Teshko je biti NITKO I NISHTA U ZHIVOTU ONOG TKO JE TEBI SVE,ALI ZHIVOT IDE DALJE I NE PITA BOLI LI ILI NE!


noHey...no
Skoro pa kraj tjedna,a ja se nisam ni snashla..
Da onaj dobri stari bed me peeeeeeereeeeeeeeee...
Efo ofa tri dana bila savrsheno happy,bilo mi je prekrasno..
Mir,tishina,shetnjice,knjiga..
I onda nafecher u ponedjeljak sfe se srushilo u vodu..
Ne da mi se pisati razloge,uglafnom pokvaren mi je cijeli tjedan..
Jer nisam se nadala takvog ponashanju,i takvim da kazhem tj.napishem
izljevima jedne meni jako drage,mogu chak rechi najdrazhe osobe.
Toliko sam se razocharala...Nisam se fakat tome nadala.
Mozhda je chovjeku to bila shala,ali meni iskreno ne...
Zna cijelu situaciju moju i zna dobro moju bolnu tochku i onda
namjerno PIK u to..
Djelovala sam ljuto u taj tren,ali srce mi se bilo slomilo valjda u 1500 komadicha,
i malo mi je falilo da mi suzice ne krenu...
Shmrc.
Pa ja ne mogu vjerovati da mi se zadnjih dana ,tj.mjesec dana sve mjesha...
Apsolutno sve,kao da neam vlast nad sobom,gubim sve konce i ne mogu ih pohvatati,
sve se vrti mi u krug,i nikako da mi krene na bolje..
Izgubljena sam..
Nedostaje mi malo pazhnje..
Samo bih malo zheljela ukrasti vremena,jedan mali dio vremena da se vrti oko mene..
Nedostaje mi to...Nema pazhnje,pitam se zar je to stvarno previshe shto trazhim???
Svaki dan iznova ,mjesec dana...
Pa i ja sam ljudsko biche koje zheli biti voljeno,mazheno i pazheno..
Ne trazhim miljune eura ili ferrari..
To shto ja zhelim ne koshta puno,a mene bi jako usrechilo..
Ali nema toga.
Samo mi je samocha zadnje vrijeme najbolja prijateljica...
Tumaram po ovom svijetu ko neki zombie,pravim se kao da je sve u redu,
smijem se,ne znam ni ja chemu,al nije ok,nije dobro....
Kao da su ishchupali dio mene,dio mojeg srce...Usadili tu samochu...
Iz dana u dan,imam osjechaj kao da che me chekati soba na psihijatriji..
Mislim da chu poludjeti..
Ne znam...
Valjda je doshlo vrijeme kad i malo pazhnje,ljubavi,suosjechanja kosha jaaako puno...
Hmmm...
Shmrc..
Sad vas napushta idem papati neshto i dalje,a ko zna shta chu dalje...

Lonely im so lonely,
I have nobody,
To call my owwnnn
Im so lonely, im mr. Lonely
I have nobody,
To call my owwnnn
Im so lonely,


10.10.2007. | 20:36 | 1 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (11)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (12)
Kolovoz 2007 (18)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (18)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Tko je M@Ł@ PŁ@V@

Friendster images



MOŽDA NISAM SAVRŠENA ,ALI SAM UVIJEK JA!

Doll Avatars



Heylo narode rofl
18.11.1990-rodilo se jedno
ludo stvorenje-JA..
Nadjenuli su mi ime MATEJA smijeh
Imam 17 godina,
idem u medicinsku shkolu
3 raz-za fizioterapeuta...
WOŁJ@M:
-Boga,BDM,sv.Franju Asiškkog,
sv.Antuna Padovanskog i sv.
Tereziju od Malog Isusa
(da pobzhno djeteshce,oni su moji
zashtitnici)
-svoju obitelj(tata,mama,baka,seka,moja dva
peseka)
-svoje dijamante-PRIJATELJE
(kazhu da su dijamanti zhenini najbolji
prijatelji,moji dijamanti su moji prijatelji
i vrijede vishe ;),oni me krase ,
ljepshi su od bilo kojeg dijamanta i uvijek tu
uz mene,njihova prekrasna imena su:
MIRELA,LUCIJA,PETRA,DADO,NIKICA,
BRANKO,MARINA,TAJANA,POKICH
-svoj ipod,moby,satove za koima sam luda
-more,otok Brač,Mircu,Supetar i Waraždin
-ruže,zumbule
-lazanje
-parfem Amor Amor od Cacharela i
Dior-Midnght poison,Naomi Campbell
-iznenđenja
-chitati knjige,gledati dobre filmove-
slushati glazbu(SVE OSIM NARODNJAKA I
MANSONA
-sunce,kishu,snijeg smijehsmijeh
-lazanje i pizze njaminjami
NE WOŁJ@M:
-nepravdu,lazh,ljubomoru,nasilje
-kad netko ono shto govori ne pokazuje postupcima
i ne stoji iza toga
-drogu,alkohol,cigarete
(opijanje i smrad cigareta-ne hwala
ne bi ja na tu razinu)
-kad netko u zadnji tren nesh otkazhe
-kad me ostave na cijedilu
-kad netko ne zna izraziti svoje osjechaje
-mengu
-neurednu sobu
-kad mi netko nabija narodnjake
(sorry narode svatko ima prawo
na svoj ukus)
-prenemaganje
-neodgovaranje na sms,zmije
i pauke


MySpace



Woli me kad to najmanje
zasluzhujem,jer tad mi je
ljubav najpotrebnija
cerek



Something sweet

Vojim te odade
do puzeve tutice,
pa do neba,a na nebu napjafim jupicu,
pa josh daje,
sve do svemija,
vojim te sve
do majih zvijezda i
vise,ma vojim te
zjato najvise !



Myspace layouts



Kad smo pile ,rekli su
PIJANICE
Kad smo lutalte,rekli su
LUTALICE
Kad smo ljubile,rekli su
KURVE
A kad umremo,rechi che,
JEDINO SU ONE ZNALE
ŽIVJETI!


Doll Avatars



Ti si moje ZLATO,
ti si moje SREBRO,
VIDIM LI TE S DRUGOM,
SLOMIT CHU TI REBRO....


Doll Avatars


Ja folim chitati

T@jchY
MiŁ@
GŁuMiC@
Jur€K
NikoŁ@