~subota, 01.07.2006.

...Znam da će se probuditi...

Jučer sam pročitala jednu priču koja me dovela na rub suza.Riječ je o majci koja se brinula za svoga bolesnog sina i baš kada je pomislila da mu se stanje popravilo,dogodilo se ono neočekivano:SMRT!Napisat ću početak te priče jer se jednostavno divim toj ženi!
'' VAŠ SIN JE U KOMI ''
''Mama,nećeš vjerovati!Igrat ću za ragbi momčad''.Moj najmlađi sin,21-godišnji Scott,nazvao me u Stuttgart,gdje sam živjela posljednjih šest mjeseci,da mi javi novosti.Bio je izvan sebe od uzbuđenja i prepun priča o životu u Australiji,o plažama,suncu,osjećaju slobode...
NIJE PROŠLO NI TJEDAN DANA,a oštra zvonjava telefona,sat iza ponoći,trgnula me iz sna.Tko bi mogao zvati u to doba?''Je li Scott Carl vaš sin?''To me pitanje pogodilo kao grom iz vedra neba.''Da'',šapnula sam.''Zovem vas iz sidnejske policije.Vaš sin je nađen u nesvijesti,u komi.Možda neće preživjeti noć.''Dolazim najbrže što mogu.Molim vas recite Scott da stižem.Recite mu da izdrži.'' Nakon samo nekoliko minita iz Danske je nazvao moj srednji sin,kojemu je vijesti prenio moj najstariji sin koji živi u Americi.Australci su nazvali sve koje su uspjeli naći.Rekla sam sinu da ne dolazi jer je upravo tada polagao važne ispite te da ću ja procijeniti situaciju.Uvjerila sam ga da će Scott biti dobro.Moje dijete.Moj Scotty,ređen u Britaniji,a odrastao u Americi,na rubu smrti u Australiji.
BDIJEM NA SAMOTNOJ straži uz Scottov krevet.Ima modricu na oku,a glava mu je sva u zavojima.Leži nepomičan,a prsa mu se podižu i spuštaju plitkim pokretima jer je priključen na respirator.Nikad u životu nisam vidjela toliko cjevčica i žičica spojenih na nečije tijelo;strojevi bljeskaju i škljocaju,zuje i pumpaju.Uzimam negovu hladnu mlohavu ruku u svoju;Scott zacijelo osjeća moju nazočnost.Misli mi lete u doba kad je bio dijete i kad bi isprepleo svoje prstiće s mojima tražeći ohrabrenje.Liječnik s Odjela za intenzivnu skrb obraća mi se utješnim glasom.''Scottu ide u prilog njegova mladost.Da nije sportaš,srce bi mu možda već davno stalo.'' Policija mi je rekla da je Scott te večeri pao,ili ga je netko gurnuo s drugog kata u prizemlje,te da je nađen tek sljedećeg jutra.Zbog subduralnog hematoma otekao mu je mozak.slomio je lijevu lopaticu koju mu nisu namjestili jer su mislili da će umrijeti.Nemam kamo otići i nemam novaca pa spavam u Scottovoj sobi uz njegov krevet ili na stolcu u čekaonici.Dani se sporo vuku,a mojem sinu se stanje i dalje polako pogoršava.Lijek koji je dobio za sprečavanje napadaja izazvao je zatajenje jetara.Dobio je upalu bubrega,a antibiotici koje je primao prouzročili su alergijsku reakciju.Poneka je bio tako blizu smrti da sam jedino mogla leći pokraj njega i podijeliti s njim patnju.''U redu je odustati'', šapćem,ali odmah dodajem:''Ako odabereš živjeti,učinit ću sve što je u mojoj moći da te izliječim.'' Kao da bi me čuo,on bi se uvijek teškom mukom vraćao.Nanajavljen,sin mi dolazi iz Amerike.Može ostati samo tjedan dana.Čim je otišao,padam u još dublji očaj i osamljenost.Scott dobiva septikemiju.Liječnik me odvodi na stranu:''Ta infekcija ubija Scotta.Trebamo vaše dopuštenje da izvadimo cjevčice i prekinemo liječenje'', govori mi suznih očiju.Od Scottova pada prošlo je šest tjedana.''Njegov brat dolazi iz Danske'', prekljinjem znajući da je pri kraju s ispitima.''Molim vas,održite Scottyja još malo na životu.''
PROLAZE SATI.Možda i dani.Ili su to bile tek minute?Liječnik mi daje dokumente kojima pristajem donirati Scottove organe.Potpisujem ih.Liječnici i bolničarke okupljeni su oko kreveta.Čujem samu sebe kako ponavljam:Ne,ne,ne... ''Mama?'' Okrećem se.Sin mi je na vratima.Čvrsto me grli i prilazi krevetu.Poput anđela,Scott leži u dubokom snu.Bez cjevčica.Jonathan sapće nešto u bratovo uho.Zatim zazviždi dugo i tiho,onako kako su njih dvojica zviždali kao djeca,zviždukom koji je značio:možeš izaći,zrak je čist.Neobjašnjivo,nakon nekoliko minuta Scottovi se vitalni znakovi poboljšavaju.Boja mu se vraća u lice.Šapće se riječ čudo.Sada diše sam.Dva tjedna poslije počinje se polako buditi.Na redu je nova bitka.

