Amigos para siempre


Hey moj dragi narode.
Pozdraw feliki swima,tnx na komichima,ljubam was sfe..
Sad bi bilo i fer od mene da nashkrabam nesh jel da?
E pa vidite ja sam wam ,daaa OPET ,AL OPET BOLESNA.
Jedna moja stara boljka...
Uz to doshlo 1504 druge,al fkt.ne da mi se o tome..
Ukratko nashli su mi cistu na lijevom jajniku i sad to mene boli i boli,
i dragi Isus i Bog pomognite,uz to iam dismenoreju tj.neke mi fali,pa
iam uzzzzhasno jake,bolne i grchevite menstruacije..
Ljudi moi te bolove ne zhelim nikome.ja se rushim od bolova,ne mogu normalno hodati,
povracham ,bla bla..
I sad da ta cista...
Jooooj samii problemi s menom...
Krasno ne?!
Eh idem ja sad na neke veselije teme,kao npr.
KONACHNO JE STIGLO PROLJEĆE,JEEEEEJ...
Wani krasno vrijeme,suncheko,nie zimeka,pocheli su cvasti jagalci,moji najdrazhi
zumbuli(imam svojeg zumbuleka rozog,tako krasno mirishii),aa,oobzhawam ovo vrijeme,
jucher je bio krasan dan,bash za iskoristiti ga u prirodi..
A mene bubalo...
Al sam uzhivala na suncheku malo...
Eh..Zadnje vrijeme vrludaju mi glawom moji prijatelji...
Mirela,Dado,Josip,Luce moja,Petra,Tajchy, Marina,Wjeko,Nikica(koi me zadnje vrijeme ne dozhivljava),
Kyky,i Wanja...
Ima ih zar ne?I sad bi se chovjek pitao,gle kolko frendova ima,pa ke joj fali...
Nish meni ne fali,ja sam sretna ,da sretnija ne mogu biti,jer sam shvatila koe blago imam uz sebe..
Moji anđeleki,svako na svoj nachin poseban,svako za mene ima pokoju prekrasnu rijech,savjet,shalu,zagrljaj onda kad mi fkt.treba,neki zadnje vrijeme nemaju vremena za mene,al ja sve shvacham i razumijem i ne ljutim se
ni u kojem pogledu ,jer opet znam da su tu,znam da su uz mene,znam da ih imam i sretna sam i zadovoljna vishe nego ikad.
Konachno mi je iz guze doshlo u glavu...
Jea,trealo mi je fkt, dugo...
hehe...
Ljubaw?!Ne ,ha??
LOL,nechemo o tome.
Eh da,ljuta sam na samu sebe jucher bila i odluchila sam ne korsititi tako chesto mob..
HMmm,to malo zlo,chudo od tehnike mi se sve vishe i vishe uvlachi u kozhu.aaaa...
A jadan Eduardo.ili ti Dudu..
Koa povreda i to tibija polomljena..
Auch...
A jooj...
Eh,joj,ja sam u subotu imam show od kojeg su mi se sledile sve zhile,ne bih o tome tu vama,to chu samo isprichati najblizhima i najboljima ;)
Woljam was sve.
I samo za moje prijatelje :

Sarah
I don't have to say
A word to you
You seem to know
Whatever mood
I'm going through
Feels as though
I've known you forever

José
You
Can look into my eyes and see
The way I feel
And how
The world is treating me
Maybe I have known you forever

both
Amigos para siempre
Means you'll always be my friend
Amics per sempre
Means a love that cannot end
Friends for life
Not just a summer or a spring
Amigos para siempre

I feel you near me
Even when we are apart
Just knowing you are in this world
Can warm my heart
Friends for life
Not just a summer or a spring
Amigos para siempre


Sarah
We share memories
I won't forget
And we'll share more,
My friend,
We haven't started yet
Something happens
When we're together

José
When
I look at you
I wonder why
There has to come
A time when we must say goodbye
I'm alive when we are together

both
Amigos para siempre
Means you'll always be my friend
Amics per sempre
Means a love that cannot end
Friends for life
Not just a summer or a spring
Amigos para siempre

