Blesafa...


Heey narode,vratila se ja...
Odakle ono??Pa s moraaa.
OPPPET...
Bila sam na Trsatu.
Ishla sam ujutro u 5 .
Probudila sam se u pol 4 i do 4 i neke slushala mp4,
pa sam se pochela spremati i krenula.
Na putu je bilo LUUUUUUUDO...
Molili smo krunicu,mene je fra.Davor postavil da chitam Križni put...
I tak,u biti od pjefanja i sfega toga sam zgubila glas.
Na Trsatu je bilo preeeeeeeeeeeeeeeekrasno.
Misa,pjesma,molitva .
Vidjela sam puno poznatih ljudi,
s puno njih se vidjela i pozdravila nakon dooosta vremena.
I eto tak nakon svega ishli u Crikvu tj.Crikvenicu.
Shoopinigirala sam,razgledavala grad,mirislaa more,
ispishala chitavu Crikvenicu.
A prfo ke sam naprafila,bilo je to da smo drushtfance oshlo neki
kafich i kak si je moja granny naruchila pifce ,
meni vrag nije dal mira i narafno morala sam si cugnut,makar mrzim alkohol..
P.S-ujutro sam se smijala na sms od Dadeka kak se napil i da mu je zlo,
a kasnije na suncheku pifa lupila,spafalo mi se itd.
I ja ludara popila sam valjda svega i svachega u toj Crikvi
i nazhalost poslije trpila u busu..
LOL ,tak smo se smijali mojim pozama....
Ludilo....
Ah,bilo je super,pjefali smo,zabafaljali se smijali i tak.
Jucher nafecher nakon povratka i svega sam ishla prfo se nach s Dadekom,ja ga kak ti idem njemu neke rechi (je frishku figu ni A od toga ke sam treala rechi NISAM REKLA),a hebi...ga....,
Kasnije oko 17 ,mozhda koju 45 min kasnije sam bila u gradu.
I bla bla,sokichi,glupiranje..
Krenemo mi oko 21.30 doma,ali na putu sretnemo tatu i mamu i
vratili se natrag.
Prvo bili na koncertu nekih cigicha,bash su ludo svirali.
Makar ne slusham takvu glazbu,bilo je zanimljifo to chuti.
Narafno opet je bilo veliko drushtfo,mumy,dady,seka,strichek Burg,teta Violeta,Lara i njen dechko,neki strichek Rexi su ga zvali i josh neke zhenske,kasnije se prikljuchila i druga kcher strichka Burga Lana s frendicom.
I oshli mi svi skupa na Stanchichev ,na koncert neke grupe neam pojma kak su se zvali,al je bilo looodo.
Chak sam pogodila jednu pjesmu i to Sweet home Alabama.
Loool....
Bash sam se naplesala,nasmijala svim glupostima koji su ovi valjali,
i opet pila ledenu ledenu cedevitu (kasnije,tj ujutro se vidjela posljedica),
i pitaj Boga kad sam doshla navecher kasno doma.
A ujutro,Bože mi se smiluj,nisam se mogla dich iz kreveta.
A grlo...
Blja ,bash sam se lepo sredila..
U 11.30 sam bila kod zubara ,moram popraviti zubiche,i valjda bum OPET
morala nositi aparatich.
DObila sam anesteziju ,,tak ke mi lalafka utrnula i do sad nisam nis osjechala....
Bilo je to fery funy...
No a sad gledam Varazhdinski MARATON Kiki i Drele prichali budu 36
sati za Guinessovu knjigu rekorda.
Pa drzhimo im fige,za sad im ide jako super..
;)
Eto SHpancirfest je pochel,ludilo vlada u gradu i tak.
Sad idem na pjesmice ,ukratko moja situacija:
Sve te vishe volim ja LJUBE MOJA,
volim za zhivota dva,vjero moja
JEDAN ZHIVOT malo je
ZA MENE I ZA TEBE!


