/ Join Me - Join Me In The Death - Blog.hr

subota, 09.06.2007.

Join Me

Hallowave.Danas sam bas sretan dobro mi je pocel dan makar je tek ujutro ali bude bil celi dobar.mouthwash.sad idem u bolnicuwink.I onda popodne u hrascicu kod emerika!
Da pocnem od jucer.U jutro sam se zdigel celi smrskan neznam kaj mi je bilo bas sam bil zivcaniheadbang
A ujutro sam bil u bolnici pa sma dosel doma popodne i tu su bili beljo i miha!I ide onda glupi patrik i pital nas je dal imamo ventil za bicikl?I da imam nebi mu ga dal!!!!!
Dobro bil sma s mihom i beljijem u drop in-u malo smo se spominali s tumpacom!!!!
dal nam je naljepnice!!!!mouthwash
A predvecer je dosla anja van i onda smo zvali patrika di je i nije nam htel reci pa nam je priznal da je kod joze!!!To vam je jen glupi lik po kojem je patrik stalno sral a sad ide kod njega jer ima net a patrik nema hahahahahahahah!!!!!!!!
Pa smo bili malo u đureku s malim istokom nekaj je lima tovil ma jebes ga!!!!!!
Pa smo se ja i anja dogovorili da ona ide po ivonu a ja slusam kaj oni pricaju!!!partydead
Dobro nije srala po meni ali ok!!!!!!!!!Pa sam ju zlecal na smrtdeaddeaddead
Heh i tak mi je presel dan!!!!
A za danasnji dan bum vam napisla za 2 dana mozda i prije a mozda i posljeyesyes
Ljudi Pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzwavewave
HIM - Vampire Heart

- 09:15 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.