I TVOJE LAZHI NISU DOBRE KAO PROSHLOG MJESECA,U OVOG IGRI JA SAM NAJBOLJA GLUMICA...


Hey mili moji,kuda koji ..
Ljubam vas sve...
Eo,da zapochnem,bila sam u Novskoj na krstitkama...
Malog moeg anđeleka Tome,bebacha moe sestrichne...
Bilo mi je prekrasno,a kum je bio PREZGODAN...
Znate ono...PEC ...
Sladak,tako dobar,drag,a lijepo pjewa...
Milina ,pjewalo se,papalo(eeee i tu moja tiba nastradala kad smo se vratili domeka)..
Rigoleto dela put...
Da sve vam odma jasno..
krasno ?!
O da...
No vratimo se na krstitke...
Maleni anđelak je bio prekrasan,pa kad se on meni nasmije,meni sve potonule lađe nestanu...
Malo moe slatko..
Kako ima lijepe plawe velike oke..Plawusha mala ...
A bucmaste nozhice...
Pa ruchice malene,pjstiche ...
Joj zaljubite se u njega kad ga vidite..
Isto su bili Marko Antonio i mala Nina..
A ta mala ima krupne velike oke...
Dok Marko ima duuuuuuuuge trepavice..
Malci su prekrasni..
Upoznala sam tog kuma Juru,njegovog brata Peru..
I josh loot of people..
:D
iiiiima ih...
Bili smo na Novljanskom jezeru..
Bash je ooogromno.
I tak se zaprichali,ja i Pero oko Marka,jer malac noon stop nekog drilao da ide s njim igrati nogomet,a taj Pero ima snage ,e svaka chast,igrao s njim nooon stop...
hehe...
Ludilo,bilo je zanimljivo moram rech...
A za mjesec dana idemo na KONCERT BOB DYLANA...
Jedva chekam...
Bit che luudo...
Jedva chekam vidjet bratiche ...
Dincheka i Miru :D
Jeeeej :D
hehe....
Da...
dA.PA DRAGI moji da ne duljim...
Ljubam was sve..
Uchite i uzhivajte,radite i wolite,kraj je tu :D



19.05.2008. | 18:34 | 0 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (11)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (12)
Kolovoz 2007 (18)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (18)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Tko je M@Ł@ PŁ@V@

Friendster images



MOŽDA NISAM SAVRŠENA ,ALI SAM UVIJEK JA!

Doll Avatars



Heylo narode rofl
18.11.1990-rodilo se jedno
ludo stvorenje-JA..
Nadjenuli su mi ime MATEJA smijeh
Imam 17 godina,
idem u medicinsku shkolu
3 raz-za fizioterapeuta...
WOŁJ@M:
-Boga,BDM,sv.Franju Asiškkog,
sv.Antuna Padovanskog i sv.
Tereziju od Malog Isusa
(da pobzhno djeteshce,oni su moji
zashtitnici)
-svoju obitelj(tata,mama,baka,seka,moja dva
peseka)
-svoje dijamante-PRIJATELJE
(kazhu da su dijamanti zhenini najbolji
prijatelji,moji dijamanti su moji prijatelji
i vrijede vishe ;),oni me krase ,
ljepshi su od bilo kojeg dijamanta i uvijek tu
uz mene,njihova prekrasna imena su:
MIRELA,LUCIJA,PETRA,DADO,NIKICA,
BRANKO,MARINA,TAJANA,POKICH
-svoj ipod,moby,satove za koima sam luda
-more,otok Brač,Mircu,Supetar i Waraždin
-ruže,zumbule
-lazanje
-parfem Amor Amor od Cacharela i
Dior-Midnght poison,Naomi Campbell
-iznenđenja
-chitati knjige,gledati dobre filmove-
slushati glazbu(SVE OSIM NARODNJAKA I
MANSONA
-sunce,kishu,snijeg smijehsmijeh
-lazanje i pizze njaminjami
NE WOŁJ@M:
-nepravdu,lazh,ljubomoru,nasilje
-kad netko ono shto govori ne pokazuje postupcima
i ne stoji iza toga
-drogu,alkohol,cigarete
(opijanje i smrad cigareta-ne hwala
ne bi ja na tu razinu)
-kad netko u zadnji tren nesh otkazhe
-kad me ostave na cijedilu
-kad netko ne zna izraziti svoje osjechaje
-mengu
-neurednu sobu
-kad mi netko nabija narodnjake
(sorry narode svatko ima prawo
na svoj ukus)
-prenemaganje
-neodgovaranje na sms,zmije
i pauke


MySpace



Woli me kad to najmanje
zasluzhujem,jer tad mi je
ljubav najpotrebnija
cerek



Something sweet

Vojim te odade
do puzeve tutice,
pa do neba,a na nebu napjafim jupicu,
pa josh daje,
sve do svemija,
vojim te sve
do majih zvijezda i
vise,ma vojim te
zjato najvise !



Myspace layouts



Kad smo pile ,rekli su
PIJANICE
Kad smo lutalte,rekli su
LUTALICE
Kad smo ljubile,rekli su
KURVE
A kad umremo,rechi che,
JEDINO SU ONE ZNALE
ŽIVJETI!


Doll Avatars



Ti si moje ZLATO,
ti si moje SREBRO,
VIDIM LI TE S DRUGOM,
SLOMIT CHU TI REBRO....


Doll Avatars


Ja folim chitati

T@jchY
MiŁ@
GŁuMiC@
Jur€K
NikoŁ@