..::Poremečeni Um Jedne Plavuše::..

nedjelja, 12.03.2006.

Brankecov tulum

Image Hosted by ImageShack.us
Ovako,prosla je i jedna vrlo uzbudljiva subota.
Naravno pol subote se ne sjecam al nema veze.
Uglavnom,poceli smo piti vec oko 7 i to pred skolom,tak da se otrijeznim do vremena kad idem doma.Vec pol pijani smo krenuli putem Šanca.A jesmo se nahodali.
Uglavnom,odmah smo nastavili piti.
Kasnije Kosta i ja otisli pijani u sobi,izasli trijezni iz nje (i Kosta je zaboravio gace obuc,a Jurcic me vidio polu golu,strasno).Al nismo ostali dugo u takvom lijepom stanju-odmah vino u ruke i udri.Iako sam ja onda malo kombinirala vodku,rakiju,tekilu,bijelo i crno vino-uglavnom...
U jednom trenutku sam nestala i samo se jesam da sam grlila skoljku na prvom katu i da sam zavrsila u nekoj sobi koja nema kvaku na vratima (uopce ne znam ni kak sam usla) i tamo sam nest zujala po kompu,rupa u sjecanju-velika,i zatim se sjecam da sam morala izac kroz prozor na krov terase,dala sam u prizemlju nekom decku da mi pricuva stikle i da mi pridrzi ljestve dok se ja pijana ko guzica spustam po njima.moram priznat da sam se ustrtarila.
Tako smo jos neko vrijeme derali po cajkama i u 12 je dosao Kostin stari po nas.
Eh,doma je uslijedila veselica.
Naravno da me stara nasnjofala i da je popizila.Uglavnom morala sam stajat na jednoj nozi,dodirni nos,ispruzi ruke i sve te pizdarije.I kad se uvjerila da sam trijezna iako zaudaram je odlucila se smilovat i dat meni da odlucim sto ce mi biti kazna.Tak da ljudi-vise ne pijem i ovaj tjedan necu biti na netu.
Posebni pozdrav mom jedinom Kosti.
Pozdravi:Navijalicu koji se ubio od rakije i kojem sam skoro jaja zdrobila,Renati-koja mi je dala ideju masuci sa cekicem,Emi-koju sam pijanu barila u podrumu dok nas je Dino snimao,Rojsu-jedinom trijeznom,Škori-koju sam vidla prvih 15 minuta i naravno Branku The Slavljeniku kojem je jedino moje obracanje bilo kad sam ga zicala kljuc sobe....

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Image Hosted by ImageShack.us
    IZNENADJENJE!!!STISNI OVAJ LINK ili mozda GA NEMOJ STISNUT...
    LJUBAVNI KALKULATOR-TKO JE TVOJ PAR
    >--pizdarije iz zivota jedne plavuse--<
    Nesto O Meni:
    Ime:Matea
    Grad:Zagreb
    Kvart:Travno
    Skola:4.gimn-skola za ludjake
    Mjuza:cajke moje
    Pjesma:Ponovo,BoroBoro
    Pjevacica:Seka i Natasa
    Film:Ja cu budan sanjati
    Stvar:Mobitel,krevet,komp
    Gdje:Baredo,Sokol,Ancona,Mambo
    Pice:bambus s Ribarom il nekim drugim shrotom
    Prijatelji:imam ih puno,da
    Ljubavni status:vezana pupcanom vrpcom za svog ljubljenog
    Dad-mom-cucak:lud-ludja-najludja (sa mnom na vrhu)
    broj ljeta:16
    icq:130803594

    Ljudi Oko Mene:
    Kosta:
    Moj dragi decko.Ma nema ludjeg para od nas,nema...Bas smo se nasli.Joj kak ja njega vojim...


    Ema:
    E koka moja,bila plava sad je smedja,buhtlica moja mala,buahaha...

    Vanja D.:
    Cudo prirode-izubljena u vremenu i prostoru,slucajna piromanka,ali i dalje je svi volimo


    Plamena
    Jooj,nasa draga rokerica.Sitna cura,velkog srca i totalna ludjakinja.Nemre ostat nezamjecena


    Vanja J.:
    Naša živina,The Doggy.Ma plavo moje ljubljeno... ;)


    Barbara:
    Nemoj je ljutit da te ne ubije kosom.. ;) Luda,luda..
    Vec mi je glupo ponavljat-jedna ludja od druge...


    Maja:
    Nasa tzv.mama.Super cura,uvijek brine o svima nama,nas veseljake drzi na uzici...


    Adriana:
    Škoro moje milo.Evo morala sam i nju staviti da se nebi osjetila povrijedjenom...Sta lijepoga da kazem o njoj osim super cura,totalna ludjakinja,mozda malko hiperaktivna,al samo maloooo.

Nesto pomalo