Sretan rođendan taaaaaaaaataaaaaaaa!


Hey ljudi,prfo i prfo da HIK..upppppps,pa meni se shutchka...
No ofaj ,lol...
Idem prfo chestita tatici rodendan:

TATA SRETAN ROĐENDAN!!!

hehe,eto danas je japeku rođendan,pa eto kupila sam mu
ono ke foli a to je crfene rouzhice(don juan,to sam faljda od njega ja nasljedila ,tu ljubaf prema rouzhama,obozhaaaaaafam ih),e poshto je on nafijach Hajuduka i jednu finta chasu tj,shalicu HAJDUKA..
I josh se mama upetljala al ona je kupila pol grada varazhdina tak da mi
se ne da nabrajati.
Eh,ofaj tjedan mi imam 1500 obafeze,uchenje anatomije,kozmeticharku,pa frizerku,pa gnjafiti ljude,pa tak bedirati se ,kak danas,
ee da ste me fidjeli,skoro sam se rasplakala od sfega..
Ah.. ke je bilo nije bitno,bitno da je neke bilo,a ke je bilo
chu napisati ak che mi sad dati.
Ima meni jedna super pjesma ,bash mi je epa i zadnje dane chesto sljusham:
When I was just a little girl
I asked my mother, what will I be
Will I be pretty, will I be rich
Here's what she said to me.

Que Sera, Sera,
Whatever will be, will be
The future's not ours, to see
Que Sera, Sera
What will be, will be.

When I was young, I fell in love
I asked my sweetheart what lies ahead
Will we have rainbows, day after day
Here's what my sweetheart said.

Que Sera, Sera,
Whatever will be, will be
The future's not ours, to see
Que Sera, Sera
What will be, will be.

Now I have children of my own
They ask their mother, what will I be
Will I be handsome, will I be rich
I tell them tenderly.

Que Sera, Sera,
Whatever will be, will be
The future's not ours, to see
Que Sera, Sera
What will be, will be.


Eh,a sad jedan zanimljif dio ,jedne isto tak prekrashne pjesme imenom
My way,Frank Sinatre,pjesma je jako duboka,znachana ofak dost i morem fam rech zanimljifa ,sigurno ju sfi znate :)
For what is a man, what has he got?
If not himself, then he has naught
To say the things he truly feels and not the words of one who kneels
The record shows I took the blows and did it my way!



Gofori o zhifotu,tip je pred recimo to tak
zadnjim chinom zhifota,i sad gofori u pjesmi o sfom zhifotu
kak je proshel sfe,kak nije pokleknul,da se znalo dogoditi
da je preuzel si feliki zalogaj (kak fechina nas umisli da mozhe,a na kraju ne mozhe,al sfe mi to prebrodimo),pa ga je nekak prozhfakao i ispljunuo,
pricha kak je folio,smijao se i plakao,imao razdoblja gubitaka
i sad na kraju kad su suze presushile shvacha sfe.
I na kraju ofaj dio gore SHTO JE CHOFJEK;SHTO IMA OD SFEGA AKO NIJE SFOJ?? AKO NIJE SFOJ I NE KAZHE SFE SHTO ISKRENO MISLI...
i to mi se sfida taj dio,jer ke je fakat chofek i ke fakat ima od zhifota ak nije sfoj ,takaf kakf je.Takaf si kakaf si,bitno da imash sfoj JA,sfoj WAY zhfiota i uchiniti sfe na SFOJ WAY,MY WAY!
Hehe,eto nesh malo pametnog sam rekla :))
E sad pozzdrafi i pufe.
Prfo mojoj Mirelici koja mi je zbedirana,bebachka shaljem ti pooficu,
i znash da te puuuno foljam,i ufijek sam uz tebe,mala crhna :)
onda mojoj seki LUCA daj mi kupi neke na maturalcu,znash da ti kupim onu igricu za PSP ;),mojoj Petrici koja mi je isto zbedirana,
Dadeku koji je jedini faljda od sfih tu jako haaaappppy :)))hehe,poofa i njemu,Nikici koji mene mrzi (hebiga ),ali i njemu shaljem KI$$,
onda sfim majstorima koji rade mi hizhicu,sfim smetlarima i mesarima,onda sfima koji uzalud fole,onda Wrapchu i sfim psihichima,
sfim doktorima i doktoricama..bla bla eeeee da i Sanaderu mojem starom frednu IFE LJUBI TE MATEJA..buhahahahahahah.

poofa ljudi!


