< srpanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: BILL 4 ever

Komentari On/Off

Opis bloga

Niš posebno

Linkovi

Blog.hr

parvus gollum

untidyspace

billova princeza

p@c@

BILL 4 EVER

avrill

karmela

olsen girl 4ewer

m-kay and ash

karmela na kvadrat

My msn:
karmela_zg@hotmail.com

O meni

IME:Karmela

PREZIME:/

IZGLEDAM:

smeđa kosa,

smeđe oci

ROĐENA:1992.

HOBI:

ritmika,

klasicni balet

i spavanje

NAJ BOJE:

PLAVAcerek

crna,

crvena,

bijela

NAJ GRUPA:

strano i domace

NAJ JELO:

lazanje,

pizza,

kroasani...

I SLADOLEDnjami

NAJ PICE:cola

VOLIM:

spavati,

gnjaviti ljude oko sebe,blabla

izazivati,

imati sobu u neredu,

decke,cerek

male pse,

mace

i zecice...sretan

i DINAMOcerekcerekcerek

MRZIM:

babe u bundicama,

lazi,

umisljenost,

preseravanje,

dvolicnost,

skolu,

razmazene ljude,headbang

nezrelo i djetinjasto

ponasanje...itd.mad

NAVIJAM ZA:

najbolji klub DINAMOOO

subota, 05.07.2008.

NAPOKON NOVI POST

heeeeej ljudi moji...mah eo napokon sam se vratila... karmelica se vec ljuti sto ne pisem novi post, pa evo... da se odljuti... hehe...skola nam je hvala Bogu zavrsila, nadam se da ste svi zadovoljni svojim uspjehom... sretan!!! pauzirala sam malo na blogu, jer kako sam dosla u srednju skolu nisam ocekivala da ce biti tako tesko, pa sam se morala posvetiti skoli... od tad se u mom zivotu puno toga promjenilo, promjenila me skola i drustvo... sav taj stres koji sam prozivljavala tijekom skolske godine, ucinio me potpuno drugom osobom... određene osobe govore kako nemam srca, te da sam bahata, a za sve to mogu zahvaliti skoli koja me takvom napravila... imam srca, ali kako prema kome... i nisam bahata s kim ne bi trebala biti i s onim ko nije bahat sa mnomrolleyes... mislim da je u redu reci ljudima sto mislis o njima u lice, a ne iza leđa tracat, kao sto oni rade... neki ocito ne cijene iskrenost... ali jedino sto ja znam, je da se NECU MIJENJAT ZBOG NIKOGA I NIKADA!!! nitko nije vrijedan toga, da se mijenjamo zbog njih... sve bih dala da sam opet u osnovnoj, da je opet sve po starom, bez briga i problema koji opterecuju i mene i moje roditelje... nazalost, to nikako ne mogu promijeniti, ali da mogu, sve bi napravila da srednja skola jednostavno nestane... ugl. necu vas vise gnjaviti svojim problemima... ajmo na vedrije teme... uskoro idem na more i jedva cekam... treba mi malo promjene, uzivanja i kupanja naughty... jako me razveselila vijest koju mi je priopcila karmelica, da joj je tata dozvolio da zajedno proslavimo nas imendan, no nazalost predomislili su secry... nije uopce fer, a tako smo se veselile... al kao sto se zna, sve sto je lijepo kratko traje... mislim, pa karmelica i ja na plazi skupa... katastrofa za ljude koji nas okruzuju... hehe... kad nas dvije krenemo lovit frajere po plazinaughty... hehe... bar ljudima ne bi bilo dosadno s nas dvijesretan... ovaj post nece bit dugacak, jer dugo nisam pisala i neam bas ideja... nadams e da se ne ljutite... drago mi je stvarno sto ste mi posjecivali blog svo ovo vrijeme, stvarno ste najboljikiss... hvaja vam puno svima... kiss...


VELIKI POZDRAV I PUSA DO SLJEDECEG JAVLJANJA!!!

SVE VAS JAKO VOLIM!!!!!

kisskisskisskisskisskisskisskisskiss od karmele!!!!!!!

- 22:18 - Komentari (126) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.