travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari Vidiš/Ne vidiš

Opis bloga

Sve i svašta...

Ime: Teo
Prezime: *******
Škola: OŠ Grivica
Grad: Rijeka=)
Hobi: tenis
Horoskopski znak: lav

NAJ,NAJ...
Naj glumac: Daniel Ratcliff, Rupert Grint
Naj glumica: Ema Watson, Lindsay Lohan
Naj knjiga: sve Hary Potter
Naj film: Harry Potter i Plameni pehar
Naj sportaš: Ivan LJubičić, Mario Ančić
Naj sportašica: Serena Williams, Ana Kurnikova
Naj grupa: Green Day
Naj pjesme: Boulevard Of Broken Dreams, American Idiot, Basket Case

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Ljubavna slagalica- Tko je tvoja velika ljubav???

Evo jedne stranice koju sam ja napravio:
Ako vam je dosadno=)

Evo još malo slikica:

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Sada vas ima:

Od 30.04.2006 došlo vas je:
Free Web Counter







Linkovi

Green Day- Boulevard Of Broken Dreams

























Potter TDB



Ove ljude poznam uživo:
Topolino- moja sestrična
Lucija- Lorenina (Topolino) prijateljica
Trixy- moja 2. sestrična
WiNgS Of TeArS- moja 3. sestrična (Lorenina sestra)

Ove sam ljude upoznao preko neta:
Elena- Lorenina prijateljca
Becky- jedan od boljih blogova
malja čarapa- cool i fora blog
Cupkaa- jako zabavan blog
Hermiona- pošto volim harry pottera nema se što više reći
Voldemort- isto kao i za Hermionu
Ivo- odličan novi dizajn i zanimljiv blog
Ivana- fora Riječanka
Daisy- ide samnom u školu u 8. razred
Nyka- odličan dizajn
J.J.- zanimljiv blog o harry potteru
Martina- Klarina (Trxy) prijateljica (i moja), vrlo simatičan blog i zanimljivi postovi
Kika
Čokolada55
Te@- fora cura, fora blog
Ostali blogovi...



Cursors


Green Day- American Idiot

Don't wanna be an American idiot.
Don't want a nation that does a new media
And can you hear the sounds of hysteria?
The subliminal mind f*** America.

Welcome our new kind of tension.
All across the alien nation.
Where everything isn't meant to be okay.
Television dreams of tomorrow.
We're not the ones meant to follow. for thats enough to argue.

Well maybe I'm the f****** American.
I'm not a part of a redneck agenda.
Now everybody do the propaganda.
And sing along to the age of paranoia.

Welcome to a new kind of tension.
All across the alien nation.
Where everything isn't meant to be okay.
Television dreams of tomorrow.
We're not the ones meant to follow.
For thats enough to argue.

Don't wanna be an American idiot.
One nation controlled by the media.
Information age of hysteria,
Calling out to idiot America.

Welcome to a new kind of tension.
All across the alien nation.
Where everything isn't meant to be okay.
Television dreams of tomorrow.
We're not the ones who're meant to follow.
for that's enough to argue.

Neka pjesma sa Eurovizije...
LT United- We Are The Winners

We are the winners
(We are, we are)
We are the winners
(We are, we are)
Go

We are the winners of Eurovision
(We are, we are, we are, we are)
We are the winners of Eurovision
(We are, we are, we are, we are)

So you gotta vote (vote), vote (vote)
Vote for the winners
Vote (vote), vote (vote)
Vote for the winners
Oh...

We are the winners of Eurovision
De Vilnius et ici aris, LT united see
We are the winners of Eurovision
Chanson, la meilleure chanson, yeah
'Cause we got it going on

Everyday, you hear us on the radio (Radio)
And everyday, you see us on the news (That's right)
It doesn't matter, in mono or in stereo (It's better in stereo)
'Cause we are here to represent the truth

We are the winners of Eurovision
(We are, we are, we are, we are)
We are the winners of Eurovision
(We are, we are, we are, we are)

We are the winners of Eurovision
(We are, we are, we are, we are)
We are the winners of Eurovision
(We are, we are, we are, we are)

We are the winners of Eurovision
(We are the winners of Eurovision)
We are the winners of Eurovision
(We are the winners of Eurovision)

So you gotta vote (vote), vote (vote)
Vote for the winners
Vote (vote), vote (vote)
Vote for the winners

'Cause we are the winners of Eurovision
Vote!

...My WoRlD...

nedjelja, 30.04.2006.

NoVi DiZaJn...

ja sam opet napravio novi dizajnsmijeh... ovaj mi je sad stvarno dobar pa se nadam da ga dugo neću mijenjati...