Priča dalje ide kako nemaju novaca za rehabilitaiju stoga se majka i on sele u mali stan i ovise o pomoći volontera.Stanje mu se popravlja.No ističe im viza i moraju natrag u Englesku.Tamo opet ovise o pomoći no stanje se popravlja.Scott zatim dobiva upalu pluća,završava u bolnici no ipak se polako oporavlja.Odluče ga hraniti preko cjevčice i ta hrana se nesrećom izlijeva u njegova pluća i Scott ubrzo umire.Priča me je toliko dirnula.Da majka prolazi toliku borbu da bi spasila sina,preživi s njim ono najgore i sin naposljetku umre potpuno neočekivano.Život nekada stvarno nije pošten.

- 14:21 - Path through the blinding light (12) - Paper vision - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • blog layouts

    blog layouts



    ...Kada dečko na nekoliko dana u cijelosti izgubi zanimanje za svoj automobil,zna da je zaljubljen-Tim Allen

    ...Najmanje važna stvar u životu jest posao,a najvažnija obitelj-Jerry Seinfeld

    ...Kad sam bio bolestan,nisam želio umrijeti.Kad se natječem,ne želim izgubiti.Smrt i poraz su ista stvar-Lance Amstrong

    MySpace Layouts

    MySpace Layouts


    Myspace

    Myspace



    Nema čovjeka koji je podijelio svoju radost s prijateljem,a da se nije još više radovao,kao što nema čovjeka koji je podijelio svoju tugu sa prijateljem,a da nije manje tugovao.

    Jedina nagrada vrline jest;jedini način da imaš prijatelja jest biti prijatelj.

    Upitali su onoga koji ljubi:
    -Odakle dolaziš?
    Odgovorio je:
    -Od ljubavi!
    -Kome pripadaš?
    -Ljubavi!
    -Tko te je stvorio?
    -Ljubav!
    -Tko te je othranio?
    -Ljubav!
    -Od čega živiš?
    -OD LJUBAVI!!!

    MySpace Layouts

    MySpace Layouts



    Ruzo Hrvatska

    U njenu sobu udem tiho.
    Tiho bas, na prstima.
    Bojim se da ne zalupim glasno vratima,
    Zaspala je zadnja ruza Hrvatska.

    I tek sad kad je nema.
    Tko ce jutrom da me budi.
    I tek sad kad te nema dobro znam,
    Ti si bila zadnja ruza Hrvatska.


    Ruzo, moja Ruzice,
    Sve sam suze isplak'o, nocu zbog tebe.
    Ruzo, moja Ruzice,
    Sve sam suze isplak'o.


    I kako sad ovako sam.
    Protiv tuge i oluje.
    Kad smo bili kao prsta dva,
    Prsta dva jedne ruke.

