..::Poremečeni Um Jedne Plavuše::..

nedjelja, 23.04.2006.

Razuzdani praznici

U utorak je kod mene dosla moja najbolja frendica s mora-Ivana.Vec sam pisala o njoj prije.Tako smo nas dvije po cijele dane bile na nogama,zujale u okolo.Izasle smo jednom na Savicu s Kostinim drustvom i tak.Uglavnom bilo nam je prejebeno.Ivana je jucer nazalost otisla i vec mi fali,al zato cemo bit cijelo ljeto zajedno i rasturat kao i obicno.

A sada.Nesto zanimljivo.
Jucer su Kostini starci otisli na vikendicu prespavat,sto znaci:
PARTYYYYYYY!!!!!!!!!
Naravno,ja sam dosla kod njega prespavat.Ubila sam se u alkoholu dovoljno da nisam znala za sebe.Pa evo par toga cega se sjecam,makar nije kronoloski poredano.
Sjecam dragog Ćabija koji je pijan teturao po stanu pizdeci jer je izgubio na kladionici i onda si je razbio jabuku na glavi.
Posavljak je bacio moju cipelu s 10. kata dolje na pekaru i onda su moj dragi,Navijalic i on isli to skidat-predivno,uglavnom...
U jednom trenutku svi decki su polugoli teturali stanom,samo nazalost ja se tog djela ne sjecam nego sam vidjela po slikama,al nema veze...
Kasnije su dosle Ema,Simona i Anamarija.Eme se sjecam samo u trenutku kad mi je drzala kosu dok sam rigala i tak,uglavnom..
Ekipa se pobrala oko 2 i tad smo se Kosta i ja pobrali na spavanje.Bilo je prejebenoooo!!!!
Samo mi je greda kaj sam tolko popila i to mi je skroz u kurcu i ujutro kad sam se probudila mi je bilo ocajnicki slabo,pogotovo kad sam usla u dnevni boravak i nasnjofala alkohol.Tako da sluzbeno objavljujem da alkohol u mojim rukama vise necete vidjet posto mi se zgadio do kraja zivota.Zlo mi je cijeli dan,mamurna sam,sve me boli i tak...Jedva sam doteturala do doma ujutro oko 11.Najveca nocna mora-tramvaj i bus-krcati,smrdljivi i jos grabe na cesti.

Evo ljudi par slikica,nadam se da se nitko nece naljutiti.pusa,pozz i posebna pusa mom najdrazem
Image Hosted by ImageShack.us
SLIKA OBRISANA IZ SIGURNOSNIH RAZLOGA!

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Image Hosted by ImageShack.us
    IZNENADJENJE!!!STISNI OVAJ LINK ili mozda GA NEMOJ STISNUT...
    LJUBAVNI KALKULATOR-TKO JE TVOJ PAR
    >--pizdarije iz zivota jedne plavuse--<
    Nesto O Meni:
    Ime:Matea
    Grad:Zagreb
    Kvart:Travno
    Skola:4.gimn-skola za ludjake
    Mjuza:cajke moje
    Pjesma:Ponovo,BoroBoro
    Pjevacica:Seka i Natasa
    Film:Ja cu budan sanjati
    Stvar:Mobitel,krevet,komp
    Gdje:Baredo,Sokol,Ancona,Mambo
    Pice:bambus s Ribarom il nekim drugim shrotom
    Prijatelji:imam ih puno,da
    Ljubavni status:vezana pupcanom vrpcom za svog ljubljenog
    Dad-mom-cucak:lud-ludja-najludja (sa mnom na vrhu)
    broj ljeta:16
    icq:130803594

    Ljudi Oko Mene:
    Kosta:
    Moj dragi decko.Ma nema ludjeg para od nas,nema...Bas smo se nasli.Joj kak ja njega vojim...


    Ema:
    E koka moja,bila plava sad je smedja,buhtlica moja mala,buahaha...

    Vanja D.:
    Cudo prirode-izubljena u vremenu i prostoru,slucajna piromanka,ali i dalje je svi volimo


    Plamena
    Jooj,nasa draga rokerica.Sitna cura,velkog srca i totalna ludjakinja.Nemre ostat nezamjecena


    Vanja J.:
    Naša živina,The Doggy.Ma plavo moje ljubljeno... ;)


    Barbara:
    Nemoj je ljutit da te ne ubije kosom.. ;) Luda,luda..
    Vec mi je glupo ponavljat-jedna ludja od druge...


    Maja:
    Nasa tzv.mama.Super cura,uvijek brine o svima nama,nas veseljake drzi na uzici...


    Adriana:
    Škoro moje milo.Evo morala sam i nju staviti da se nebi osjetila povrijedjenom...Sta lijepoga da kazem o njoj osim super cura,totalna ludjakinja,mozda malko hiperaktivna,al samo maloooo.

Nesto pomalo