Boli me uspomena...


Hmm...Shetala sam gradom,hmm,pomislih,pa
ajde da i ja iskoristim ovo vrijeme,ma da sam za nishta..
Narawno i-Pod na ushima,moja glazba,mir,plowim u svijet mashte,
sanjarim ja tako,kad odjednom pochne pjesma :
Daj mi da te vodim
Gdje tiha rijeka spava
Uzalud se nadam da još si moja ti

Netko te tajno voli
A ja osjećam to
Netko te tajno ljubi a ja patim zbog tog


Ti stihovi su me prodrmali,i odveli u svijet USPOMENA,koe sam pochela prevrtati,
sjetila me ta pjesma na razdoblje ,hmm,bili su ovi mjeseci,
kad sam upoznala dvije prekrasne osobe..
Uzhiwala sam u svoj moguchoj pazhnji,ljubawi,prijateljstvu,ali svemu..
Bila tako tako tako sretna osoba,na owom svijetu,ali opet JA NE BI BILA JA kad ne bi neshto upropastila...
Kako je samo bilo lijepo,ishchekivanje Uskrsa,USKRSHNJI PRAZNICI,proljeche,Korizma,2mj,3 mj,4,mj,5mj...
O kako li je samo bilo lijepo..
S radoshchu sam pjewala :


Od kako sam tebe upoznao ja
Nisam više isti to već svatko zna
A i sam se pitam što to samnom bi
Kakvom si me čarolijom začarala ti.

Proljeće je a u meni nemir,
Od sreće bih zagrlio svemir,
Proljeće je i miriše trava,
Srce kaže ti si ona prava


Bilo mi je prekrasno,sunce,cvijeche je tek cvalo,bash kao i ja
bila sam mali procvali zumbul..
Dodushe sa slomljenom nogom,al niti to me nie sprijechilo,
eto kako mi je bilo lijepo...
To njegovo drushtvo,ne samo njegovo,vech josh nechije,al
oke do toga mi je malo trebalo dulje vremena,al svejedno uzhivla sam I U NJEGOVOM drushtvu smijehsmijeh
Opet su me misli prodrmale,tj.proljeti topli vjetrich me vratio u stvarnost,te ponovo,
odveo u tu hmm zemlju USPOMENA..
Jedna osobito meni draga pjesma sjetila me da dane odluka i odluka,datum 27.5.,pa opet 31.5.--->dani odluke i znate ono ''OVO MI JE ZADNJE,ZBOG TOGA I TOGA SAM ODLUCHILA TO I TO,BLA BLA,VISHE NIKAD
BLA BLA!''
I u tu svoju biljezhnicu koju sam prvu zapochela pisati sve moguche stihove zapisala sam,ovu pjesmu:
Nikad te nitko neće voljet ko ja, nikada
Nikad te nitko neće voljet ko ja, nikada


Malo nam je trebalo znaj, samo malo još jedan san
Za nas bi procvjetale ruže da si dočekala sa mnom dan
Ptice bi nas pjesmom vodile znaj, sunce bi nam obasjalo put
Za našu sreću i za tebe draga, sačuvao sam ljubav svu
O samo da si ostala tu

Ali nisi željela to, ali nisi željela to


Nikad te nitko neće voljet ko ja, nikada
Nikad te nitko neće voljet ko ja, Leila


Eh...Bash sam se zaljubila do ushiju...
Ljubaw,josh k tome uzaludna i neuzvrachena pomutila mi je taj moj mozgich pa su mi pjewali,a i ja sama sebi:

BLESAVA,BLESVA SI MALA ,U
KOG SI SE TO ZALJUBILA.....
BLESAVA,BLESAVA SI MALA,AKO SI ZA NJIM PLAKALA...

Hehe,a tako je bilo lijepo..
A ja nisam ni shvachala,sjeti me pjesma jedna,na tu drugu osobu,
on za koji je,my sada best friend..
Da,on ..sAd ga puuuuno woljam kao frenda i svaki put kad chuem owe stihove sjetim se,pa da,NJEGA ...