    Prljavo Kazaliste

    MySpace Layouts

    MySpace Layouts



    KURVE
    Stvari se polako vraćaju na mjesto
    ovako nešto se ne događa često
    premda priznajem ponekad pretjeram
    i nekud otplovim sam,
    i tad slike izbljede sve ,
    i tad zatvaram se u sebe,
    i tad nisi mi potrebna,
    kazaljke i dalje krugove crtaju
    umjesto zvijezda
    kišne kapi na grad padaju
    prazno mjesto u mom krevetu sjeća me
    da bila si tu
    ko' zna kuda si otišla
    ko' zna zbog čega se ne vraćaš
    ko' zna sve piše u zvijezdama
    još jučer pljubcima mi smo se borili
    i dodirom smo jedno drugom tajne otkrivali
    što se dogodilo gdje je ta kap što je prelila čašu što te natjerala da odneseš
    sve što sam volio, a tebe sam volio
    sve što sam sanjao, a tebe sam sanjao
    ma zar sam pogriješio što sam se smijao,
    kad su mi govorili da sve su žene kurve,
    kad bi zauvjek zaspao ovak grad
    kao u bajci, prekriven trnjem i travama
    sve dok se ti ne vratiš,
    a vratit ćeš se znam
    i sve dok tvoja ruka ne dotakne moj dlan
    dok me ne zagrliš, dok me ne poljubiš
    dok me ne zagrije tvoj dah...
    DALEKA OBALA
    MySpace Layouts

    MySpace Layouts



    "With Or Without You" by U2

    See the stone set in your eyes
    See the thorn twist in your side
    I wait for you

    Sleight of hand and twist of fate
    On a bed of nails she makes me wait
    And I wait without you

    With or without you
    With or without you

    Through the storm we reach the shore
    You give it all but I want more
    And I'm waiting for you

    With or without you
    With or without you
    I can't live
    With or without you

    And you give yourself away
    And you give yourself away
    And you give
    And you give
    And you give yourself away

    My hands are tied
    My body bruised, she's got me with
    Nothing to win and
    Nothing left to lose

    And you give yourself away
    And you give yourself away
    And you give
    And you give
    And you give yourself away

    With or without you
    With or without you
    I can't live
    With or without you

    With or without you
    With or without you
    I can't live
    With or without you
    With or without you
    MySpace Layouts

    MySpace Layouts


    MySpace Layouts

    MySpace Layouts


    COLONIA-VARALICA

    Sve neprospavane noći
    oprostiti neću moći
    ni za brdo zlatnih dukata.

    Valjda hoćeš da poludim
    šta mi treba da mi ljudi
    kada prođem pogled spuštaju.

    I nakon svega opet lažeš
    da je sve to ljubav, kažeš.
    Reći ću ti šta me muči-
    ljubav te trebala vratit kući!

    Varalico, nek te druga ima
    samo priznaj tu pred svima
    da li si me ikad volio!
    Varalico, široka ti polja
    šta je čeka, ne zna ona-
    čaše tuge, noći muke
    a nigdje tvoga ramena.

    Na krevetu bijelom, mekom
    zaprljo si ruke grijehom,
    mnoge kose ti si raspleo.

    Sad pogledaj oči moje.
    To što vidiš, suza to je.
    Ne što moje srce voli
    nego što me duša boli!

    Varalico...
    MySpace Layouts

    MySpace Layouts


  • blog images

    blog images



    SONG TO SAY GOODBYE

    You are one of God's mistakes
    You crying,tragic waste of skin
    I'm well aware of how it aches
    And you still won't let me in
    Now I'm breaking down your door
    To try and save your swollen face
    Though I don't like you anymore
    You lying,trying waste of space

    My,oh my
    A song to say goodbye
    A song to say

    Before our innocence was lost
    You were always one of those
    Blessed with lucky sevens
    And the voice that made me cry

    You were mother nature's son
    Someone to whom I could relate
    Your needle and your damage done
    Remains a sordid twist of fate
    Now I'm trying to wake you up
    Tu pull you from the liquid sky
    'Cause if I don't we'll both end up
    With just your song to say goodbye

    My,oh my
    A song to say goodbye
    A song to say goodbye
    A song to say
    Before our innocence was lost
    You werw always one of those
    Blessed with lucky sevens
    And the voice that made me cry

    It's a song to say goodbye
    PLACEBO

    blog images

    blog images



    PRIJATELJICE

    Azurno nebo cekamo zoru
    pet- sest mladih golubica
    nasmijesena su im lica i poslje mnogo godina
    u mome srcu draga slicica.

