Mojim najdrazhim prijateljima!


Hey narode.
Danas zhelim ofaj post posfetiti mojim prijateljima.
Osobama koje jako puno znache u mojem malom,slatkom tek
zapochetom zhifotu nut...
Dakle:

Mirela,moja najbolja frendica.
Od 1 razreda srednje,drugo polugodishte.
I mi se dfije zblizhile.
Postale su najsmijeh
Hmm,chak smo profele i
ljeto skupa,kod mene na
prekrasnom otoku BRAČU...
Bilo je fenomenalno.
Mirka...HVALA TI ZA SFE,
hvala za ljeto 2006,hvala za nash
MML,hvala za slushanje sfih mojih jadikofki,
za brisanje mojih suzica.
Hvala ti kaj si uz mene i kad se plachem i smije,
Hvala za sfe nashe shetnje,odlaske na lazanje,
nashe izljefe,hfala ke slushash moja trganja.
Hvala kaj si STALNO uz mene.
Jednostafno hfala ke si se pojafila u mom zhifotu.

Luca,moja seka.
S njom sam chitaf zhifo ,LOL.
Znamo se tak posfdati,a opet ju folim puno puno.
Ona fam je opichena,luda i iam osjechaj nekad
da je starija od mene,prolazi s 5.0 i super pametna je.
Ona sfe zna o meni,ufijek je tu kad ju tream.
Hfala Luca ke me trpish chitaf zhifot.
Ljudi moj trea to strpijeti!

Nikica,heh,taj dechko
je u moj zhifot ushao,na jedan smjeshan nachin...nut No doro ,
nije bitno.
Poznam ga fech 4 mjeseca,smatram ga jaaaaako dorim frendom,uzhasno puno mi znachi =)))).
Dobar je i pametan,ke je najbitnije zna razumjeti i on je opichen kad trea =))))))))))))))Hfala Nikica za sfe lijepe trenutke profedene s
tobom,za shetnje i sfe fezano uz tebe.

Jopica,luda curica.
S njom se odnedafno druzhim,jako smo si
postale dobre i super mi je.
Ona je moja mamica,lolchek.
Luda cura,opichena,malo se prefech bedira,ali
sfe je to za ljude.
Dugujem joj 10 metarnu chokoladu.
Hfala Jopica ke si stalno uz mene,
osobito ke si mi nosila torbu kad sam
bila na shtakama.

Petrich,moja super frendica.
Zaljubljena do ushiju,nekad jaaaako tuzhna,
a nekad jako happy.
Uz nju chovjek nekad fakat mozhe poludjeti.
Al ok.Slusha i upija sfaku moju rijech.
I safjetuje.
Hfala Petrich ke si ufijek tu.
Dadek,
jedan decko.
Super je ,nekad prefishe izzhifciran,
lud je i opichen.
Bio dost uz mene kad je trealo
Hfala Dadek

Wlatkica,
luda,super,curichka,
spremna pomoch,biti uz tebe kad je najtezhe,
savjetovati te =)
Hfala Wlatka za sfe tfoje safjete i slushanja.


Narode eto ima ih =)
I JAKO ZNACHAJNI U MOJEM ZHIFOTU.
Znate ono sfe za frendofe.
Takfa sam ja.
Foljam ih slushati,foljam biti s njima,foljam
kad su oni sretni,foljam ih jednostafno =)
Ljudi FOLJAM FAS! =)

Eto jedne pjesme za njih:

Dar prijateljstva
Prijateljstvo je najljepši i najvrijedniji dar,smisao
svih darova što ih ljudi daruju jedni drugima.
Ako je tvoj dar znak prijateljstva,možeš ga
umotati u šarene papire i obojene vrpce.
Ali prijateljstvo ostavi slobodnim poput leptira
koji lakih krila leti od jednog srca do drugog.
Omotaš li leptira,on više neće moći letjeti.
Prijateljstvo se guši ako ga omataš

Prijateljstvo je slobodno,spontano i iskreno.
Kupuješ li dar da učiniš nekog čovjeka
privrženim i poslušnim,prijateljstvo umire.
Dar prijateljstva nikada nije velik i nikada težak.
Ne opterećuje,jer je nošen
bujicama simpatije koje se spontano
prelijeva od jednog srca do drugog.