04.06.2007. | 21:01 | 1 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (11)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (12)
Kolovoz 2007 (18)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (18)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Tko je M@Ł@ PŁ@V@

Friendster images



MOŽDA NISAM SAVRŠENA ,ALI SAM UVIJEK JA!

Doll Avatars



Heylo narode rofl
18.11.1990-rodilo se jedno
ludo stvorenje-JA..
Nadjenuli su mi ime MATEJA smijeh
Imam 17 godina,
idem u medicinsku shkolu
3 raz-za fizioterapeuta...
WOŁJ@M:
-Boga,BDM,sv.Franju Asiškkog,
sv.Antuna Padovanskog i sv.
Tereziju od Malog Isusa
(da pobzhno djeteshce,oni su moji
zashtitnici)
-svoju obitelj(tata,mama,baka,seka,moja dva
peseka)
-svoje dijamante-PRIJATELJE
(kazhu da su dijamanti zhenini najbolji
prijatelji,moji dijamanti su moji prijatelji
i vrijede vishe ;),oni me krase ,
ljepshi su od bilo kojeg dijamanta i uvijek tu
uz mene,njihova prekrasna imena su:
MIRELA,LUCIJA,PETRA,DADO,NIKICA,
BRANKO,MARINA,TAJANA,POKICH
-svoj ipod,moby,satove za koima sam luda
-more,otok Brač,Mircu,Supetar i Waraždin
-ruže,zumbule
-lazanje
-parfem Amor Amor od Cacharela i
Dior-Midnght poison,Naomi Campbell
-iznenđenja
-chitati knjige,gledati dobre filmove-
slushati glazbu(SVE OSIM NARODNJAKA I
MANSONA
-sunce,kishu,snijeg smijehsmijeh
-lazanje i pizze njaminjami
NE WOŁJ@M:
-nepravdu,lazh,ljubomoru,nasilje
-kad netko ono shto govori ne pokazuje postupcima
i ne stoji iza toga
-drogu,alkohol,cigarete
(opijanje i smrad cigareta-ne hwala
ne bi ja na tu razinu)
-kad netko u zadnji tren nesh otkazhe
-kad me ostave na cijedilu
-kad netko ne zna izraziti svoje osjechaje
-mengu
-neurednu sobu
-kad mi netko nabija narodnjake
(sorry narode svatko ima prawo
na svoj ukus)
-prenemaganje
-neodgovaranje na sms,zmije
i pauke


MySpace



Woli me kad to najmanje
zasluzhujem,jer tad mi je
ljubav najpotrebnija
cerek



Something sweet

Vojim te odade
do puzeve tutice,
pa do neba,a na nebu napjafim jupicu,
pa josh daje,
sve do svemija,
vojim te sve
do majih zvijezda i
vise,ma vojim te
zjato najvise !



Myspace layouts



Kad smo pile ,rekli su
PIJANICE
Kad smo lutalte,rekli su
LUTALICE
Kad smo ljubile,rekli su
KURVE
A kad umremo,rechi che,
JEDINO SU ONE ZNALE
ŽIVJETI!


Doll Avatars



Ti si moje ZLATO,
ti si moje SREBRO,
VIDIM LI TE S DRUGOM,
SLOMIT CHU TI REBRO....


Doll Avatars


Ja folim chitati

T@jchY
MiŁ@
GŁuMiC@
Jur€K
NikoŁ@