    Zajedno smo momke gledale
    zajedno po rivi setale
    pravile se da smo vazne ma da smo pametne i snazne
    sanjale smo zemlje daleke...

    Hej ljepotice moje prijateljice
    gdje su nasi snovi ostali
    hej sve smo mi kao ptice selice
    svaka svome jugu odleti...

    Djevojcice zene postale
    a neke su se vec i udale
    ja jos cekam azurne zore, a ja jos zelim preplivati more
    ja jos sanjam zemlje daleke...

    Hej ljepotice....
    SEVERINA
    blog layouts

    blog layouts



    JEDNOM KAD NOĆ

    Jednom kad noc
    Ukrade nebu
    Sve sto si voljela na njemu
    Bit ce ti zao, bit ce ti zao
    Sto nisam tu,
    Ruke pamte samo ljubav najbolju.

    Jednom kad usne
    Ne bude htjele
    U strancu utjehu traziti,
    Suze ce srcu sapnuti da je pogrijesilo
    Jer nije ostalo tamo
    Gdje je jedno voljelo.

    Kada tuga jednom
    Na vrata dode,
    A samoca zaboli,
    Hoces li moci ime moje
    Sa usana svojih skloniti?

    Bili smo jednom najbolji,
    O nama su price pricali.
    I sada kad se sjetis
    Htjela bi vrijeme vratiti,
    Poslije mene su ti lade slomile
    Bure i vjetrovi.
    MySpace Layouts

    MySpace Layouts


    Myspace layouts

    Myspace layouts



    MAGAZIN-DA LI ZNAŠ DA TE NE VOLIM
    Teška srca priznajem
    Kao da te izdajem
    Cijeli dan mi proleti
    Da te se i ne sjetim...
    Na prste ja izbrojim sve
    To što od nas ostalo je...

    Dugo nisam stopala
    Grijala na tvojima
    I već dugo tebi sam
    Okrenuta leđima
    I gdje su sad ta lika dva
    Nasmijana na slikama...

    Da li znaš da te ne volim
    Čuješ li, tebi govorim
    Troši se sve
    Žao mi je, al tako je...
    Da li znaš da te ne volim
    Gdje je puklo, to i ne pamtim
    Troši se sve
    Žao mi je, al tako je...

    Sve na svijetu mijenja se
    Na bolje il na gore
    Neka vatre dogore...
    Što ljubiš me u krivi čas
    Nije od nas, nije do nas...
    MySpace Layouts

    MySpace Layouts


    JAMES BLUNT- Goodbye My Lover
    Did I disappoint you or let you down?
    Should I be feeling guilty or let the judges frown?
    'Cause I saw the end before we'd begun,
    Yes I saw you were blinded and I knew I had won.
    So I took what's mine by eternal right.
    Took your soul out into the night.
    It may be over but it won't stop there,
    I am here for you if you'd only care.
    You touched my heart you touched my soul.
    You changed my life and all my goals.
    And love is blind and that I knew when,
    My heart was blinded by you.
    I've kissed your lips and held your head.
    Shared your dreams and shared your bed.
    I know you well, I know your smell.
    I've been addicted to you.

    Goodbye my lover.
    Goodbye my friend.
    You have been the one.
    You have been the one for me.

    I am a dreamer but when I wake,
    You can't break my spirit - it's my dreams you take.
    And as you move on, remember me,
    Remember us and all we used to be
    I've seen you cry, I've seen you smile.
    I've watched you sleeping for a while.
    I'd be the father of your child.
    I'd spend a lifetime with you.
    I know your fears and you know mine.
    We've had our doubts but now we're fine,
    And I love you, I swear that's true.
    I cannot live without you.

    Goodbye my lover.
    Goodbye my friend.
    You have been the one.
    You have been the one for me.

    And I still hold your hand in mine.
    In mine when I'm asleep.
    And I will bear my soul in time,
    When I'm kneeling at your feet.
    Goodbye my lover.
    Goodbye my friend.
    You have been the one.
    You have been the one for me.
    I'm so hollow, baby, I'm so hollow.
    I'm so, I'm so, I'm so hollow.
    MySpace Layouts

    MySpace Layouts



    FORT MINOR- Where'd You Go?
    Where'd you go?
    I miss you so,
    Seems like it's been forever,
    That you've been gone.

