pricha o chudnim dogadjajima sa fantastichnim likovima

četvrtak, 13.01.2005.

KVARTOVSKI PANDURI



Prije neki dan gledao sam na RTL-u kako milicajac iz komšiluka ( možda ih tako zovu naši komšije iz susjedne države ) radi svoj posao i u podrumu stambene zgrade pronalazi dvoje beskućnika . Ni pred kamerama nije uspio sakriti svoju nevjericu i tugu izmješanu sa bjesom . U većini ljudi takva priča izaziva bujicu emocija i potrese ih do temelja . Razumijem ga i žalim dvoje pedesetogodišnjaka koji spavaju u šupi .
Nitko to nije zaslužio ali to je cijena kapitalizma . Zlatno pravilo higijene je 1/3 rublja u ormaru , 1/3 u upotrebi i 1/3 u pranju . Tko njih to pita kada sve što imaju moraju nositi na sebi i sa sobom da im i tu mrvicu imovine ne odnesu . Taj policajac bilo kako im želi pomoći i čini to . Svaka mu dala .
Ono što sam zapravo htjeo kazati ( i u čemu sam bolji od jadanja i socijalnih tema – JE KRITIKA ) je to da naši panduri u kvartu ( KOJI JE TO VRAG KVART u gradu sa 5000 ili 10000 duša ? ) osim što ih vidim kako ujutro piju KAU i pokoji PELIN , kolu pa KAU za kraj i onda se prošeću do druge “ lokacije“ __ ČITAJ MJESTO GDJE SE LOČE __ na kojoj ponove sve , može i drugim redoslijedom , ništa konkretno ne rade .
Idem ovo napisati ponovo jer ni ja ništa ne razumijem nakon dva čitanja . ( svejedno neka ostane da popuni post )
Dakle u mojim “ gradovima “ panduri iz šora osim što ujutro u nekoj birtiji popiju KAU i PELIN , KOLU i na koncu još jednu KAU te se premjeste na dr. “ lokaciju “ ( objasnio višlje ) i ponove sve to , može i naopako , ne rade ništa pod milim bogom . Ležeći im kolege ne mrdaju sa radnog mjesta nikada , a ovi kao da traže posao konobara . Netko će reći da sakupljaju informacije ... ma šipak ! Jedino što oni mogu sakupiti je alkohol u krvi i navuć' si nekog pijanca na leđa . Kažu da je kazna 200 kn ako prebiješ policajca ( 300 je za ne vezanje pojasa ) .
Ima jedan njihov koji mi je dužan 800 kuna više od godinu dana . Da li da ga natambutam u mraku ili još bolje da ga opizdim negdje pred ljudima pa da svi vide , a ja neka bacim i tih 200 kn jer svojih 800 neću dobiti ionako ??? ?? he he ...


Sjetih se priče .
Davorovog tatu murija je zaustavila zbog ne prilagođene vožnje . jednom ... davno ...
PANDUR : - jeste vidli kako vozite ? pa el ste vidli kako ste prešli preko ležećeg policajca ?!
D. TATA : - jaaaaa ? pa ja u životu nisam čovjeka zgaziooo !!!!!!!!!!!!

-Nema dokaza da sport smanjuje agresivnost . Zato što ne idem na košarku večeras ne znači da ću ostati agresivan , a bogami niti da ću ići natamburati tog majmuna . Idem po nekakav cvijet pa ćemo ga zajedno mirisati ja i .......... ( znaš ) mmmmmmmmmmmmmmmm

P.S. Pozdrav svim komunalcima koji me čitaju ! Neke od njih sam pročitao i ja !
- 19:00 - Reci Medi (1) - Pretvori u papirnato - #

<< Arhiva >>