srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off



Hi! Ja sam Licia... I imam puno slobodnog vremena... Ovdje ću stavljat sve "čudne" stvarčice na koje naletim... I hope you'll find it interesting... E da... Ostavljajte komentare i riješavajte ankete smijeh

ImageChef.com - Custom comment codes for MySpace, Hi5, Friendster and more


LINKOVI:
CAR
KAJA
RAPHAEL
MRKVA


bigoo.ws


Counters
Counters

Game Dices Images

Game Dices Images



Spinning Deep Red Rose Flower Images

Spinning Deep Red Rose Flower Images

Images for your blog codes

Images for your blog


Gif Eyes Halloween Images

Gif Eyes Halloween Images




image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace




MySpace Layouts images

MySpace Layouts



Gif Frankenstein Halloween Images

Gif Frankenstein Halloween Images

BOX ZA BASKET

Zašto? Jer volim košarku!!! Zabavno je to...
Animation Miscellaneous Images

Animation Miscellaneous Images



Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-07

image hosting for myspace hosted images

image hosting for myspace




adopt your own virtual pet!


align=left>
I adopted a cute lil' Scotty fetus
from Fetusmart! Hooray fetus!




Filmovi koje mi nije problem pogledat dvaput:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us ->film poučan i zabavan (Johnny Depp glumi hello!)
Free Image Hosting at www.ImageShack.us -> volim ovakve filmove, luđak te stalno iznova iznenađuje
Free Image Hosting at www.ImageShack.us -> film je zapravo totalno bzvz, ali ga volim jer je jednostavan i savršen kad ne želiš previše opterećivat mozak
Free Image Hosting at www.ImageShack.us -> Shrek je legenda i tu se nema šta objašnjavat previše...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us -> Dead Or Alive - ajme koja je to smijurija... Fight, fight and more fight... Perfect for relaxation
Free Image Hosting at www.ImageShack.us -> Vampiri su uvijek aktualni smijeh
Free Image Hosting at www.ImageShack.us -> Hannibal -> čovjek prca svih oko sebe i to sa velikim stilom thumbup
Free Image Hosting at www.ImageShack.us -> bubimir -> ovog filma sam se nagledala kad sam bila mala, i zabavio me svaki put...

četvrtak, 05.07.2007.

Mislim stvarno...

KINEZ I PAS
Jedan Kinez nasmrt je izgrizao psa koji mu je napao voljeno štene.

Seljaka Genga probudilo je cviljenje štenca. Kada je vidio da ga napada drugi pas, pokušao je prvo napadača gađati lubenicama, no to mu nije uspjelo.

Očajan, seljak je tada odlučio baciti se i sam na psa, pa ga je ugrizao za vrat.

Njih su se dvojica kotrljala po tlu i borila gotovo deset minuta. Na kraju je iz bitke kao pobjednik izašao Geng. Njegovi ugrizi bili su smrtonosni za psa.

On je u tučnjavi zaradio par većih ogrebotina na ruci, zbog kojih je morao i u bolnicu, no nije mu žao jer je voljeno štene preživjelo.

ISTETOVIRAO SI DORUČAK NA GLAVI
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-05

Dayne Gilbey (19) iz Coventryja proveo je šest sati pod iglom majstora tetovaže Blanea Dickinsona.

Gilbey je odgovorio na oglas kojim je Dickinson tražio dobrovoljca za tetoviranje engleskog doručka na glavi.

"Moja je mama stvarno nesretna zbog toga, a i mnogi me prijatelji čudno gledaju. Učinio sam to jer je potpuno drugačije od svega do sada učinjenog", rekao je Gilbey.

"Četiri mi se godine ta ideja mota po glavi i drago mi je da sam napokon našao nekoga dovoljno hrabrog da to učini", rekao je Dickinson, dodavši da bi takva tetovaža inače koštala 350 funti (4000 kuna).

Za svoj sljedeći posao Dickinson traži dobrovoljca koji bi si htio vlastito lice istetovirati na stražnjoj strani glave.


A SAD NEŠTO SMIJEŠNO
Image Hosted by ImageShack.us
Shot at 2007-07-22

- 23:23 -

Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.