    She said "Some days I feel like shit,
    Some days I wanna quit, and just be normal for a bit,"
    I don't understand why you have to always be gone,
    I get along but the trips always feel so long,
    And, I find myself tryna stay by the phone,
    'Cause your voice always helps me when I feel so alone,
    But I feel like an idiot, workin' my day around the call,
    But when I pick up I don't have much to say,
    So, I want you to know it's a little fucked up,
    That I'm stuck here waitin', at times debatin',
    Tellin' you that I've had it with you and your career,
    Me and the rest of the family here singing "Where'd you go?"

    I miss you so,
    Seems like it's been forever,
    That you've been gone.
    Where'd you go?
    I miss you so,
    Seems like it's been forever,
    That you've been gone,
    Please come back home...

    You know the place where you used to live,
    Used to barbeque up burgers and ribs,
    Used to have a little party every Hallowe'en with candy by the
    pile,
    But now, you only stop by every once in a while,
    Shit, I find myself just fillin' my time,
    Anything to keep the thought of you from my mind,
    I'm doin' fine, I plan to keep it that way,
    You can call me if you find you have somethin' to say,
    And I'll tell you, I want you to know it's a little fucked
    up,
    That I'm stuck here waitin', at times debatin',
    Tellin' you that I've had it with you and your career,
    Me and the rest of the family here singing "Where'd you go?"

    I miss you so,
    Seems like it's been forever,
    That you've been gone.
    Where'd you go?
    I miss you so,
    Seems like it's been forever,
    That you've been gone,
    Please come back home...

    I want you to know it's a little fucked up,
    That I'm stuck here waitin', no longer debatin',
    Tired of sittin' and hatin' and makin' these excuses,
    For while you're not around, and feeling so useless,
    It seems one thing has been true all along,
    You don't really know what you got 'til it's gone,
    I guess I've had it with you and your career,
    When you come back I won't be here and you'll can sing it...

    Where'd you go?
    I miss you so,
    Seems like it's been forever,
    That you've been gone.
    Where'd you go?
    I miss you so,
    Seems like it's been forever,
    That you've been gone,
    Please come back home...
    Please come back home...
    Please come back home...
    Please come back home...
    Please come back home...
    blog layouts

    blog layouts



    NATASHA BEDINGFIELD - Unwritten
    I am unwritten, can't read my mind, I'm undefined
    I'm just beginning, the pen's in my hand, ending unplanned

    Staring at the blank page before you
    Open up the dirty window
    Let the sun illuminate the words that you could not find

    Reaching for something in the distance
    So close you can almost taste it
    Release your innovations
    Feel the rain on your skin
    No one else can feel it for you
    Only you can let it in
    No one else, no one else
    Can speak the words on your lips
    Drench yourself in words unspoken
    Live your life with arms wide open
    Today is where your book begins
    The rest is still unwritten

    Oh, oh, oh

    I break tradition, sometimes my tries, are outside the lines
    We've been conditioned to not make mistakes, but I can't live
    that way

    Staring at the blank page before you
    Open up the dirty window
    Let the sun illuminate the words that you could not find

    Reaching for something in the distance
    So close you can almost taste it
    Release your inner visions
    Feel the rain on your skin
    No one else can feel it for you
    Only you can let it in
    No one else, no one else
    Can speak the words on your lips
    Drench yourself in words unspoken
    Live your life with arms wide open
    Today is where your book begins

    Feel the rain on your skin
    No one else can feel it for you
    Only you can let it in
    No one else, no one else
    Can speak the words on your lips
    Drench yourself in words unspoken
    Live your life with arms wide open
    Today is where your book begins
    The rest is still unwritten

    Staring at the blank page before you
    Open up the dirty window
    Let the sun illuminate the words that you could not find

    Reaching for something in the distance
    So close you can almost taste it
    Release your inner visions
    Feel the rain on your skin
    No one else can feel it for you
    Only you can let it in
    No one else, no one else
    Can speak the words on your lips
    Drench yourself in words unspoken
    Live your life with arms wide open
    Today is where your book begins