I feel you near me
Even when we are apart
Just knowing you are in this world
Can warm my heart
Friends for life
Not just a summer or a spring
Amigos para siempre


José
When
I look at you
I wonder why
There has to come
A time when we must say goodbye

both
I'm alive when we are together

Amigos para siempre
Means you'll always be my friend
Amics per sempre
Means a love that cannot end
Friends for life
Not just a summer or a spring
Amigos para siempre


I feel you near me
Even when we are apart
Just knowing you are in this world
Can warm my heart
Friends for life
Not just a summer or a spring
Amigos para siempre


Amigos para siempre
Means you'll always be my friend
Amics per sempre
Means a love that cannot end
Friends for life
Not just a summer or a spring
Amigos para siempre
Amigos para siempre





25.02.2008. | 13:39 | 9 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (11)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (12)
Kolovoz 2007 (18)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (18)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Tko je M@Ł@ PŁ@V@

Friendster images



MOŽDA NISAM SAVRŠENA ,ALI SAM UVIJEK JA!

Doll Avatars



Heylo narode rofl
18.11.1990-rodilo se jedno
ludo stvorenje-JA..
Nadjenuli su mi ime MATEJA smijeh
Imam 17 godina,
idem u medicinsku shkolu
3 raz-za fizioterapeuta...
WOŁJ@M:
-Boga,BDM,sv.Franju Asiškkog,
sv.Antuna Padovanskog i sv.
Tereziju od Malog Isusa
(da pobzhno djeteshce,oni su moji
zashtitnici)
-svoju obitelj(tata,mama,baka,seka,moja dva
peseka)
-svoje dijamante-PRIJATELJE
(kazhu da su dijamanti zhenini najbolji
prijatelji,moji dijamanti su moji prijatelji
i vrijede vishe ;),oni me krase ,
ljepshi su od bilo kojeg dijamanta i uvijek tu
uz mene,njihova prekrasna imena su:
MIRELA,LUCIJA,PETRA,DADO,NIKICA,
BRANKO,MARINA,TAJANA,POKICH
-svoj ipod,moby,satove za koima sam luda
-more,otok Brač,Mircu,Supetar i Waraždin
-ruže,zumbule
-lazanje
-parfem Amor Amor od Cacharela i
Dior-Midnght poison,Naomi Campbell
-iznenđenja
-chitati knjige,gledati dobre filmove-
slushati glazbu(SVE OSIM NARODNJAKA I
MANSONA
-sunce,kishu,snijeg smijehsmijeh
-lazanje i pizze njaminjami
NE WOŁJ@M:
-nepravdu,lazh,ljubomoru,nasilje
-kad netko ono shto govori ne pokazuje postupcima
i ne stoji iza toga
-drogu,alkohol,cigarete
(opijanje i smrad cigareta-ne hwala
ne bi ja na tu razinu)
-kad netko u zadnji tren nesh otkazhe
-kad me ostave na cijedilu
-kad netko ne zna izraziti svoje osjechaje
-mengu
-neurednu sobu
-kad mi netko nabija narodnjake
(sorry narode svatko ima prawo
na svoj ukus)
-prenemaganje
-neodgovaranje na sms,zmije
i pauke


MySpace



Woli me kad to najmanje
zasluzhujem,jer tad mi je
ljubav najpotrebnija
cerek



Something sweet

Vojim te odade
do puzeve tutice,
pa do neba,a na nebu napjafim jupicu,
pa josh daje,
sve do svemija,
vojim te sve
do majih zvijezda i
vise,ma vojim te
zjato najvise !



Myspace layouts



Kad smo pile ,rekli su
PIJANICE
Kad smo lutalte,rekli su
LUTALICE
Kad smo ljubile,rekli su
KURVE
A kad umremo,rechi che,
JEDINO SU ONE ZNALE
ŽIVJETI!


Doll Avatars



Ti si moje ZLATO,
ti si moje SREBRO,
VIDIM LI TE S DRUGOM,
SLOMIT CHU TI REBRO....


Doll Avatars


Ja folim chitati

T@jchY
MiŁ@
GŁuMiC@
Jur€K
NikoŁ@