PRIJATELJSTVO:
U TVOME SRCU ŽIVE LJUDI
KOJI SU TU KOD KUĆE
I KOJI OSTAJU TU STANOVATI
I KAD SU MRTVI.


Ima još anđela,
među nama.
Oni nemaju krila,
ali je njihovo srce sigurna luka
za sve koji su upali u nevolju
u burama života.



WOLJAM FAS SFEkisskisskiss


Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

Myspace layouts

Friendster


26.04.2007. | 17:57 | 3 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (8)
Prosinac 2007 (11)
Studeni 2007 (11)
Listopad 2007 (6)
Rujan 2007 (12)
Kolovoz 2007 (18)
Srpanj 2007 (12)
Lipanj 2007 (18)
Svibanj 2007 (9)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?


Tko je M@Ł@ PŁ@V@

Friendster images



MOŽDA NISAM SAVRŠENA ,ALI SAM UVIJEK JA!

Doll Avatars



Heylo narode rofl
18.11.1990-rodilo se jedno
ludo stvorenje-JA..
Nadjenuli su mi ime MATEJA smijeh
Imam 17 godina,
idem u medicinsku shkolu
3 raz-za fizioterapeuta...
WOŁJ@M:
-Boga,BDM,sv.Franju Asiškkog,
sv.Antuna Padovanskog i sv.
Tereziju od Malog Isusa
(da pobzhno djeteshce,oni su moji
zashtitnici)
-svoju obitelj(tata,mama,baka,seka,moja dva
peseka)
-svoje dijamante-PRIJATELJE
(kazhu da su dijamanti zhenini najbolji
prijatelji,moji dijamanti su moji prijatelji
i vrijede vishe ;),oni me krase ,
ljepshi su od bilo kojeg dijamanta i uvijek tu
uz mene,njihova prekrasna imena su:
MIRELA,LUCIJA,PETRA,DADO,NIKICA,
BRANKO,MARINA,TAJANA,POKICH
-svoj ipod,moby,satove za koima sam luda
-more,otok Brač,Mircu,Supetar i Waraždin
-ruže,zumbule
-lazanje
-parfem Amor Amor od Cacharela i
Dior-Midnght poison,Naomi Campbell
-iznenđenja
-chitati knjige,gledati dobre filmove-
slushati glazbu(SVE OSIM NARODNJAKA I
MANSONA
-sunce,kishu,snijeg smijehsmijeh
-lazanje i pizze njaminjami
NE WOŁJ@M:
-nepravdu,lazh,ljubomoru,nasilje
-kad netko ono shto govori ne pokazuje postupcima
i ne stoji iza toga
-drogu,alkohol,cigarete
(opijanje i smrad cigareta-ne hwala
ne bi ja na tu razinu)
-kad netko u zadnji tren nesh otkazhe
-kad me ostave na cijedilu
-kad netko ne zna izraziti svoje osjechaje
-mengu
-neurednu sobu
-kad mi netko nabija narodnjake
(sorry narode svatko ima prawo
na svoj ukus)
-prenemaganje
-neodgovaranje na sms,zmije
i pauke


MySpace



Woli me kad to najmanje
zasluzhujem,jer tad mi je
ljubav najpotrebnija
cerek



Something sweet

Vojim te odade
do puzeve tutice,
pa do neba,a na nebu napjafim jupicu,
pa josh daje,
sve do svemija,
vojim te sve
do majih zvijezda i
vise,ma vojim te
zjato najvise !



Myspace layouts



Kad smo pile ,rekli su
PIJANICE
Kad smo lutalte,rekli su
LUTALICE
Kad smo ljubile,rekli su
KURVE
A kad umremo,rechi che,
JEDINO SU ONE ZNALE
ŽIVJETI!


Doll Avatars



Ti si moje ZLATO,
ti si moje SREBRO,
VIDIM LI TE S DRUGOM,
SLOMIT CHU TI REBRO....


Doll Avatars


Ja folim chitati

T@jchY
MiŁ@
GŁuMiC@
Jur€K
NikoŁ@