    Feel the rain on your skin
    No one else can feel it for you
    Only you can let it in
    No one else, no one else
    Can speak the words on your lips
    Drench yourself in words unspoken
    Live your life with arms wide open
    Today is where your book begins
    The rest is still unwritten
    The rest is still unwritten
    The rest is still unwritten

    Oh, yeah, yeah
    blog layouts

    blog layouts


Opis bloga

  • mjesto na kojemu će svatko tko ima problem dobiti savjet...
    MySpace Layouts

    MySpace Layouts


    PINK - WHO KNEW
    You took my hand
    You showed me how
    You promised me you'd be around
    Uh huh
    That's right
    I took your words
    And I believed
    In everything
    You said to me
    Yeah huh
    That's right

    If someone said three years from now
    You'd be long gone
    I'd stand up and punch them up
    Cause they're all wrong
    I know better
    Cause you said forever
    And ever
    Who knew

    Remember when we were such fools
    And so convinced and just too cool
    Oh no
    No no
    I wish I could touch you again
    I wish I could still call you friend
    I'd give anything

    When someone said count your blessings now
    For they're long gone
    I guess I just didn't know how
    I was all wrong
    They knew better
    Still you said forever
    And ever
    Who knew

    Yeah yeah
    I'll keep you locked in my head
    Until we meet again
    Until we
    Until we meet again
    And I won't forget you my friend
    What happened

    If someone said three years from now
    You'd be long gone
    I'd stand up and punch them out
    Cause they're all wrong and
    That last kiss
    I'll cherish
    Until we meet again
    And time makes
    It harder
    I wish I could remember
    But I keep
    Your memory
    You visit me in my sleep
    My darling
    Who knew
    My darling
    My darling
    Who knew
    My darling
    I miss you
    My darling
    Who knew
    Who knew
    MySpace Layouts

    MySpace Layouts


    MAJA BLAGDAN-KAD ZENA PLACA

    Zasto su muske pjesme tuznije,
    kad zensko srce je puno ranjivije?
    Zasto uz muske pjesme se popije,
    a kada smo i mi tuzne, se ne smije?
    Nije posteno,
    nije posteno.

    Sto bih ja nocas trebala raditi,
    negdje u tami sobe osamiti?
    Da bit' ce bolje sama se tjesiti,
    a nista se suzama ne moze rijesiti.
    Nije posteno,
    nije posteno.

    Refrain:
    I ja cu nocas piti zbog vjestice,
    jer bile smo najbolje prijateljice.
    Jedinu ljubav mi je otela,
    nek' im je sudbina oboma prokleta.
    I ja cu nocas piti zbog vjestice,
    jer bile smo najbolje prijateljice.
    Neka se pjeva, pije i razbija,
    kad zena placa to se ne odbija.

    Zasto su muske pjesme tuznije,
    kad zensko srce je puno ranjivije?
    Zasto uz muske pjesme se popije,
    a kada smo i mi tuzne, se ne smije.
    NIje posteno,
    nije posteno.

    Refrain:

    I ja cu nocas piti zbog vjestice...
    MySpace Layouts

    MySpace Layouts


    ...MALO NADE...

    To malo nade u meni da ćeš doći,
    da ćeš me držati,
    čuvati,grliti,ljubiti.
    To malo nade da će se prošlost vratiti,
    da ćeš se ti vratiti.
    To malo nade da te uspomene drže,
    da me voliš još uvijek...
    Sjetim se...da je sve uzalud.
    Okrenuo si se od mene.
    To malo nade pretvorilo se u gorčinu i bol,
    jer sam svjesna
    da nisi moj...
    Ali,meni ostaju uspomene našeg vremena
    i to MALO NADE...
    MySpace Layouts

    MySpace Layouts


    ...I kad sreća sjedi za stolom budi sigurna da te tuga čeka na vratima!

    ...Gdje siješ ljubav izraste veselje!-SHAKESPEARE

    ...Svaka žena kaže da je muškarac đavo,al svaka žena Boga moli da je takav đavo voli!

    ...Život je jednostavan samo ga ljudi kompliciraju!