Pismom te ljubi milijun mandolina
usne tvoje slađe su od vina
kraj tebe ruže ne cvitane bit će
kao da nisu, kao da nisu cviće..



eH...Krasno razdoblje,punooooo puuno izlazaka,shetnji,uzhiwanja,
sms-ova..
I sad sam sretna,zbog svojih prijatelja..
Jaaaaaaao mene kako ja njih volim..
I da sretna sam jer ih imam uz sebe..
Jedna speshl pjesma me za to razdoblje vezhe:
Country roads, take me home
To the place I belong
West virginia, mountain momma
Take me home, country roads



Eh...
Hmm..
3mj.,4mj.shtake su mi bile najbolje prijateljice...
Hehe,al nish me nie sprijechilo da uzhiwam..
Uskrs,najljepshi do sada(nadam se da che ovaj biti josh bolji),praznici uskrshnji josh bolji,
ja sam cwala iz dan u dan..
Uzhiwala sam ...
da mi je vratiti vrijeme unatrag...
A sad?!
Ostaju uspomene,sad sam chak i pametnija..
Wracham se opet,danashnjem danu...
STVARNOSTi...
sadashnji problemi,muke...da da...
Opet su tu,neke nove pjesme...

Ljubim was sve,i odlazim sad U ZEMLJU SNOWA ;)


29.02.2008. | 22:29 | 24 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (11)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (12)
Kolovoz 2007 (18)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (18)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Tko je M@Ł@ PŁ@V@

Friendster images



MOŽDA NISAM SAVRŠENA ,ALI SAM UVIJEK JA!

Doll Avatars



Heylo narode rofl
18.11.1990-rodilo se jedno
ludo stvorenje-JA..
Nadjenuli su mi ime MATEJA smijeh
Imam 17 godina,
idem u medicinsku shkolu
3 raz-za fizioterapeuta...
WOŁJ@M:
-Boga,BDM,sv.Franju Asiškkog,
sv.Antuna Padovanskog i sv.
Tereziju od Malog Isusa
(da pobzhno djeteshce,oni su moji
zashtitnici)
-svoju obitelj(tata,mama,baka,seka,moja dva
peseka)
-svoje dijamante-PRIJATELJE
(kazhu da su dijamanti zhenini najbolji
prijatelji,moji dijamanti su moji prijatelji
i vrijede vishe ;),oni me krase ,
ljepshi su od bilo kojeg dijamanta i uvijek tu
uz mene,njihova prekrasna imena su:
MIRELA,LUCIJA,PETRA,DADO,NIKICA,
BRANKO,MARINA,TAJANA,POKICH
-svoj ipod,moby,satove za koima sam luda
-more,otok Brač,Mircu,Supetar i Waraždin
-ruže,zumbule
-lazanje
-parfem Amor Amor od Cacharela i
Dior-Midnght poison,Naomi Campbell
-iznenđenja
-chitati knjige,gledati dobre filmove-
slushati glazbu(SVE OSIM NARODNJAKA I
MANSONA
-sunce,kishu,snijeg smijehsmijeh
-lazanje i pizze njaminjami
NE WOŁJ@M:
-nepravdu,lazh,ljubomoru,nasilje
-kad netko ono shto govori ne pokazuje postupcima
i ne stoji iza toga
-drogu,alkohol,cigarete
(opijanje i smrad cigareta-ne hwala
ne bi ja na tu razinu)
-kad netko u zadnji tren nesh otkazhe
-kad me ostave na cijedilu
-kad netko ne zna izraziti svoje osjechaje
-mengu
-neurednu sobu
-kad mi netko nabija narodnjake
(sorry narode svatko ima prawo
na svoj ukus)
-prenemaganje
-neodgovaranje na sms,zmije
i pauke


MySpace



Woli me kad to najmanje
zasluzhujem,jer tad mi je
ljubav najpotrebnija
cerek



Something sweet

Vojim te odade
do puzeve tutice,
pa do neba,a na nebu napjafim jupicu,
pa josh daje,
sve do svemija,
vojim te sve
do majih zvijezda i
vise,ma vojim te
zjato najvise !



Myspace layouts



Kad smo pile ,rekli su
PIJANICE
Kad smo lutalte,rekli su
LUTALICE
Kad smo ljubile,rekli su
KURVE
A kad umremo,rechi che,
JEDINO SU ONE ZNALE
ŽIVJETI!


Doll Avatars



Ti si moje ZLATO,
ti si moje SREBRO,
VIDIM LI TE S DRUGOM,
SLOMIT CHU TI REBRO....


Doll Avatars


Ja folim chitati

T@jchY
MiŁ@
GŁuMiC@
Jur€K
NikoŁ@