BLESAVA,BLESAVA SI MALA,
U KOG SI SE TO ZALJUBILA....

P.S-ne slusham narodnjake ,samo mi je naslov
bash nekak zanimljif.


In a second you’ll be wrapped around my finger
Cause I can, cause I can do it better
There’s no other
So when's it gonna sink in?
She’s so stupid
What the hell were you thinking?!


Sad idem na pozziche:
Ki$$ Mireli,Luciji,Marini,Petri,Tajani,DADEKU,NIKOLI,
NIKICI,POKICHU....





27.08.2007. | 17:43 | 10 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< kolovoz, 2007 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (11)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (12)
Kolovoz 2007 (18)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (18)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Tko je M@Ł@ PŁ@V@

Friendster images



MOŽDA NISAM SAVRŠENA ,ALI SAM UVIJEK JA!

Doll Avatars



Heylo narode rofl
18.11.1990-rodilo se jedno
ludo stvorenje-JA..
Nadjenuli su mi ime MATEJA smijeh
Imam 17 godina,
idem u medicinsku shkolu
3 raz-za fizioterapeuta...
WOŁJ@M:
-Boga,BDM,sv.Franju Asiškkog,
sv.Antuna Padovanskog i sv.
Tereziju od Malog Isusa
(da pobzhno djeteshce,oni su moji
zashtitnici)
-svoju obitelj(tata,mama,baka,seka,moja dva
peseka)
-svoje dijamante-PRIJATELJE
(kazhu da su dijamanti zhenini najbolji
prijatelji,moji dijamanti su moji prijatelji
i vrijede vishe ;),oni me krase ,
ljepshi su od bilo kojeg dijamanta i uvijek tu
uz mene,njihova prekrasna imena su:
MIRELA,LUCIJA,PETRA,DADO,NIKICA,
BRANKO,MARINA,TAJANA,POKICH
-svoj ipod,moby,satove za koima sam luda
-more,otok Brač,Mircu,Supetar i Waraždin
-ruže,zumbule
-lazanje
-parfem Amor Amor od Cacharela i
Dior-Midnght poison,Naomi Campbell
-iznenđenja
-chitati knjige,gledati dobre filmove-
slushati glazbu(SVE OSIM NARODNJAKA I
MANSONA
-sunce,kishu,snijeg smijehsmijeh
-lazanje i pizze njaminjami
NE WOŁJ@M:
-nepravdu,lazh,ljubomoru,nasilje
-kad netko ono shto govori ne pokazuje postupcima
i ne stoji iza toga
-drogu,alkohol,cigarete
(opijanje i smrad cigareta-ne hwala
ne bi ja na tu razinu)
-kad netko u zadnji tren nesh otkazhe
-kad me ostave na cijedilu
-kad netko ne zna izraziti svoje osjechaje
-mengu
-neurednu sobu
-kad mi netko nabija narodnjake
(sorry narode svatko ima prawo
na svoj ukus)
-prenemaganje
-neodgovaranje na sms,zmije
i pauke


MySpace



Woli me kad to najmanje
zasluzhujem,jer tad mi je
ljubav najpotrebnija
cerek



Something sweet

Vojim te odade
do puzeve tutice,
pa do neba,a na nebu napjafim jupicu,
pa josh daje,
sve do svemija,
vojim te sve
do majih zvijezda i
vise,ma vojim te
zjato najvise !



Myspace layouts



Kad smo pile ,rekli su
PIJANICE
Kad smo lutalte,rekli su
LUTALICE
Kad smo ljubile,rekli su
KURVE
A kad umremo,rechi che,
JEDINO SU ONE ZNALE
ŽIVJETI!


Doll Avatars



Ti si moje ZLATO,
ti si moje SREBRO,
VIDIM LI TE S DRUGOM,
SLOMIT CHU TI REBRO....


Doll Avatars


Ja folim chitati

T@jchY
MiŁ@
GŁuMiC@
Jur€K
NikoŁ@