    ...Tišina je prijatelj koji te ne izdaje!
    MySpace Layouts

    MySpace Layouts



    MySpace Layouts

    MySpace Layouts


    ...Ja sam najgori u onome što radim najbolje i zbog tog se dara osjećam blagoslovljenim-NIRVANA "Smells Like Teen Spirit"

    ...Ako zaista želiš da budem dobar sin,zašto činiš da se osjećam kao nitko i ništa?-KORN "Dead Bodies Everywhere"

    ...Tvoj je život kao otvorena knjiga.Ne zatvaraj ju dok ju ne pročitaš do kraja.-METALLICA "Mama Said"
    MySpace Layouts

    MySpace Layouts


    ...Droga je gubitak vremena.Ona uništava tvoje sjećanje i tvoje samopouzdanje i sve ono što ide uz samopouzdanje.-Kurt Cobain

    ...Kad mi ljudi kažu:Želim biti poput tebe,ja im kažem:Ako želite biti poput mene,budite takvi kakvi jeste.-Marilyn Mason

    ...Jednom davno živio je čovjek kojega nisu shvaćali,baš kao i nas,i pribili su ga na križ.-Marilyn Mason
    MySpace Layouts

    MySpace Layouts



    MySpace Layouts

    MySpace Layouts



    ...GOTOVO JE...

    Gledala sam kako se
    zidovi oko mene ruše
    Ali nije da ih neću izgraditi ponovno
    Pa evo ti zadnja prilika da se iskupiš
    I uzmi je dok je još nudim,
    jer će i ona nestati
    I moje se suze pretvaraju u vrijeme koje
    sam izgubila pokušavajući pronaći
    Razlog za kraj...

    Ne mogu živjeti bez tebe
    Ne mogu disati bez tebe,
    sanjam te,iskreno
    Reci mi da je gotovo
    Jer se svijet vrti,a ja još živim
    Neće biti u redu
    ako u njemu ne budemo zajedno
    Reci mi da je gotovo
    i ja ću prva otići...

    Ne želim zadnja doznati
    Ne želim biti ta koja će trčati za tobom
    Ali,ti si taj čije je srce moj dom
    Uvijek zapnem oko tih osjećaja
    I što se više trudim da osjećam,
    to sam manje svoja
    Moje se suze pretvaraju u vrijeme
    Koje sam izgubila pokušavajući
    naći razlog za kraj...

    MySpace Layouts

    MySpace Layouts



    WAKE ME UP WHEN SEPTEMBER ENDS

    Summer has come and passed
    The innocent can never last
    Wake me up when september ends

    Like my father's come to pass
    Seven years has gone so fast
    Wake me up when september ends

    Here comes the rain again
    Falling from the stars
    Drenched in my pain again
    Becoming who we are

    As my memory rests
    But never forgets what I lost
    Wake me up when september ends

    Summer has come and passed
    The innocent can never last
    Wake me up when september ends

    Ring out the bells again
    Like we did when spring began
    Wake me up when september ends

    Here comes the rain again
    Falling from the stars
    Drenched in my pain again
    Becoming who we are

    As my memory rests
    But never forgets what I lost
    Wake me up when september ends

    Summer has come and passed
    The innocent can never last
    Wake me up when september ends

    Like my father's come to pass
    Twenty years has come so fast
    Wake me up when september ends

    MySpace Layouts

    MySpace Layouts



    Tu Noc Kad Si Se Udavala

    Tu noc kad si se udavala
    Nitko ne zna zasto si plakala
    Da li radi tamjana
    Ili starih uspomena.
    Tu noc kad si se udavala
    Nitko ne zna zasto si plakala
    Ili ti je kroz glavu proslo sve.

    Tu noc kad si se udavala
    Mene pijanog su odnijeli
    Moji prijatelji, vjerni psi
    Do jutra me tjesili
    Da ima milion takvih kao sto si ti
    I da cu te preboljeti.

    Tu noc kad si se udavala
    Meni kroz glavu proslo je ...


    Postoje neki drugi svjetovi
    Za nas bi bili rajski cvjetovi
    O samo da si htjela pobjeci
    Ovako stisni zube ne placi.


    Tu noc kad si se udavala
    Meni kroz glavu proslo je
    Tvoje smijesne za maturu haljine
    Sandale boje mjesecine.