Ja sad čekam moju sestričnu Lorenu da se probudizijev pa ćemo vjerovatno ići van...

Evo sad ću tu staviti anketu pa vas molim da glasaterolleyessmijeh








- 08:36 - ReCi mI... (22) - BoLjE NeMoJ...Stop Sign - #

srijeda, 26.04.2006.

Evo opet mene...

Haj, ljudovi...

Opet je počela školamadburninmadheadbangno(a nas već ispitujuzujonut)...

Dobro još nam nije puno ostalo: mi sad imamo još dva tjedna škole pa idemo na izlet... onda još 1 tjedan pa idemo na plivanj i onda je gotova školasmijeh

No neću valjda pisat o školi... ko će to uopće čitatbanglud

Sad idem na trening pa nemogu više pisatheadbangheadbang...

wavemahPozdrawich SvImAwavemah
- 17:59 - ReCi mI... (29) - BoLjE NeMoJ...Stop Sign - #

subota, 22.04.2006.

Nofi postek...

Opet sam stavio novu muziku smijeh jer se ona prije muzika previše deralanut... Ova nova je od Rihanne... Zove se If It's Lovin You Want...

Za dva dana je opet burninmadheadbangmadŠKOLAburninmadheadbangmad... grozno!!!

Ali nema veze ( moš misliteekno)...

Dosta o školi... pa neću valjda o njoj pisatiludlud...

Danas ću gledati navečer film "Analiziraj Ovo" A vi!?!?!?!?!smijeh

Eeee, da sad sam se sjetio... osim nove muzike stavio sam anketu u boxu... pa ako vam se da pustite glasyeswinkrolleyes

I stavi sam ONO (zaboravi sam kako se zoveheadbang... ispod ankete je)... Pa i tamo mi pustite pokoji komentaryessmijehnaughty

Paaaa... to bi bilo to do sljedećeg posta...

PoZdRafwavesmijehmah
- 18:41 - ReCi mI... (15) - BoLjE NeMoJ...Stop Sign - #

utorak, 18.04.2006.

Evo da se i ja malo javim...

došlo je vrijeme da i ja napišem post... ali neznam o ćemu pisatheadbang...

Kao što vidite ja sam uspio staviti muziku na blog....
Za to kako staviti muziku na blog rekla mi je PLAVA BOJA I PUNO JOJ HVALA...wavesmijehyes

Dosta o blogu... meni se danas nije baš niš dogodilo... Ujutro sam bio na treningu a popodne kod sestrične Klare... a sad pišem post

Da se malo vratim na muzikuyes

Da li vam se sviđa pjesma na mom blogu?
Da li slušate Black Eyed Peads?

Ja ne slušam ali mi je ova pjesma od njih baš fora...yes

Evo još par pitanja za kraj:

Koji vam je najbolja knjiga?
Koji vam je najbolji film?
Koji vam je najbolji blog?
Koji vam je najbolji glumac/ca?
Koji vam je najbolji pjevač/ca?


wave!SVIMA POZDRAWICH!wave


- 20:32 - ReCi mI... (52) - BoLjE NeMoJ...Stop Sign - #

subota, 15.04.2006.

Uskrs...

Uskrs ću provesti s mojom sestričnom Lorenom... možda budemo išli na izlet. Sve u svemu dobro ćemo se provesti.

Da li vi negdje idete za Uskrs???
S kim će te ga provesti???

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
- 12:39 - ReCi mI... (34) - BoLjE NeMoJ...Stop Sign - #

subota, 08.04.2006.

Novi dizajn...

Kao što vidite promijenio sam dizajn...
tj. promijenila mi ga je moja sestrična Lorena
Sad sam upravo kod nje i idemo van...
Da li se i vama sviđa moj novi dizajn?!?!?!?!??!!?!!??

Meni se sviđa i puno joj hvala što mi ga je
promijenila =)
- 15:45 - ReCi mI... (36) - BoLjE NeMoJ...Stop Sign - #

srijeda, 05.04.2006.

O Školi...

jedva čekam proljetne praznike, a vi?!?!?!?!?!? u školi samo gledam u knjižurine headbang Image Hosted by ImageShack.us

dok bi tako volio biti van...

ne mogu dočekati proljetne praznike....


Image Hosted by ImageShack.us
- 17:13 - ReCi mI... (18) - BoLjE NeMoJ...Stop Sign - #

nedjelja, 02.04.2006.

Moj novi blog...

waveneki me već znaju sa bloga Teo...malo mi je dosadio nut pa sam napravio novi... yes

MySpace Layouts

- 20:09 - ReCi mI... (35) - BoLjE NeMoJ...Stop Sign - #

Sljedeći mjesec >>