovo,BoroBoro
    Pjevacica:Seka i Natasa
    Film:Ja cu budan sanjati
    Stvar:Mobitel,krevet,komp
    Gdje:Baredo,Sokol,Ancona,Mambo
    Pice:bambus s Ribarom il nekim drugim shrotom
    Prijatelji:imam ih puno,da
    Ljubavni status:vezana pupcanom vrpcom za svog ljubljenog
    Dad-mom-cucak:lud-ludja-najludja (sa mnom na vrhu)
    broj ljeta:16
    icq:130803594

    Ljudi Oko Mene:
    Kosta:
    Moj dragi decko.Ma nema ludjeg para od nas,nema...Bas smo se nasli.Joj kak ja njega vojim...


    Ema:
    E koka moja,bila plava sad je smedja,buhtlica moja mala,buahaha...

    Vanja D.:
    Cudo prirode-izubljena u vremenu i prostoru,slucajna piromanka,ali i dalje je svi volimo


    Plamena
    Jooj,nasa draga rokerica.Sitna cura,velkog srca i totalna ludjakinja.Nemre ostat nezamjecena


    Vanja J.:
    Naša živina,The Doggy.Ma plavo moje ljubljeno... ;)


    Barbara:
    Nemoj je ljutit da te ne ubije kosom.. ;) Luda,luda..
    Vec mi je glupo ponavljat-jedna ludja od druge...


    Maja:
    Nasa tzv.mama.Super cura,uvijek brine o svima nama,nas veseljake drzi na uzici...


    Adriana:
    Škoro moje milo.Evo morala sam i nju staviti da se nebi osjetila povrijedjenom...Sta lijepoga da kazem o njoj osim super cura,totalna ludjakinja,mozda malko hiperaktivna,al samo maloooo.

Nesto pomalo