    Prljavo Kazaliste

Linkovi

  • Blog.hr
    Forum.hr
    Monitor.hr
    MySpace Layouts

    MySpace Layouts



    ...SVE ILI NIŠTA...

    Znam da misliš na njega
    Vidim to po tvom odsutnom pogledu
    Mislio sam da ćeš s vremenom shvatiti
    Da je gotovo,gotovo
    Nisam odabrao takav život
    Ali netko negdje mora nešto dati
    Jer smo sve duže i duže u ovoj vezi

    Znaš da bi se borio za tebe
    ali kako da se borim
    Za nekog tko nije tu
    Dobio sam dio tebe i
    Sada želim ono najbolje od tebe
    Nije me briga ako to nije pošteno

    Jer ja želim sve ili ništa
    Više nemam gdje pasti
    Kad dotakneš dno to je sad ili nikad
    Imamo li sve ili smo samo prijatelji
    Hoćemo li tako završiti
    Običnim telefonskim pozivom
    Ostavit ćeš me tu bez ičega

    Katkad mi se čini
    Da si dio mojih uspomena
    Osjećam to u svom srcu,al ne pokazujem
    I katkad me gledaš
    Kao da jedino mene možeš vidjeti
    I tada ne vjerujem
    Da je to istina,ja to znam

    Ne obećavaj mi
    Ono što nikada nisi znala
    Ispuniti kako treba
    Dobio sam dio tebe i
    Sada želim ono najbolje od tebe
    Vrijeme je da ti to pokažem i kažem

    Jer ti i ja
    Mogli bismo sve izgubiti ako nema mjesta
    Nema mjesta za mene u tvom životu

    Jer ja želim sve ili ništa
    Nemam više gdje pasti,sad ili nikad...

    MySpace Layouts

    MySpace Layouts




    MySpace Layouts

    MySpace Layouts



    ...FAINT...

    I am a little bit of loneliness
    A little bit of disregard
    Handful of complaints
    But i can't help the fact
    That everybody can see these scars
    I am what I want you to want
    What I want you to feel
    But it's like no matter what I do
    I can't convince you
    To just believe this is real
    So I let you go,watching you,
    Turn your back like you always do
    Face away and pretend that I'm not
    But I'll be here cause you want what I've got

    Chorus:
    I can't feel the way I did before
    Don't turn your back on me
    I won't be ignored
    Time won't heal this damage anymore
    Don't turn your back on me
    I won't be ignored

    I am a little bit insecure
    A little unconfident
    Cause you don't understand I do want I can
    But sometimes I don't make sense
    I say what you never wanna say
    But I've never had a doubt
    It's like no matter what I do
    I can't convince you for once to hear me out
    So I let go watching you
    Turn your back like you always do
    Face away and pretend that I'm not
    But I'll be here cause you're all that I've got...
    LINKIN PARK

    MySpace Layouts

    MySpace Layouts




    myspace layout

    myspace layout



    SOMETIMES YOU CAN'T MAKE IT ON YOUR OWN
    Tough,you think you've got the stuff
    You're telling me and anyone
    You're hard enough

    You don't have to put up a fight
    You don't have to always be right
    Let me take some of the punches
    For you tonight

    Chorus:
    Listen to me now
    I need to let you know
    You don't have to go it alone
    And it's you when I look in the mirror
    And it's you when I pick up the phone
    Sometimes you can't make it on your own

    We fight all the time
    You and I...that's alright
    We're the same soul
    I don't need...I don't need to hear you say
    That if we weren't so alike
    You'd like me a whole lot more

    Chorus

    I know that we don't talk
    I'm sick of it all
    Can-you-hear-me-when-I-
    Sing,you're the reason I sing
    You're the reason why the opera is in me...

    Where are we now?
    I've got to let you know
    A house still doesn't make a home
    Don't leave me here alone...

    And it's you when I look in the mirror
    And it's you that makes it hard to let go
    Sometimes you can't make it on your own
    Sometimes you can't make it
    The best you can do is to fake it
    Sometimes you can't make it on your own...
    U2

    MySpace Layouts

    MySpace Layouts




designed by NLO©, brushes made by Vanilla design