..::Poremečeni Um Jedne Plavuše::..

nedjelja, 04.06.2006.

Vikend,vikend,vikend

Vec dugo nisam pisala i obnavnjala blog,pa mislim da je i vrijeme.Pa da ja sad krenem.

20.5.Dani Zapruđa
Krenule mi cure putem Zaprudja,malo si popile,ja isla na Rangera da me malko izokrece,al nije bed.
Poslije lunaparka smo zavrsili u nekom parkicu,pjevali,bila jebenica.rolleyes
Sve je bilo super dok se svi medjusobno nisu krenuli barit,a Ema i ja zujimo sa strane.Njezin decko je bio bolestan,moj je bio na vikendici.Ma i to bi bilo ok da Ema moja mila nije bila pijana ko guzica,a ja trijezna.
Pozdravljam novopeceni,preslatki par,a i one koji su se tad spojili,ali nisu potrajali,i onaj jedan par koji traje vec dulje vrijeme...


27.5.Majin i Janin rođendan
Ajme meniiii,ajme meniiiii!!!!!!!nutparty
Sakupilo se enormo mnogo ekipe na skolskom i jos vise cuge.
Bilo je stvarno prejebeno iako smo svi bili pijani ko guzice i teturali uokolo bez odjedjenog cilja.
Uglavnom,pjevalo se,plesalo,barilo,ludiralo,svirka na gitari,ma sta da jos kazem,bilo je odlicno.
Ja sam prespavala kod Vanjice svoje,pricale smo do 3-4 ujutro,a ja sam se u 8 digla da idem na put.Ne trebam ni spominjat na kaj sam ja licila na tom putu,ajme meni.Ko da me krava oblizala i bacila pod traktor.
I ovim putem pozdravljam novonastali par,a i onaj nesretni one-night-stand,al dobro i naravno svog dragog Kostu.


03.06.Verona-Gardaland
Napokon je dosao taj dan da idem i ja u Gardaland.
S curama sam se nasla u 22h i isle smo na kavu (ranija kafica).''Izbacili'' su nas iz 4-5 kafica,posto se svi zatvaraju u to vrijeme.Zadnji kafic nam je bio nas dragi Friends u kojem nas svi veoma vole i pustili su nas da ostanemo malko dulje.
Poslije smo pljugali pred skolom i shvatili koji smo mi luzeri da s petka na subotu vrijeme provodimo pred skolom i jos smo u ponoc isli pisati u skoli (nagovorili domara na porti).
I tako smo mi krenuli u 00:30.
Nemam pojima kad smo stigli u Veronu,malo smo zujali,obilazili znamenitosti i onda naravno na kafuuuu.Ajme prva jutarnja kava nakon 7 sati putovanja.
I onda-GARDALAND!!!!!!rofl
Dosli smo oko 12 u Gardaland.
Naravno da smo odmah zapalili na Blue Tornado,najgori i najzesci i nije da smo cekalo nesto preko sat vremena da dodjemo na red,al se isplatila svaka sekunda tog cekanja.Ziva sam se zasrala.Mislila sam da cu umrijeti.
Nakon toga sam isla na Slobodan pad koji ima samo 40m i pada 3sekunde.Ovaj put sam fakat mislila da cu umrijeti,vidjela sam si hole life in front of my beautiful eyes.Ekipa je vristala od vrha,ja od straha nisam mogla,neg tek kad smo se zustavili.Uglavnom,predobro,predobro...Odu zivci,organi,herc i sve ostalo.
Nakon toga je slijedio Vlak smrti,na kojem se nisam cak ni toliko jako zasrala,al na slici izgledam ko da je na meni proces egzorcizma,al nema veze.I to je bilo odlicno i jos sam sjedila odmah prva.
I zadnje-Colorado boat.Jebeno deblo koje pici po vodici,tj.kanalu.Uglavno,opet sam sjedila prva.I ne trebam rec da smo svi poslije toga izgledali ko da smo se okupali i da si vec dovoljno mokar ak mirno sjedis u tome,ali ne,mi smo se putem i zalijevali tom ledenom vodom koja je izgledala ko da se cijelo stado slonova spisalo u to,a tak je i smrdilo,al nema veze....Bilo prejebeno.
I tak smo jos malo zujali,pa je doslo vrijeme povratka.Zao mi je kaj smo bili tak kratko (5 sati),i kaj nismo sve vidli,posto smo na svaku stvar cekali oko sat vremena-vise-manje.
U busu se spavalo,kartalo,pjevali,ma sve ukupno je bilo fnomenalno.
I tako,sad sam 4 dana solo doma,starci na moru...Bio moj Kosta kod mene....I tak.Pusa svima,pusa mom najdrazem Kosticerekkiss

<< Arhiva >>

< lipanj, 2006  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Image Hosted by ImageShack.us
    IZNENADJENJE!!!STISNI OVAJ LINK ili mozda GA NEMOJ STISNUT...
    LJUBAVNI KALKULATOR-TKO JE TVOJ PAR
    >--pizdarije iz zivota jedne plavuse--<
    Nesto O Meni:
    Ime:Matea
    Grad:Zagreb
    Kvart:Travno
    Skola:4.gimn-skola za ludjake
    Mjuza:cajke moje
    Pjesma:Ponovo,BoroBoro
    Pjevacica:Seka i Natasa
    Film:Ja cu budan sanjati
    Stvar:Mobitel,krevet,komp
    Gdje:Baredo,Sokol,Ancona,Mambo
    Pice:bambus s Ribarom il nekim drugim shrotom
    Prijatelji:imam ih puno,da
    Ljubavni status:vezana pupcanom vrpcom za svog ljubljenog
    Dad-mom-cucak:lud-ludja-najludja (sa mnom na vrhu)
    broj ljeta:16
    icq:130803594

    Ljudi Oko Mene:
    Kosta:
    Moj dragi decko.Ma nema ludjeg para od nas,nema...Bas smo se nasli.Joj kak ja njega vojim...


    Ema:
    E koka moja,bila plava sad je smedja,buhtlica moja mala,buahaha...

    Vanja D.:
    Cudo prirode-izubljena u vremenu i prostoru,slucajna piromanka,ali i dalje je svi volimo


    Plamena
    Jooj,nasa draga rokerica.Sitna cura,velkog srca i totalna ludjakinja.Nemre ostat nezamjecena


    Vanja J.:
    Naša živina,The Doggy.Ma plavo moje ljubljeno... ;)


    Barbara:
    Nemoj je ljutit da te ne ubije kosom.. ;) Luda,luda..
    Vec mi je glupo ponavljat-jedna ludja od druge...


    Maja:
    Nasa tzv.mama.Super cura,uvijek brine o svima nama,nas veseljake drzi na uzici...


    Adriana:
    Škoro moje milo.Evo morala sam i nju staviti da se nebi osjetila povrijedjenom...Sta lijepoga da kazem o njoj osim super cura,totalna ludjakinja,mozda malko hiperaktivna,al samo maloooo.

Nesto pomalo